Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1gkbeltlogv4c dodana przez Engi, 19.05.2012 22:18
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[]   = "Zjaraniec";
new const opis[]        = "Sekret";
new const bronie        = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
new zygfryd[33][31]
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "jedenz");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "kosa");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Zjaraniec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	zygfryd[id][CSW_SCOUT] = 1
	zygfryd[id][CSW_DEAGLE] = 3
	zygfryd[id][CSW_USP] = 3
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	zygfryd[id][CSW_SCOUT] = 0
	zygfryd[id][CSW_DEAGLE] = 0
	zygfryd[id][CSW_USP] = 0
	ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 2;
	return FMRES_IGNORED;
}
public kosa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
	{
		SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
		return HAM_HANDLED
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
public jedenz(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;
 
	if(!(damagebits & (1<<1)))
	return HAM_IGNORED;
 
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
 
	if (zygfryd[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,zygfryd[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
	return;
 
	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
 

Dodanych wklejek: 12215
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011