Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1dl1ktwgwgtgs dodana przez kakus002, 26.08.2014 17:22
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "Zawodowy Zolnierz [Premium]";
new const opis[] = "Posiada Natychmiastowe Zabicie Z AWP, Otrzymuje +20 Zycia I Pelen Magazynek Za Zabojstwo Oraz Widzi Niewidzialnych";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP ;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 70;
 
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
 
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
 
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(~get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "^x01 [Menu_Klas] ^x04 Niestety Nie Posiadasz Przywilejow Do Korzystania Z Tej Klasy")
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !")
	ma_klase[id] = true;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
 
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
 
	if(!ma_klase[host])
		return;
 
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
 
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{	
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP)
			SetHamParamFloat(this, float(get_user_health(this)*4));
	}
	return HAM_IGNORED;	
}

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011