#include #include #include #include new pCvarKoszt new kasa, koszt public plugin_init() { register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit") register_clcmd("say /ruletka", "ruletka") pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "11000") } public ruletka(id) { if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!") return 1 } kasa = cs_get_user_money(id) koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt) if(kasa < koszt) { ColorChat(id, RED, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt) return 1 } new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31) cs_set_user_money(id, kasa - koszt) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0) switch(random_num(1, 12)) { case 1: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Dostales 1000hp! Napierdalaj!") set_user_health(id, get_user_health(id) + 1000) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 1000hp w ruletce! Gratulacje.", nick) } case 2: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona! Lataj poki mozesz.") set_user_gravity(id, 0.5) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Gratulacje.", nick) } case 3: { ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wygrales nic!") show_hudmessage(0, "Gracz %s nie wygral nic. Przykro nam.", nick) } case 4: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O kurwa, zostalo ci 1hp!") set_user_health(id, 1) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 1hp!", nick) } case 5: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Dostales 100 armoru!") set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100 armoru!", nick) } case 6: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Dostales Najki Zapierdalajki! (Zajebisty Speed)") set_user_maxspeed(id, 400.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal Najki Zapierdalajki! Teraz zapierdala szybciej.", nick) } case 7: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wygrales 16000$! Teraz je jakos wydaj...") cs_set_user_money(id, kasa + 16000) show_hudmessage(0, "Gracz %s wygral 16000$! Coz za szczescie!", nick) } case 8: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Jestes Rambo! Napierdalaj!") strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_m249") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200) set_user_maxspeed(id, 350.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal pakiet Rambo! Uwazaj na niego!", nick) } case 9: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wygrales AWP! Gratulacje!") give_item(id, "weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP! Bedzie teraz kampil...", nick) } case 10: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wygrales Scouta!") give_item(id, "weapon_scout") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90) show_hudmessage(0, "Gracz %s wygral scouta! Uwazaj, bo cie trafi!", nick) } case 11: { ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wygrales granaty!") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal granaty! Gratulacje!", nick) } case 12: { ColorChat(id, RED, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie! Ahh!") strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Tak nam przykro.", nick) } } return 1 }