#if defined _expmod_included #endinput #endif #define _expmod_included native exp_get_user_level(index) // pobiera poziom gracza native exp_get_user_exp(index) // pobiera exp gracza native exp_get_user_nextlevelexp(index) // pobiera exp nastepnego poziomu gracza native exp_get_user_previouslevelexp(index) // pobiera exp wczesniejszego poziomu gracza native exp_set_user_exp(index, exp) // ustawia exp graczowi native exp_set_user_level(index, level) // ustawia poziom graczowi native exp_save_exp(index) // zapisuje exp ( w expmod.sma funkcja : ZapiszExp ) native exp_set_user_invisible(index, value = 255) // ustawia niewidzialnosc native exp_checklevel(id) // sprawdza poziom gracza ( w expmod.sma funkcja : SprawdzPoziom ) native exp_get_user_monets(index) // pobiera monety native exp_set_user_monets(index, ammount) // ustawia monety native exp_get_user_new_health(index) // pobiera maxymalna liczbe hp jaka gracz moze osiagnac native exp_has_mission(index) // sprawdza czy gracz posiada jakakolwiek misje native exp_get_user_mission(index) // pobiera numer misji gracza native set_user_mission(index, mission_number) // ustawia misje graczowi ( mission_number = id misji ) native exp_get_mission_name(mission_number) /* Pobiera nazwe misji ||| Dlatego takie dziwne poniewaz nie wiem jak przesylac stringi za pomoca natywow ;/ zastosowanie : new nazwa_misji[65], len exp_get_mission_name(mission_number) read_file("addons/amxmodx/ExpMod/get_mission_name.txt", 1, nazwa_misji, 63, len) client_print(id, "Nazwa Misji : %s", nazwa_misji") */ native exp_get_mission_description(mission_number) /* Pobiera opis misji Zastosowanie : new opis_misji[65], len get_mission_description(mission_number) read_file("addons/amxmodx/ExpMod/get_mission_desc.txt", 1, opis_misji, 63, len) client_print(id, "Opis Misji : %s", opis_misji") */ native exp_get_mission_price(mission_number) // pobiera ilosc expa za wykonanie misji native exp_get_mission_required_level(mission_number) // pobiera wymagany lvl misji native exp_get_mission_numbers() // zwraca liczbe wszystkich misji native exp_get_mission_need(mission_number) // zwraca potrzebe misji tzn. : Misja wymaga 150 zabojstw zwraca liczbe 150 typem INT. native exp_check_user_locked_mission(index, mission_number) // pobiera wartosc wykonane_misje[id] /* Zwroci 0 gdy misja jest odblokowana Zwroci 1 gdy misja jest zablokowana Zwroci 2 gdy misja jest wykonana */ native exp_unlock_or_lock_mission(index, mission_number, value = 0) // odblokowywuje, zablokowywujem lub wykonywowuje( xd ) misje /* Zastosowanie : exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 0 ) - odblokowywuje misje o numerze 5 graczowi id exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 1 ) - zablokowywuje misje o numerze 5 graczowi id exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 2 ) - ustawia, ze misja o numerze 5 u gracza id bedzie odblokowana */