Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1m67kpwsvaijb dodana przez karol253, 25.03.2016 20:34
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
 
//#define FIRST_ZOMBIE_CANT_USE		
#define HAVE_DYNAMIC_LIGHT_EFFECT	
#define WHEN_HITED_DROP_WEAPON		
#define WHEN_HITED_CANT_SHOOT		
#define WHEN_HITED_CANT_MOVE		
#define WHEN_DAMAGE_OVER_HEALTH_INFECT	
#define WHEN_DAMAGE_MAKE_FAIL		
#define HITED_ZOMBIE_KNOCKBACK		
 
#if defined WHEN_DAMAGE_MAKE_FAIL
#define Damage_Check_Time_Range 2.0	
#define Get_Amount_Of_Damage 300.0	
#endif
 
#define Hit_Attack2_Key_Time 0.8	
#define Make_EnergyBall_Time 1.4	
#define EnergyBall_Deduct_Speed	5	
#define Short_Dist_Cant_Shoot 100
const Float:Damage_Survivor_Multiplier = 1.0	
 
#define Task_ID_1 param[0]+5333
 
#if defined WHEN_HITED_DROP_WEAPON
// Weapon bitsums
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|
	(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
 
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)
#endif
 
// Weapons Offsets (win32)
const OFFSET_flNextPrimaryAttack = 46
const OFFSET_flNextSecondaryAttack = 47
const OFFSET_flTimeWeaponIdle = 48
 
// Linux diff's
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4 
 
// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = { "

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011