Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1qeextweok4k4 dodana przez speedkill, 09.12.2012 18:12
Typ:



1
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
/* Script generated by Pawn Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <diablo_nowe.inc> /*Plik z ktorego sa wczytywane natywy i forwardy*/
 
#define PLUGIN "Poradnik"
#define AUTHOR "Onyke"
#define VERSION "1.0"
 
new bool:bKlasa[33]
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	diablo_register_class("Nazwa klasy",120,"<br>Opis",FLAG_ALL, "Frakcja")
	/*
	* Nazwa klasy - tutaj podajemy nazwe klasy
	* 120 - Ilosc bazowego HP
	* Opis - Tutaj podajemy opis klasy, jesli nie chcesz miec opisu to zostawiasz puste cudzyslowia
	* FLAG_ALL - Tutaj mozemy ustawic klase zeby byla premium. np ADMIN_LEVEL_H, jesli chcesz zeby klasa byla dostepna dla kazdego to zostawiasz FLAG_ALL
	* Frakcja - Do jakiej frakcji ma nalezec klasa
	*
	* Jesli chcesz zrobic klase np bez opisu, frakcji oraz nie ma byc ona premium to mozesz dodac krotsza linijke, ktora wyglada tak:
	* diablo_register_class("Nazwa Klasy",HP)
	* Jesli chcesz zrobic klase bez opisu, premium i bez frakcji to linijka ma wygladac np tak:
	* diablo_register_class("Nazwa Klasy",HP,"",ADMIN_LEVEL_H)
	*/
}
public diablo_class_enabled(id){
	/* Wykonuje sie po wybraniu klasy.
	* Tutaj ustawiamy rozne zmienne oraz obowiazkowo ustawiamy bKlasa na true */
	bKlasa[id] = true;
}
public diablo_class_disabled(id){
	/* Wykonuje sie po zmienieniu klasy oraz rozlaczeniu z serwerem
	* Tutaj zerujemy rozne zmienne oraz obowiazkowo ustawiamy bKlasa na false */
	bKlasa[id] = false;
}
public diablo_clean_data(id){
	/*Czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
	* Wykonuje sie przy starcie rundy, rozlaczeniu z serwerem, smierci oraz przy zmienieniu klasy*/
	diablo_reset_grav(id) /*Resetujemy grawitacje*/
	diablo_render_cancel(id) /*Resetujemy render. Mozemy tez zrobic to tak:
	* diablo_set_user_render(id,.render = kRenderTransAlpha,.amount = 255)
	* Czyli ustawic na standardowa wartosc 255*/
	diablo_reset_speed(id) /*Resetujemy predkosc*/
}
public diablo_set_data(id){
	/*Ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
	* Wykonuje sie po wybraniu klasy oraz przy spawnie*/
	diablo_set_user_grav(id,0.60); /*Ustawiamy grawitacje. 0.60 wynosi 480 poniewaz 60 procent z 800 (standardowa grawitacja) to wlasnie 480*/
	diablo_set_user_render(id,.render = kRenderTransAlpha,.amount = 31) /*Ustawiamy render na 31*/
	diablo_add_speed(id,24.00) /*Dodajemy 24 PKT Speeda*/
}
public diablo_death(iKiller,killerClass,iVictim,victimClass){
	/*Wykonuje sie co kazde zabojstwo
	* iKiller - ID zabojcty
	* killerClass - Klasa zabojcy[*]
	* iVictim - ID ofiary
	* victimClass - Klasa ofiary[*]
	* [*] - 0 to brak klasy, oraz o ile dobrze zauwazylem to klasa pierwsza w plugins-diablomod.ini bedzie miala 1, druga 2 itp
	* */
	if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iKiller)){ /*Sprawdzenie czy ofiara i zabojca sa w innych druzynach*/
		if(bKlasa[iKiller]){ /*Sprawdzenie czy mamy klase*/
			diablo_add_hp(iKiller,10) /*Odnowienie 10 HP*/
		}
	}
}
public diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage){
	/*Wykonuje sie gdy ZADAJEMY obrazenia
	* iVictim - ID ofiary
	* iAttacker - ID atakujacego (nasze)
	* &Float:fDamage - obrazenia
	* */
	if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker)){ /*Sprawdzenie czy ofiara i atakujacy sa w innych druzynach*/
		fDamage += 10.0 /*Zadajemy dodatkowe 10 DMG*/
	}
}
public diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage){
	/*Wykonuje sie gdy OTRZYMUJEMY obrazenia
	* iVictim - ID ofiary (nasze)
	* iAttacker - ID atakujacego
	* &Float:fDamage - obrazenia
	* */
	if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker)){/*Sprawdzenie czy ofiara i atakujacy sa w innych druzynach*/
		fDamage -= 10.0 /*Redukujemy 10 DMG (otrzymujemy obrazenia o 10 mniejsze)*/
	}
}
public Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime){
	/*Tutaj ustawiamy czas ladowania na nozu
	* standardTime jest to podstawowy czas ladowania na nozu ktory standardowo wynosi: 5.0-(float(getUserInt( id ))/30.0)*/
	return standardTime * 2.0;
	/*W tym przypadku czas ladowania bedzie 2x wiekszy niz standardowy. Mozemy tez ustawic konkretny czas ladowania robiac tak:
	* return 3.0
	* Wtedy czas ladowania bedzie wynosil 3 sekundy*/
}
public diablo_call_cast(id){
	/*Wykona sie po zaladowaniu przez nas noza. Tutaj dajemy bonusy za zaladowanie*/
	diablo_add_hp( id , 100 ); /*Odnowienie 100 HP*/
	show_hudmessage(id, "Zregenerowales sobie 100 HP") /*Informacja w HUD*/
}

Dodanych wklejek: 12215
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011