po wpisaniu /klasa: Wybierz : 1. Darmowe 2. Premium Nastepne menu: Wybierz : 1. ( lista Klas ) 2. ( lista Klas ) 3. ( lista Klas ) 4. ( lista Klas ) Nastepne menu: Wybierz : 1. NazwaKlasy 2. Elitarna NazwaKlasy [ ZABLOKOWANA ] \\ Wszystko już prawię działa, lecz nie wyświetla "2. Elitarna NazwaKlasy [ ZABLOKOWANA ]" A o to kod: public bool:menu_frakcji_1(frakcja[], from) { for(new i = from - 1;i>=1;i--) { if(equali(frakcja_klas[i], frakcja)) { return true; } } return false; } public bool:menu_frakcji_2(frakcja2[], from) { for(new i = from - 1;i>=1;i--) { if(equali(frakcja_klas_nr2[i], frakcja2)) { return true; } } return false; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlaseDwa"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !menu_frakcji_1(frakcja_klas[i],i)) { menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_addtext(menu, "^ndKomplenty poradnik dotyczacy opisu postaci dostepny na forum csds.pl^nUzyj komendew /md aby uaktywnic Quest.^n^nyCZIT =r PERM^nyREKLAMA =r BAN^nyEXPIENIE =r BAN^nyTXT =r BAN^nyBRAK KULTURY =r BAN^nyZapraszam na nasze forum :d www.csds.pl", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlaseDwa(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas_nr2[i],"") && !menu_frakcji_2(frakcja_klas_nr2[i],i)) { menu_additem(menu,frakcja_klas_nr2[i],frakcja_klas_nr2[i]) } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50], szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas_nr2[i])) { if(awansuje_z[i]) { new bool:moze = false; WczytajDane(id, awansuje_z[i]); if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2]) moze = true; WczytajDane(id, i); if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); else formatex(klasa, charsmax(klasa), "r%s yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } else { WczytajDane(id, i); formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } num_to_str(i, szTmp, charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(awansuje_z[item]) { WczytajDane(id, awansuje_z[item]); new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item) if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2]) moze = true; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); if(!moze) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]); return PLUGIN_CONTINUE; } } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }