Zwykłe magiczne przedmioty wytrzymałość: 250 Chameleon: Przebranie upodobniające Cię do przeciwnika Sword of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 2 - 5 Amulet of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 6 - 9 Knife Ruby Trzymając w ręku nóż znikasz co 3 sekundy na ułamek sekundy. Teleportujesz się na odległość 300m + (15 * Inteligencja) Dagon Użycie na dany cel wyzwala potężną energię, w postaci czerwonej błyskawicy i zadaje ogromne obrażenia magiczne. Wciśnij +USE żeby wystrzelić piorun, który porazi znajdujących się w pobliżu przeciwników. Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie mocy itemu. Możesz użyć tego itemu tylko raz na cała rundę. Dagon - obrażenia: 20pkt, zasięg: 175m Im przeciwnik ma większę punkty zręczności, otrzymuję mniejszę obrażenia. Fireball Staff Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia. Zabije wszystko w promieniu 50-100m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Fireball Scepter Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia. Zabije wszystko w promieniu 100-200m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Bronze Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 1 - 3 Silver Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 3 - 6 Gold Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 6 - 10 Darksel Glove Powodują [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga. X = od 1 do 5 Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły. Darksteel Gaunlet Powoduje [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga. X = 7 - 9 Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły. Vampyric Staff Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 1 - 4 Vampyric Amulet Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 4 - 6 Vampyric Scepter Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 6 - 9 Sword Zadaje większe obrażenia niż nóż Iron Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 3 - 6 Mitril Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 6 - 11 Godly Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 10 - 15 Totem Amulet Użyj +USE, aby postawić ognisty totem, który wybuchnie po 7 sekundach. Totem zapali wszystkich w promieniu 250-400m od miejsca gdzie się znajduję. Jeżeli się palisz możesz się ugasić jedynie trafiając i uszkadzając przeciwnika. Im masz wyższy poziom zręczności tym mniejsze obrażenia zadaje ci ogień. Techies Scepter Możliwość podłożenia niewidzialnych, wybuchających min. Użyj +USE, aby podłożyć minę. Gdy mina wybuchnie zabiera 50hp przeciwnikowi i parę punktów inteligencji. W jednej rundzie możesz podłożyć max 3 miny Iron Spikes Trzymając tą rzecz przy sobie, każde twoje bezpośrednie trafienie wroga smoke lecącym w powietrzu natychmiast go zabije. Fire Amulet Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 2 do 4 Fire Rope Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 3 do 6 Chaos Orb Insygnium, które powoduje wybuch w momencie twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 150 - 275 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia. Hell Orb Insygnium, które powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 200 - 400 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia FireShield Chroni od natychmiastowego zabicia HE i Orbami (Chaos Orb, Hell Orb, Firerope) Wciśnij +USE by uaktywnić tarczę i zadać obrażenia, spowolnić oraz oślepić wszystkich przeciwników wokół ciebie. Flashbang Necklace Dzięki niemu stajesz się odporny na oślepienie przez FB Point Booster Trzymając ten przedmiot w aktywnym ekwipunku podnosisz wartość wszystkich swoich statystyk o X punktów. X = 1 - 3 Vitality Booster Powstaje z ulepszenia Point Booster'a za pomocą runy Vex. Zwiększa moc Point Boostera o 2 punkty. Nicolas Eye Magiczne, niewidzialne oko szpiegowskie. Użyj +USE aby położyć magiczne oko - dozwolona tylko 1 lokalizacja kamery w czasie trwania 1 mapy. Używaj ponownie +USE aby włączać i wyłączać podgląd z tejże kamery. Magic Booster Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok. Meekstone Pozwala na położenie fałszywej paczki i zdalne zdetonowanie jej. Użyj +USE by położyć pakę i powtórnie wciśnij +USE by ją zdetonować. Wybuch obejmie obszar 300m. Kamienia możesz użyć tylko raz w trakcie rundy. Stealth Shoes Nosząc te buty nikt nie usłyszy twoich kroków Ghost Rope Umożliwia przechodzenie przez ściany i przeszkody. Wciśnij +USE, aby przechodzić przez ściany przez okres 3 do 6 sekund. Tylko jeden gracz może użyć Ghost Rope w danym czasie. Magic Hook Użyj +USE by wystrzelić hak na odległość nawet do 600m, który przyciągnie każdego do ciebie. Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie szybkości przyciągania haka. Illusionists Cape Wciśnij +USE, aby stać się niewidzialnym dla wszystkich przez 7 sekund Jakiekolwiek obrażenia w tym czasie cię zabijają. Wheel of Fortune 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy. X = 2 do 3 Możliwe premie rundy: + 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus) + (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus) + 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus) + 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus) 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus) Four Leaf Clover 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy. X = 4 do 5 Możliwe premie rundy: + 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus) + (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus) + 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus) + 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus) 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus) Small Angel Wings Generuje od (1 - 4/10) do (1 - 9/10) punktów premii do wyższego skoku. Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu. Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły. Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy Arch Angel Wings Generuje od (1 - 1/10) do (1 - 4/10) punktów premii do wyższego skoku. Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu. Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły. Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy Gold statue Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 5 do 10 HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 5 do 10 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Daylight Diamond Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 10 do 20 HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 10 do 20 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Blood Diamond Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Medicine Glar Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę. Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP X = 10 - 20 Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny. Tarcza odbija wszelkie obrażenia. W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają. Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy. Medicine Totem Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę. Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP X = 25 - 50 Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny. Tarcza odbija wszelkie obrażenia. W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają. Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy. Sorcerers Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 3 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny Phoenix Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 3 - 6 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Invisibility Amor Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 70 - 110 Invisibility Coat Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 110 - 150 Invisibility Rope Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 150 - 200 Stalkers Ring Pierścień dający ci niewidzialność, ale redukujący twoje HP do 5 punktów. Lothars Edge Użyj +USE a staniesz się niewidzialny na X sekund. X = 4 - 7 Będąc niewidzialnym tracisz możliwości ataku za to zyskujesz niesamowitą prędkość. Możesz użyć tego przedmiotu tylko raz podczas rundy. Air booster Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku. Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok. Elemental Booster Powstaje z ulepszenia Air Booster Dodaje możliwość dodatkowego skoku Small Bronze Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 150 - 500 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Medium Silver Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 500 - 1.200 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Large Gold Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 1.200 - 3.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Arabian Boots Biegając w tych butach masz 1/X szansy, aby przy trafieniu przeciwnika wykraść mu Y złota. X = 1 - 5 Y = 500 - 1.000 Użyj +USE aby zamienić 1.000$ na 15 HP. Scout Amplifier Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta X = 2 - 3 Scout Extender Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta X = 3 - 4 Mag Ring Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Inteligencję o 5 punktów. Możesz wystrzelić Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun. Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 80m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Paladyn Ring Pierścień redukuje od 7 do 17 punktów obrażeń, które otrzymujesz. Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 4 Mnich Ring Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 3 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Zabojca Ring Gdy go nosisz dodaje ci 5 punktów do Wytrzymałości. Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku. Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok. Barbarian Ring Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Siłę o 5 punktów. Powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 120 - 330 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Nekromanta Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci oraz daje ci możliwość wykradzenia Y HP za każdym razem, kiedy trafisz przeciwnika. X = 2 - 4 Y = 3 - 5 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Ninja Ring Trzymając w ręku nóż teleportujesz się, co 3 sekundy. Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok. Unikatowe Magiczne przedmioty wytrzymałość: 350 Saintly Amulet of the Stars Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 4 Saintly Amulet of Power Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Saintly Amulet of Zod Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Saintly Amulet of Life Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle. X = 5 - 10 Saintly Amulet of the Sun Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie X HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach. X = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Holy Sword of the Stars Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 4 Holy Sword of Power Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Holy Sword of Zod Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Holy Sword of Life Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Gdy masz go przy sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle. X = 5 - 10 Holy Sword of the Sun Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od X HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach. X = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Small Staff of the Stars Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Small Staff of Power Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Small Staff of Zod Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Small Staff of Life Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Small Staff of the Sun Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Bright Rope of the Stars Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Bright Rope of Power Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Posiadanie jej daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Bright Rope of Zod Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Bright Rope of Life Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Bright Rope of the Sun Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Shiny Scepter of the Stars Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Shiny Scepter of Power Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Shiny Scepter of Zod Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m. Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Shiny Scepter of Life Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Gdy masz ją na sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Shiny Scepter of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.