Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1qeextweok4k4 dodana przez speedkill, 09.12.2012 18:12
1
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101.
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <diablo_nowe.inc> /*Plik z ktorego sa wczytywane natywy i forwardy*/ #define PLUGIN "Poradnik" #define AUTHOR "Onyke" #define VERSION "1.0" new bool:bKlasa[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_class("Nazwa klasy",120,"<br>Opis",FLAG_ALL, "Frakcja") /* * Nazwa klasy - tutaj podajemy nazwe klasy * 120 - Ilosc bazowego HP * Opis - Tutaj podajemy opis klasy, jesli nie chcesz miec opisu to zostawiasz puste cudzyslowia * FLAG_ALL - Tutaj mozemy ustawic klase zeby byla premium. np ADMIN_LEVEL_H, jesli chcesz zeby klasa byla dostepna dla kazdego to zostawiasz FLAG_ALL * Frakcja - Do jakiej frakcji ma nalezec klasa * * Jesli chcesz zrobic klase np bez opisu, frakcji oraz nie ma byc ona premium to mozesz dodac krotsza linijke, ktora wyglada tak: * diablo_register_class("Nazwa Klasy",HP) * Jesli chcesz zrobic klase bez opisu, premium i bez frakcji to linijka ma wygladac np tak: * diablo_register_class("Nazwa Klasy",HP,"",ADMIN_LEVEL_H) */ } public diablo_class_enabled(id){ /* Wykonuje sie po wybraniu klasy. * Tutaj ustawiamy rozne zmienne oraz obowiazkowo ustawiamy bKlasa na true */ bKlasa[id] = true; } public diablo_class_disabled(id){ /* Wykonuje sie po zmienieniu klasy oraz rozlaczeniu z serwerem * Tutaj zerujemy rozne zmienne oraz obowiazkowo ustawiamy bKlasa na false */ bKlasa[id] = false; } public diablo_clean_data(id){ /*Czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy * Wykonuje sie przy starcie rundy, rozlaczeniu z serwerem, smierci oraz przy zmienieniu klasy*/ diablo_reset_grav(id) /*Resetujemy grawitacje*/ diablo_render_cancel(id) /*Resetujemy render. Mozemy tez zrobic to tak: * diablo_set_user_render(id,.render = kRenderTransAlpha,.amount = 255) * Czyli ustawic na standardowa wartosc 255*/ diablo_reset_speed(id) /*Resetujemy predkosc*/ } public diablo_set_data(id){ /*Ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy * Wykonuje sie po wybraniu klasy oraz przy spawnie*/ diablo_set_user_grav(id,0.60); /*Ustawiamy grawitacje. 0.60 wynosi 480 poniewaz 60 procent z 800 (standardowa grawitacja) to wlasnie 480*/ diablo_set_user_render(id,.render = kRenderTransAlpha,.amount = 31) /*Ustawiamy render na 31*/ diablo_add_speed(id,24.00) /*Dodajemy 24 PKT Speeda*/ } public diablo_death(iKiller,killerClass,iVictim,victimClass){ /*Wykonuje sie co kazde zabojstwo * iKiller - ID zabojcty * killerClass - Klasa zabojcy[*] * iVictim - ID ofiary * victimClass - Klasa ofiary[*] * [*] - 0 to brak klasy, oraz o ile dobrze zauwazylem to klasa pierwsza w plugins-diablomod.ini bedzie miala 1, druga 2 itp * */ if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iKiller)){ /*Sprawdzenie czy ofiara i zabojca sa w innych druzynach*/ if(bKlasa[iKiller]){ /*Sprawdzenie czy mamy klase*/ diablo_add_hp(iKiller,10) /*Odnowienie 10 HP*/ } } } public diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage){ /*Wykonuje sie gdy ZADAJEMY obrazenia * iVictim - ID ofiary * iAttacker - ID atakujacego (nasze) * &Float:fDamage - obrazenia * */ if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker)){ /*Sprawdzenie czy ofiara i atakujacy sa w innych druzynach*/ fDamage += 10.0 /*Zadajemy dodatkowe 10 DMG*/ } } public diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage){ /*Wykonuje sie gdy OTRZYMUJEMY obrazenia * iVictim - ID ofiary (nasze) * iAttacker - ID atakujacego * &Float:fDamage - obrazenia * */ if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker)){/*Sprawdzenie czy ofiara i atakujacy sa w innych druzynach*/ fDamage -= 10.0 /*Redukujemy 10 DMG (otrzymujemy obrazenia o 10 mniejsze)*/ } } public Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime){ /*Tutaj ustawiamy czas ladowania na nozu * standardTime jest to podstawowy czas ladowania na nozu ktory standardowo wynosi: 5.0-(float(getUserInt( id ))/30.0)*/ return standardTime * 2.0; /*W tym przypadku czas ladowania bedzie 2x wiekszy niz standardowy. Mozemy tez ustawic konkretny czas ladowania robiac tak: * return 3.0 * Wtedy czas ladowania bedzie wynosil 3 sekundy*/ } public diablo_call_cast(id){ /*Wykona sie po zaladowaniu przez nas noza. Tutaj dajemy bonusy za zaladowanie*/ diablo_add_hp( id , 100 ); /*Odnowienie 100 HP*/ show_hudmessage(id, "Zregenerowales sobie 100 HP") /*Informacja w HUD*/ }
Dodanych wklejek: 12215
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011