Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1krzsiz6tq dodana przez Gość, 27.09.2025 18:52
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160.
//Ludzie Mag = Prorok Magii 110 hp, Latarka , fireballe (co 5 sekund, 50 dmg+int(2 int = 1dmg), zwinnosc i zrecznosc zwieksza szybkosc fireballa, teleport na nozu PPM (Wiekszy magazynek x2 na nozu) (EWO= 5 rodzajow mocy dla fireballa) Lowca = Tropiciel 115 hp, na nozu + r kusza, dmg = 90+int*3(moze krytowac), szybszy od pozostalych klas, na nozu laduje granat he, obrazenia z he wieksze o 25 proc (EWO= po smierci promien beltow) Rycerz = Cesarz Rycerski 120 hp, longjump 5 +int/15(zycie zwieksza skok), na nozu laduje magiczny pocisk 1 +int/30, 1/6 na odbicie pocisku (EWO= mniej niz 50 hp = 1/2 na odbicie pocisku) Nekromanta = Arcylord Mroku 130 hp, pozera dusze zmarłych (przytrzymaj klawisz e,(leczy sojusznika do 100 hp+int/2) leczysz sie o 20 hp+int/3, dostajesz expa), 1/3 na odrodzenie sie po smierci, na nozu leczy sie 15+int/5, (EWO=max 5 wysys = 1 wysys+int/10) Barbarzynca = Dziki Kapitan 100 hp, 20 hp za killa + odnowienie magazynka, na nozu laduje magiczne pancerze max 6 (EWO= max 10 pancerzy + za killa dostaje magiczny pancerz) Ninja = Samuraj 125 hp, na nozu laduje dodatkowa predkosc(+20) 3 razy na runde+int/15, rzucane noze 8 (klawisz r) dmg = 20 +int/5,trzesiesz ekranem przeciwnika, wykonujac misje ulepszasz swoj noz (bind useskill), widocznosc zredukowana z 255 do 8, wysokie skoki(EWO= noz od 50lvl) Mnich = Druid 110 hp, Redukuje 30 % obrazen fizycznych, ignoruje zrecznosc przeciwnika ale zadaje 10 % mniej obrazen , na nozu leczy sie o 100 hp, odpornosc na obrazenia magiczne jezeli ma mniej niz 25 hp (EWO=Po uzyciu useskill nie moze strzelac, zwieksza zwinnosc, nie mozna go uderzyc) Zabojczyni = Diabelska Egzekutorka 115 hp, Ladujesz niewidzialnosc na nozu(z 255 do 8), ciche kroki, 5 nozy rzucanych (noz+r)+int/10 dmg = 20 +int/10, dodatkowe 2 skoki, zwiekszone obrazenia w plecy o 20 procent (EWO= instant niewidka) Kowal = General Rzemiosla(?)(PREMIUM) 130 hp, 3 razy+int/15 [max 6 razy] losuje itemy bind "klawisz" useskill, inteligencja zwieksza wytrzymalosc itemow 1 int = 10, jedyna klasa ktora ma swoje unikatowe itemy[doslownie kazdy item], sa losowane z calkiem innej puli, tak samo z artefaktami [EWO = ?] //Mroczne Vampir = Nosferatu 110 hp, 5 hp za strzal +int/3, 1/10 na mrok wampira 2,5 sec = (przeciwnik fioletowy, wiekszy wysys +5/6), wyzej skaczesz, 2 skoki dodatkowe (EWO= dodatkowy wysys 1 proc max hp) Wilk = Cerber 125 hp, 1/10 na zlapanie przeciwnika w placze,[jezeli sie zatrzyma nie moze sie ruszyc przez 6 s] zadaje dodatkowe 1 proc max zdrowia przeciwnika jako obrazenia fizyczne +int/10 [max 50 int = 5 %max hp], co 5 sekund leczy 10+int/5 hp [EWO= ogniste placza = takie same dzialanie tylko ze kolor czerwony dodatkowo przeciwnik zostanie podpalony 1 sekunda = 5 obrazen+int/10] Chimera = Hydra 115 hp, niewidzialnosc zredukowana z 255 do 110, dodatkowe 2 skoki, zatruwa wroga= 5 dmg+int/15 + 1 proc max zdrowia przeciwnika, tyle ile zadasz z trucizny leczysz sie (EWO= Zatrucie zadaje 2 proc max zdrowia przeciwnika) Dremora = Dremora Mrozu 120 hp, jesli przeciwnik cie trafi jestes zamrozony 50 inty = 1/1 na zamrozenie, 50 inty = 20 redukcji obrazen, znacznie szybsza od pozostalych klas, 1/12 na zamrozenie ekranu przeciwnika (EWO=odpornosc na podpalenie ) Orc = Berserker 750 hp/sila*25, raz na 20 sekund moze skoczyc do przodu klikajac r dmg = 25+int/10, regeneracja hp na nozu = 1+int*2[max 100], dmg z kosy + 50 (EWO = skok zamraza przeciwnikow) Szkielet = Kostny Apogeum 130 hp, wyglada jak przeciwnik, przebija magiczne pancerze, 1/15 na wybuch przeciwnika(moze krytowac)[dmg 20 + int/3] wybucha po smierci dmg = 50 +int[max 100 hp]+(od 50 int zadaje dodatkowe 20 proc max zdrowia przeciwnika) (EWO = odpornosc na strzaly w glowe 1/2) Bard = Virtuoz 125 hp, plazma(moze krytowac) = glowny dmg po uderzeniu = 30 + int*1.5 + ataki obszarowe(40% szansy) 20 dmg + int/2, inteligencja zwieksza obrazenia krytyczne = 3 int = 1 %[max 20 %], 3 dodatkowe skoki, na nozu leczy siebie i pobliskich sojusznikow o 25 hp (EWO=za zabicie odnawia 25 hp+int/5) Shadow = Phantom(PREMIUM) 115 hp, znikasz i teleportujesz(zasieg zalezny od inty) sie w inne miejsce (bind klawisz useskill), 1/10 na wykrwawienie przeciwnika(zadajesz mu dmg zalezny od inty[przy 50 inty=50 %] 25% obr wiecej)(krwawienie = tracisz co 5 sekund 10 hp, krwawienie ustaje gdy zabijesz przeciwnika),widocznosc zredukowana z 255 do 80+int/2[max 25] (EWO= 1/12 na przyciemnienie ekranu przeciwnika) Predator = Matrix 110 hp, wh+int(niewidek nie widzi), 1/25 na natychmiastowe zabicie z broni, rakieta naprowadzajaca(noz+r)(1 na runde), ciche kroki (EWO= przechodzi przez sciany) //Specjalne Nocny Elf = Mroczny Elf 120 hp, ciche kroki, biega znacznie szybciej, moze uzywac tylko noza, biegajac z nozem co sekunde zmniejszasz widzialnosc(z 255 do max 7)[o 4+int/10, noz zawsze zadaje obrazenia krytyczne[2x dmg], dodatkowo obrazenia w plecy lub z boku z noza x2, posiada luk(noz+r), biegajac z lukiem zwiekszasz dmg co sekunde[startowy dmg = 60+1+int/10], sila daje mu 1 hp zamiast 2[EWO= niewidzialnosc max z 255 do 1] Iron Man = Avenger(PREMIUM) 120 hp, na nozu laduje prototyp zbroi[max 5 ladowan], kazde ladowanie daje 10 % redukcji obrazen fizycznych, na nozu+r dostaje bazuke moze strzelic co 8 sekund[idealne trafienie dmg = 100+int/2] dmg zalezy od tego jak bardzo dokladnie trafisz przeciwnika, model iron mana[ct = podswietlenie niebieskie, tt = podswietlenie czerwone], 2 dodatkowe skoki, troche wyzej skacze [EWO=strzela z bazooki co 5 sec] Nina = Boska Uzdrowicielka 110 hp, raz na 20 sekund (useskill) leczy siebie oraz najblizszych sojusznikow za 50+int/2, naprawia itemy = 15+int/5 i usuwa negatywne efekty(krwawienie, podpalenie, stuny, zamrozenie, trucizne, mrok wampira, uspienie, oslepienia itd.) na nozu max 2 razy na runde moze ulepszyc swoj item [EWO= zabijajac przeciwnika odnawia hp 20 +int/5] Lilith = Diabelska Kusicielka 105 hp, ult = charm = 25 dmg +int/2, przeciwnicy trafieni charmem przez 2,5s nie moga: strzelac, ani się ruszać, dmg od inty start 10 proc/5 proc co 10 int, magazynek za killa [EWO= Wysys hp podczas charma= 5+int/5 ] //Demony Upadly Aniol = Azazel? 120hp, zadajac obrazenia rani samego siebie (15 hp), dmg = 10 do 20+int/4, Izual = Izual Zniszczenia 115 hp, teleport na nozu, na nozu laduje lustrzany pancerz 2+int/30, dostaje mp5 + 30 proc dmg +5proc co 10 int max 55 proc, 1 ucieczka na respa, odnawiajac cale hp useskill [EWO=1/3 na teleport na resp przeciwnika z ubraniem wroga] Lodowy Demon = Baal 125hp Lodowa nova ( wypierdala lodowy meteor z kosmosu xD) 100dmg raz na 30s max 20 przy 180int ( co 2 int dmg zwiększa się o 4) useskill Stawia swojego klona raz na 20s ( uderzanie w klona zadaje dmg dla gracza 10% bazowych dmg broni) Posiada granat dymny typu szron (wbieganie w niego zamraza [ gracz świeci się na niebiesko] + niszczy wytrzymałość przedmiotu = losowo od 30 do 50) Na nozu laduje smoke ma 1/15 na złapanie lodowymi mackami przeciwnika unieruchamia go + zadaje 12% większe dmg Ewo Lodowa nova dodatkowo nakłada ziąb kt zadaje 5dmg/ 1s przez 5s po wybuchy Duplikat 20% bazowych dmg z broni Mefisto = Mefistofeles 130hp na start ppm teleport int zwiększa zasięg bind useskill strzela błyskawicą raz na 30s max 15s przy 150 int ( 50dmg max 88) co 10s może stawiać lodowy totem Na nożu ładuję toxyczną tarczę która działa aż do śmierci ( jak ktoś w nas strzela nagłada na siebie truciznę 5dmg /3s ) Po ewo 110 dmg z błyskawicy totem zamrażający nakłada 10dmg przez okres działania totemu toksyczna tarcza zadaje 10dmg /3s Belzebub = Wladca plugastwa = pociski (premium?) Szatan = Lucyfer- umiejka brak grawitacji czyli po uzyciu skilla na przeciwniku dziala jak skrzydla archaniela tyle ze obszarowo na wszystkich na nozu laduje odbijanie pociskow po 10 razach uzcia umiejetnosci zmienia sie na niewrażliwosc na 4s dodatkowo statystyka szybkosci daje mu wiecej speeda(?) Behemot = Bahamut - ladowanie noza daje mu wiecej mozliwosci uzycia umiejetnosci ma do wyboru 2 umiejętności jedna stawia sciany stworzenia ktore maja 30hp start + int 2 umiejetnosc to totem stworzenia ktory trwa 6s+ int totem naklada zwiekszony dmg na kazdego soujsznika w okregu na przeciwnika mniejszy dmg wybor umiejetnosci nastepuje na starcie kazdej rundy bazowe hp startowe to 120 jego hp jest zwiekszone o 50% przez statystyki ale zadaje mniej dmg o 25% Lewiatan = Tanatos na nóż+r przyzywa umiejetność która dziala obszar startowy + int czas trwania + int dmg + int i przyzywa powódź wokól siebie jak centrum wszyscy na tym obszarze sojusznicy maja zwiekszonego speeda wszyscy przeciwnicy dostaja dmg co sekunde po uzyciu umiejetności nie mozna 2 raz uzyc jej lecz lewiatan dostaje potężnego boosta do statystyk oraz dostaje umiejetność morskie pociski czyli dmg+%penetreacji odpornosci dodatkowo ten pocisk ma 1/? wywolanie efektu palki czyli fali jak palkia startowe hp to 120 Nefratus = Diablo = 105 hp, ladowanie na nozu 3 strzaly + int/(fala zamrozeniowa, podpalajaca,korzenie, zmniejszenie max hp, wysysu, zmniejszenie speeda), zmniejszona widocznosc, 1/2 magazynek, //Smoki Kamienny Smok = Smok Wulkanicznej Potegi 115 hp, 5 spadajacych glazow, ktore zatrzymuja przeciwnikow pod bind "klawisz" useskill [dmg=15+int/5 za kazdy glaz], 1/15 na zatrzymanie przeciwnika na 2 sekundy, ladujac sie na nozu dostajesz granat smoka ziemi, ktory zatrzymuje przeciwnikow, 3 dodatkowe skoki (EWO= glazy podpalaja [dmg = 5+int/15+max zdrowie 3 proc) Lodowy Smok = Smok Arktycznej Mocy 110 hp, piorun ktory zamraza 75 dmg + int co 15 sekund, 3 dodatkowe skoki, ladujac sie na nozu dostajesz granat smoka lodu ktory zamraza przeciwnikow, odporny na podpalenie, {EWO=dluzsze zamrozenie z ulta] Czarny Smok = Smok Mroku 120 hp, raz na 20 sekund usypia graczy w promieniu 1000+ inteligencja*0.5, dodatkowo zadajac obrazenia magiczne 25+int/4, 3 dodatkowe skoki, calkowita odpornosc na obrazenia magiczne(dmg z totemow, pioruny, glazy, kusza, bazuka, plazma, noze rzucane, fireball, krwawienie, podpalenie, uspienie, wybuch szkieleta(po smierci) Na efekty tj. : efekty totemow, zamrozenie, korzenie, placza, oslepienia, uspienie, zamrozenia ekranu, wybuch szkieleta(przy strzale) nie ma odpornosci, kradnie przeciwnikowi 5 wytrzymalosci itemu i dodaje sobie[EWO= uspienie dodatkowo zatrzymuje przeciwnika na czas trwania efektu] Elektryczny Smok = Smok Burzowego Rozkwitu 110hp, pod bindem siatka elektryczna ktora spowalnia(wielkosc zalezna od int), na start uderza 5 razy+int/30 [dmg jednego uderzenia =10+int/5], 3 dodatkowe skoki, 1/12 na oslepienie przeciwnika [EWO= szybszy cast ulta] Ognisty Smok = Smok Ognia Piekielnego 110 hp, obrazenia z totemu = 10+int/7+2proc max hp, ze strzalu 10+int/10+1proc max hp, kiedy postawi totem leczy sie 15 hp+int/5, 3 dodatkowe skoki, na nozu laduje granat he, odpornosc na podpalenie, totem stawia co 20 sekund -int/10[max 10] [EWO=dodatkowe obrazenia z granatu he o 30 proc] //Rangi dobra: samo dołączenie do fracji daje + 5% dmg przeciwko frakcji zła Dobry 2+ do stat /od 3500/+5% dmg przeciwko frakcji zła Szlachetny 4+/ do stat od 15000 /+7% dmg przeciwko frakcji zła Rycerski 6+ do stat /od 50000 /+10% dmg przeciwko frakcji zła Mistrzowski 8+ do stat /od 120000 /+12% dmg przeciwko frakcji zła Legendarny 10+ do stat /od 250000 /+14% dmg przeciwko frakcji zła Boski 18+ do stat/ od 500000 /+18% dmg przeciwko frakcji zła Rangi Zła: samo dołączenie do fracji daje + 5% dmg przeciwko frakcji dobra Agresywny +2% wybranej statyski od 3500/ +5% dmg przeciwko frakcji zła Nieuczciwy +5% wybranej statyski od 15000/ +7% dmg przeciwko frakcji zła Złośliwy +8% wybranej statyski od 50000/ +10% dmg przeciwko frakcji zła Okrutny +10% wybranej statyski od 120000/ +12% dmg przeciwko frakcji zła krwiożerczy +14% wybranej statyski od 250000/ +14% dmg przeciwko frakcji zła Antagonista Świata +25% do wybranej statyski od 500000/ +18% dmg przeciwko frakcji zła Różnica osob w frakcjach może być o 1/2 czyli jak w frakcji zła jest 10 osób to aby wybrać frakcje zła ponownie musi być minimum 8 osób w frakcji dobra Wojna frakcji co tydzień możliwe nagrody dla wygranej frakcji to: -dodanie do ciebie reputacji od 100 do 1000 -Wzmocnienie dmg przeciwko enemy frakcji -Kamienie -Dodadkowe bonusy
Dodanych wklejek: 12343
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011