Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1uaxahy8i4hwg dodana przez GT Team, 31.07.2012 16:45
Expmod - Biblioteka
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88.
#if defined _expmod_included #endinput #endif #define _expmod_included native exp_get_user_level(index) // pobiera poziom gracza native exp_get_user_exp(index) // pobiera exp gracza native exp_get_user_nextlevelexp(index) // pobiera exp nastepnego poziomu gracza native exp_get_user_previouslevelexp(index) // pobiera exp wczesniejszego poziomu gracza native exp_set_user_exp(index, exp) // ustawia exp graczowi native exp_set_user_level(index, level) // ustawia poziom graczowi native exp_save_exp(index) // zapisuje exp ( w expmod.sma funkcja : ZapiszExp ) native exp_set_user_invisible(index, value = 255) // ustawia niewidzialnosc native exp_checklevel(id) // sprawdza poziom gracza ( w expmod.sma funkcja : SprawdzPoziom ) native exp_get_user_monets(index) // pobiera monety native exp_set_user_monets(index, ammount) // ustawia monety native exp_get_user_new_health(index) // pobiera maxymalna liczbe hp jaka gracz moze osiagnac native exp_has_mission(index) // sprawdza czy gracz posiada jakakolwiek misje native exp_get_user_mission(index) // pobiera numer misji gracza native set_user_mission(index, mission_number) // ustawia misje graczowi ( mission_number = id misji ) native exp_get_mission_name(mission_number) /* Pobiera nazwe misji ||| Dlatego takie dziwne poniewaz nie wiem jak przesylac stringi za pomoca natywow ;/ zastosowanie : new nazwa_misji[65], len exp_get_mission_name(mission_number) read_file("addons/amxmodx/ExpMod/get_mission_name.txt", 1, nazwa_misji, 63, len) client_print(id, "Nazwa Misji : %s", nazwa_misji") */ native exp_get_mission_description(mission_number) /* Pobiera opis misji Zastosowanie : new opis_misji[65], len get_mission_description(mission_number) read_file("addons/amxmodx/ExpMod/get_mission_desc.txt", 1, opis_misji, 63, len) client_print(id, "Opis Misji : %s", opis_misji") */ native exp_get_mission_price(mission_number) // pobiera ilosc expa za wykonanie misji native exp_get_mission_required_level(mission_number) // pobiera wymagany lvl misji native exp_get_mission_numbers() // zwraca liczbe wszystkich misji native exp_get_mission_need(mission_number) // zwraca potrzebe misji tzn. : Misja wymaga 150 zabojstw zwraca liczbe 150 typem INT. native exp_check_user_locked_mission(index, mission_number) // pobiera wartosc wykonane_misje[id] /* Zwroci 0 gdy misja jest odblokowana Zwroci 1 gdy misja jest zablokowana Zwroci 2 gdy misja jest wykonana */ native exp_unlock_or_lock_mission(index, mission_number, value = 0) // odblokowywuje, zablokowywujem lub wykonywowuje( xd ) misje /* Zastosowanie : exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 0 ) - odblokowywuje misje o numerze 5 graczowi id exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 1 ) - zablokowywuje misje o numerze 5 graczowi id exp_unlock_or_lock_mission( id, 5, 2 ) - ustawia, ze misja o numerze 5 u gracza id bedzie odblokowana */
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011