Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1krzsiz6tq dodana przez Gość, 27.09.2025 18:52
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
 
 
//Ludzie
Mag = Prorok Magii
110 hp, Latarka , fireballe (co 5 sekund, 50 dmg+int(2 int = 1dmg), zwinnosc i zrecznosc zwieksza szybkosc fireballa, teleport na nozu PPM (Wiekszy magazynek x2 na nozu) (EWO= 5 rodzajow mocy dla fireballa)
 
Lowca = Tropiciel
115 hp, na nozu + r kusza, dmg = 90+int*3(moze krytowac), szybszy od pozostalych klas, na nozu laduje granat he, obrazenia z he wieksze o 25 proc (EWO= po smierci promien beltow)
 
Rycerz = Cesarz Rycerski
120 hp, longjump 5 +int/15(zycie zwieksza skok), na nozu laduje magiczny pocisk 1 +int/30, 1/6 na odbicie pocisku (EWO= mniej niz 50 hp = 1/2 na odbicie pocisku)
 
Nekromanta = Arcylord Mroku
130 hp, pozera dusze zmarłych (przytrzymaj klawisz e,(leczy sojusznika do 100 hp+int/2) leczysz sie o 20 hp+int/3, dostajesz expa), 1/3 na odrodzenie sie po smierci, na nozu leczy sie 15+int/5, (EWO=max 5 wysys = 1 wysys+int/10)
 
Barbarzynca = Dziki Kapitan
100 hp, 20 hp za killa + odnowienie magazynka, na nozu laduje magiczne pancerze max 6 (EWO= max 10 pancerzy + za killa dostaje magiczny pancerz)
 
Ninja = Samuraj
125 hp, na nozu laduje dodatkowa predkosc(+20) 3 razy na runde+int/15, rzucane noze 8 (klawisz r) dmg = 20 +int/5,trzesiesz ekranem przeciwnika, wykonujac misje ulepszasz swoj noz (bind useskill), widocznosc zredukowana z 255 do 8, wysokie skoki(EWO= noz od 50lvl)
 
Mnich = Druid
110 hp, Redukuje 30 % obrazen fizycznych, ignoruje zrecznosc przeciwnika ale zadaje 10 % mniej obrazen , na nozu leczy sie o 100 hp, odpornosc na obrazenia magiczne jezeli ma mniej niz 25 hp (EWO=Po uzyciu useskill nie moze strzelac, zwieksza zwinnosc, nie mozna go uderzyc)
 
Zabojczyni = Diabelska Egzekutorka
115 hp, Ladujesz niewidzialnosc na nozu(z 255 do 8), ciche kroki, 5 nozy rzucanych (noz+r)+int/10 dmg = 20 +int/10, dodatkowe 2 skoki, zwiekszone obrazenia w plecy o 20 procent (EWO= instant niewidka)
 
Kowal = General Rzemiosla(?)(PREMIUM)
130 hp, 3 razy+int/15 [max 6 razy] losuje itemy bind "klawisz" useskill, inteligencja zwieksza wytrzymalosc itemow 1 int = 10, jedyna klasa ktora ma swoje unikatowe itemy[doslownie kazdy item], sa losowane z calkiem innej puli, tak samo z artefaktami [EWO = ?]
 
//Mroczne
 
Vampir = Nosferatu
110 hp, 5 hp za strzal +int/3, 1/10 na mrok wampira 2,5 sec = (przeciwnik fioletowy, wiekszy wysys +5/6), wyzej skaczesz, 2 skoki dodatkowe (EWO= dodatkowy wysys 1 proc max hp)
 
Wilk = Cerber
125 hp, 1/10 na zlapanie przeciwnika w placze,[jezeli sie zatrzyma nie moze sie ruszyc przez 6 s] zadaje dodatkowe 1 proc max zdrowia przeciwnika jako obrazenia fizyczne +int/10 [max 50 int = 5 %max hp], co 5 sekund leczy 10+int/5 hp [EWO= ogniste placza = takie same dzialanie tylko ze kolor czerwony dodatkowo przeciwnik zostanie podpalony 1 sekunda = 5 obrazen+int/10]
 
Chimera = Hydra
115 hp, niewidzialnosc zredukowana z 255 do 110, dodatkowe 2 skoki, zatruwa wroga= 5 dmg+int/15 + 1 proc max zdrowia przeciwnika, tyle ile zadasz z trucizny leczysz sie (EWO= Zatrucie zadaje 2 proc max zdrowia przeciwnika)
 
Dremora = Dremora Mrozu
120 hp, jesli przeciwnik cie trafi jestes zamrozony 50 inty = 1/1 na zamrozenie, 50 inty = 20 redukcji obrazen, znacznie szybsza od pozostalych klas, 1/12 na zamrozenie ekranu przeciwnika  (EWO=odpornosc na podpalenie ) 
 
Orc = Berserker
750 hp/sila*25, raz na 20 sekund moze skoczyc do przodu klikajac r dmg = 25+int/10, regeneracja hp na nozu = 1+int*2[max 100], dmg z kosy + 50 (EWO = skok zamraza przeciwnikow)
 
Szkielet = Kostny Apogeum
130 hp, wyglada jak przeciwnik, przebija magiczne pancerze, 1/15 na wybuch przeciwnika(moze krytowac)[dmg 20 + int/3] wybucha po smierci dmg = 50 +int[max 100 hp]+(od 50 int zadaje dodatkowe 20 proc max zdrowia przeciwnika) (EWO = odpornosc na strzaly w glowe 1/2)
 
Bard = Virtuoz
125 hp, plazma(moze krytowac) = glowny dmg po uderzeniu = 30 + int*1.5 + ataki obszarowe(40% szansy) 20 dmg + int/2, inteligencja zwieksza obrazenia krytyczne = 3 int = 1 %[max 20 %], 3 dodatkowe skoki, na nozu leczy siebie i pobliskich sojusznikow o 25 hp (EWO=za zabicie odnawia 25 hp+int/5) 
 
Shadow = Phantom(PREMIUM)
115 hp, znikasz i teleportujesz(zasieg zalezny od inty) sie w inne miejsce (bind klawisz useskill), 1/10 na wykrwawienie przeciwnika(zadajesz mu dmg zalezny od inty[przy 50 inty=50 %] 25% obr wiecej)(krwawienie = tracisz co 5 sekund 10 hp, krwawienie ustaje gdy zabijesz przeciwnika),widocznosc zredukowana z 255 do 80+int/2[max 25] (EWO= 1/12 na przyciemnienie ekranu przeciwnika)
 
Predator = Matrix
110 hp, wh+int(niewidek nie widzi), 1/25 na natychmiastowe zabicie z broni, rakieta naprowadzajaca(noz+r)(1 na runde), ciche kroki (EWO= przechodzi przez sciany)
 
 
//Specjalne
 
Nocny Elf = Mroczny Elf
120 hp, ciche kroki, biega znacznie szybciej, moze uzywac tylko noza, biegajac z nozem co sekunde zmniejszasz widzialnosc(z 255 do max 7)[o 4+int/10, noz zawsze zadaje obrazenia krytyczne[2x dmg], dodatkowo obrazenia w plecy lub z boku z noza x2, posiada luk(noz+r), biegajac z lukiem zwiekszasz dmg co sekunde[startowy dmg = 60+1+int/10], sila daje mu 1 hp zamiast 2[EWO= niewidzialnosc max z 255 do 1]
 
Iron Man = Avenger(PREMIUM)
120 hp, na nozu laduje prototyp zbroi[max 5 ladowan], kazde ladowanie daje 10 % redukcji obrazen fizycznych, na nozu+r dostaje bazuke moze strzelic co 8 sekund[idealne trafienie dmg = 100+int/2] dmg zalezy od tego jak bardzo dokladnie trafisz przeciwnika, model iron mana[ct = podswietlenie niebieskie, tt = podswietlenie czerwone], 2 dodatkowe skoki, troche wyzej skacze [EWO=strzela z bazooki co 5 sec]
 
Nina = Boska Uzdrowicielka
110 hp, raz na 20 sekund (useskill) leczy siebie oraz najblizszych  sojusznikow za 50+int/2, naprawia itemy = 15+int/5 i usuwa negatywne efekty(krwawienie, podpalenie, stuny, zamrozenie, trucizne, mrok wampira, uspienie, oslepienia itd.) na nozu max 2 razy na runde moze ulepszyc swoj item [EWO= zabijajac przeciwnika odnawia hp 20 +int/5] 
 
Lilith = Diabelska Kusicielka
105 hp, ult = charm = 25 dmg +int/2, przeciwnicy trafieni charmem przez 2,5s nie moga: strzelac, ani się ruszać, dmg od inty start 10 proc/5 proc co 10 int, magazynek za killa [EWO= Wysys hp podczas charma= 5+int/5 ]
 
 
 
//Demony
Upadly Aniol = Azazel?
120hp, zadajac obrazenia rani samego siebie (15 hp), dmg = 10 do 20+int/4, 
 
Izual = Izual Zniszczenia
115 hp, teleport na nozu, na nozu laduje lustrzany pancerz 2+int/30, dostaje mp5 + 30 proc dmg +5proc co 10 int max 55 proc, 1 ucieczka na respa, odnawiajac cale hp useskill [EWO=1/3 na teleport na resp przeciwnika z ubraniem wroga]
 
 
Lodowy Demon = Baal
125hp 
Lodowa nova ( wypierdala lodowy meteor z kosmosu xD) 100dmg raz na 30s max 20 przy 180int ( co 2 int dmg zwiększa się o 4) useskill
Stawia swojego klona raz na 20s ( uderzanie w klona zadaje dmg dla gracza  10% bazowych dmg broni)
Posiada granat dymny typu szron (wbieganie w niego zamraza [ gracz świeci się na niebiesko] + niszczy wytrzymałość przedmiotu = losowo od 30 do 50)
Na nozu laduje smoke
ma 1/15 na złapanie lodowymi mackami przeciwnika unieruchamia go + zadaje 12% większe dmg
Ewo 
Lodowa nova dodatkowo nakłada ziąb kt zadaje 5dmg/ 1s przez 5s po wybuchy 
Duplikat 20% bazowych dmg z broni
 
Mefisto = Mefistofeles
130hp na start
ppm teleport int zwiększa zasięg
bind useskill strzela błyskawicą raz na 30s max 15s przy 150 int ( 50dmg max 88)
co 10s może stawiać lodowy totem
Na nożu ładuję toxyczną tarczę która działa aż do śmierci ( jak ktoś w nas strzela nagłada na siebie truciznę 5dmg /3s )
Po ewo
110 dmg z błyskawicy totem zamrażający nakłada 10dmg przez okres działania totemu toksyczna tarcza zadaje 10dmg /3s
 
Belzebub = Wladca plugastwa = pociski (premium?)
 
Szatan = Lucyfer- umiejka brak grawitacji czyli po uzyciu skilla na przeciwniku dziala jak skrzydla archaniela tyle ze obszarowo na wszystkich na nozu laduje odbijanie pociskow po 10 razach uzcia umiejetnosci zmienia sie na niewrażliwosc na 4s dodatkowo statystyka szybkosci daje mu wiecej speeda(?) 
 
Behemot = Bahamut - ladowanie noza daje mu wiecej mozliwosci uzycia umiejetnosci  ma do wyboru 2 umiejętności jedna stawia sciany stworzenia ktore maja 30hp start + int 2 umiejetnosc to totem stworzenia ktory trwa 6s+ int totem naklada zwiekszony dmg  na kazdego soujsznika w okregu na przeciwnika mniejszy dmg  wybor umiejetnosci nastepuje na starcie kazdej rundy bazowe hp startowe to 120 jego hp jest zwiekszone o 50% przez statystyki ale zadaje mniej dmg o 25%
 
Lewiatan = Tanatos na nóż+r przyzywa umiejetność która dziala obszar startowy + int czas trwania + int dmg + int i przyzywa powódź wokól siebie jak centrum wszyscy na tym obszarze sojusznicy maja zwiekszonego speeda wszyscy przeciwnicy dostaja dmg co sekunde po uzyciu umiejetności nie mozna 2 raz uzyc jej lecz lewiatan dostaje potężnego boosta do statystyk oraz dostaje umiejetność morskie pociski czyli dmg+%penetreacji odpornosci dodatkowo ten pocisk ma 1/? wywolanie efektu palki czyli fali jak palkia
startowe hp to 120
 
Nefratus = Diablo = 105 hp, ladowanie na nozu 3 strzaly + int/(fala zamrozeniowa, podpalajaca,korzenie, zmniejszenie max hp, wysysu, zmniejszenie speeda), zmniejszona widocznosc, 1/2 magazynek,   
 
 
//Smoki
 
Kamienny Smok = Smok Wulkanicznej Potegi
115 hp, 5 spadajacych glazow, ktore zatrzymuja przeciwnikow pod bind "klawisz" useskill [dmg=15+int/5 za kazdy glaz], 1/15 na zatrzymanie przeciwnika na 2 sekundy, ladujac sie na nozu dostajesz granat smoka ziemi, ktory zatrzymuje przeciwnikow, 3 dodatkowe skoki (EWO= glazy podpalaja [dmg = 5+int/15+max zdrowie 3 proc)
 
Lodowy Smok = Smok Arktycznej Mocy
110 hp, piorun ktory zamraza 75 dmg + int co 15 sekund, 3 dodatkowe skoki, ladujac sie na nozu dostajesz granat smoka lodu ktory zamraza przeciwnikow, odporny na podpalenie,  {EWO=dluzsze zamrozenie z ulta]
 
Czarny Smok = Smok Mroku
120 hp, raz na 20 sekund usypia graczy w promieniu 1000+ inteligencja*0.5, dodatkowo zadajac obrazenia magiczne 25+int/4, 3 dodatkowe skoki, calkowita odpornosc na obrazenia magiczne(dmg z totemow, pioruny, glazy, kusza, bazuka, plazma, noze rzucane, fireball, krwawienie, podpalenie, uspienie, wybuch szkieleta(po smierci) Na efekty tj. : efekty totemow, zamrozenie, korzenie, placza, oslepienia, uspienie, zamrozenia ekranu, wybuch szkieleta(przy strzale) nie ma odpornosci, kradnie przeciwnikowi 5 wytrzymalosci itemu i dodaje sobie[EWO= uspienie dodatkowo zatrzymuje przeciwnika na czas trwania efektu]
 
Elektryczny Smok = Smok Burzowego Rozkwitu
110hp, pod bindem siatka elektryczna ktora spowalnia(wielkosc zalezna od int), na start uderza 5 razy+int/30 [dmg jednego uderzenia =10+int/5], 3 dodatkowe skoki, 1/12 na oslepienie przeciwnika [EWO= szybszy cast ulta]
 
Ognisty Smok = Smok Ognia Piekielnego
110 hp, obrazenia z totemu = 10+int/7+2proc max hp, ze strzalu 10+int/10+1proc max hp, kiedy postawi totem leczy sie 15 hp+int/5, 3 dodatkowe skoki, na nozu laduje granat he, odpornosc na podpalenie, totem stawia co 20 sekund -int/10[max 10] [EWO=dodatkowe obrazenia z granatu he o 30 proc]
 
 
 
 
//Rangi dobra: samo dołączenie do fracji daje + 5% dmg przeciwko frakcji zła 
Dobry 2+ do stat /od 3500/+5% dmg przeciwko frakcji zła
Szlachetny 4+/ do stat od 15000 /+7% dmg przeciwko frakcji zła
Rycerski 6+ do stat /od 50000 /+10% dmg przeciwko frakcji zła
Mistrzowski 8+ do stat /od 120000 /+12% dmg przeciwko frakcji zła
Legendarny 10+ do stat /od 250000 /+14% dmg przeciwko frakcji zła
Boski 18+ do stat/ od 500000 /+18% dmg przeciwko frakcji zła
 
Rangi Zła: samo dołączenie do fracji daje + 5% dmg przeciwko frakcji dobra 
Agresywny +2% wybranej statyski od 3500/ +5% dmg przeciwko frakcji zła
Nieuczciwy +5% wybranej statyski od 15000/ +7% dmg przeciwko frakcji zła
Złośliwy +8% wybranej statyski od 50000/ +10% dmg przeciwko frakcji zła
Okrutny +10% wybranej statyski od 120000/ +12% dmg przeciwko frakcji zła
krwiożerczy +14% wybranej statyski od 250000/ +14% dmg przeciwko frakcji zła
Antagonista Świata +25% do wybranej statyski od 500000/ +18% dmg przeciwko frakcji zła
 
Różnica osob w frakcjach może być o 1/2 czyli jak w frakcji zła jest 10 osób to aby wybrać frakcje zła ponownie musi być minimum 8 osób w frakcji dobra 
 
Wojna frakcji co tydzień możliwe nagrody dla wygranej frakcji to:
-dodanie do ciebie reputacji od 100 do 1000
-Wzmocnienie dmg przeciwko enemy frakcji
-Kamienie
-Dodadkowe bonusy
 

Dodanych wklejek: 12343
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011