public KomendaOpisPerku(id) OpisPerku(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id]); public KomendaOpisPerku2(id) OpisPerku(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id]); public OpisPerku(id, perk, wartosc) { new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]); format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]); replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc); ColorChat(id, GREEN, "^x03Item: ^x01%s.", nazwy_perkow[perk]); ColorChat(id, GREEN, "^x03Opis Itemu: ^x01%s.", opis_perku); } public OpisPerkow(id) { new menu = menu_create("y[wWybierz Item:y]", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk PROCodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; }