#include #include #include #include #include public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibum r[Leczy 100 HP] yKoszt: r1500$");//1 menu_additem(menu, "Gozdzikowa r[Leczy 250 HP] yKoszt: r3000$");//2 menu_additem(menu, "Apap r[Leczy 500 HP] yKoszt: r6000$");//3 menu_additem(menu, "Amfetamina r[Wyzej skaczesz] yKoszt: r3000$");//4 menu_additem(menu, "Multi Multi r[Losowanie bonusow] yKoszt: r3000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt: r16000$");//6 menu_additem(menu, "Dash vs Smierc r[Dostajesz losowy perk] yKoszt: r16000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+100); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 100 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+250); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 250 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+500); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Uleczono Cie o 500 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_gravity(id, 0.4); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(30000,50000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(100,550); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(100,300); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(30000,50000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 16000); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(40000,60000); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Dash vs Death!"); new totekk = random_num(0, 2); switch(totekk) { case 0: { client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Fail"); } case 1: { client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Fail"); } case 2: { client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Fail"); } } } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Masz za malo kasy!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }