Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1dl1ktwgwgtgs dodana przez kakus002, 26.08.2014 17:22
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Zawodowy Zolnierz [Premium]"; new const opis[] = "Posiada Natychmiastowe Zabicie Z AWP, Otrzymuje +20 Zycia I Pelen Magazynek Za Zabojstwo Oraz Widzi Niewidzialnych"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP ; new const zdrowie = 70; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 70; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(~get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) { ColorChat(id, GREEN, "^x01 [Menu_Klas] ^x04 Niestety Nie Posiadasz Przywilejow Do Korzystania Z Tej Klasy") return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !") ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(killer, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP) SetHamParamFloat(this, float(get_user_health(this)*4)); } return HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011