Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 1arplsqrc1uek dodana przez 1stADXionC, 23.04.2017 17:33
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373. 374. 375. 376. 377. 378. 379. 380. 381. 382. 383. 384. 385. 386. 387. 388. 389. 390. 391. 392. 393. 394. 395. 396. 397. 398. 399. 400. 401. 402. 403. 404. 405. 406. 407. 408. 409. 410. 411. 412. 413. 414. 415. 416. 417. 418. 419. 420. 421. 422. 423. 424. 425. 426. 427. 428. 429. 430. 431. 432. 433. 434. 435. 436. 437. 438. 439. 440. 441. 442. 443. 444. 445. 446. 447. 448. 449. 450. 451. 452. 453. 454. 455. 456. 457. 458. 459. 460. 461. 462. 463. 464. 465. 466. 467. 468. 469. 470. 471. 472. 473. 474. 475. 476. 477. 478. 479. 480. 481. 482. 483. 484. 485. 486. 487. 488. 489. 490. 491. 492. 493. 494. 495. 496. 497. 498. 499. 500. 501. 502. 503. 504. 505. 506. 507. 508. 509. 510. 511. 512. 513. 514. 515. 516. 517. 518. 519. 520. 521. 522. 523. 524. 525. 526. 527. 528. 529. 530. 531. 532. 533. 534. 535. 536. 537. 538. 539.
Zwykłe magiczne przedmioty wytrzymałość: 250 Chameleon: Przebranie upodobniające Cię do przeciwnika Sword of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 2 - 5 Amulet of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 6 - 9 Knife Ruby Trzymając w ręku nóż znikasz co 3 sekundy na ułamek sekundy. Teleportujesz się na odległość 300m + (15 * Inteligencja) Dagon Użycie na dany cel wyzwala potężną energię, w postaci czerwonej błyskawicy i zadaje ogromne obrażenia magiczne. Wciśnij +USE żeby wystrzelić piorun, który porazi znajdujących się w pobliżu przeciwników. Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie mocy itemu. Możesz użyć tego itemu tylko raz na cała rundę. Dagon - obrażenia: 20pkt, zasięg: 175m Im przeciwnik ma większę punkty zręczności, otrzymuję mniejszę obrażenia. Fireball Staff Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia. Zabije wszystko w promieniu 50-100m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Fireball Scepter Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia. Zabije wszystko w promieniu 100-200m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Bronze Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 1 - 3 Silver Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 3 - 6 Gold Amplifier Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi. X = 6 - 10 Darksel Glove Powodują [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga. X = od 1 do 5 Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły. Darksteel Gaunlet Powoduje [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga. X = 7 - 9 Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły. Vampyric Staff Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 1 - 4 Vampyric Amulet Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 4 - 6 Vampyric Scepter Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. X = 6 - 9 Sword Zadaje większe obrażenia niż nóż Iron Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 3 - 6 Mitril Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 6 - 11 Godly Armor Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia. X = 10 - 15 Totem Amulet Użyj +USE, aby postawić ognisty totem, który wybuchnie po 7 sekundach. Totem zapali wszystkich w promieniu 250-400m od miejsca gdzie się znajduję. Jeżeli się palisz możesz się ugasić jedynie trafiając i uszkadzając przeciwnika. Im masz wyższy poziom zręczności tym mniejsze obrażenia zadaje ci ogień. Techies Scepter Możliwość podłożenia niewidzialnych, wybuchających min. Użyj +USE, aby podłożyć minę. Gdy mina wybuchnie zabiera 50hp przeciwnikowi i parę punktów inteligencji. W jednej rundzie możesz podłożyć max 3 miny Iron Spikes Trzymając tą rzecz przy sobie, każde twoje bezpośrednie trafienie wroga smoke lecącym w powietrzu natychmiast go zabije. Fire Amulet Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 2 do 4 Fire Rope Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 3 do 6 Chaos Orb Insygnium, które powoduje wybuch w momencie twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 150 - 275 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia. Hell Orb Insygnium, które powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 200 - 400 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia FireShield Chroni od natychmiastowego zabicia HE i Orbami (Chaos Orb, Hell Orb, Firerope) Wciśnij +USE by uaktywnić tarczę i zadać obrażenia, spowolnić oraz oślepić wszystkich przeciwników wokół ciebie. Flashbang Necklace Dzięki niemu stajesz się odporny na oślepienie przez FB Point Booster Trzymając ten przedmiot w aktywnym ekwipunku podnosisz wartość wszystkich swoich statystyk o X punktów. X = 1 - 3 Vitality Booster Powstaje z ulepszenia Point Booster'a za pomocą runy Vex. Zwiększa moc Point Boostera o 2 punkty. Nicolas Eye Magiczne, niewidzialne oko szpiegowskie. Użyj +USE aby położyć magiczne oko - dozwolona tylko 1 lokalizacja kamery w czasie trwania 1 mapy. Używaj ponownie +USE aby włączać i wyłączać podgląd z tejże kamery. Magic Booster Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok. Meekstone Pozwala na położenie fałszywej paczki i zdalne zdetonowanie jej. Użyj +USE by położyć pakę i powtórnie wciśnij +USE by ją zdetonować. Wybuch obejmie obszar 300m. Kamienia możesz użyć tylko raz w trakcie rundy. Stealth Shoes Nosząc te buty nikt nie usłyszy twoich kroków Ghost Rope Umożliwia przechodzenie przez ściany i przeszkody. Wciśnij +USE, aby przechodzić przez ściany przez okres 3 do 6 sekund. Tylko jeden gracz może użyć Ghost Rope w danym czasie. Magic Hook Użyj +USE by wystrzelić hak na odległość nawet do 600m, który przyciągnie każdego do ciebie. Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie szybkości przyciągania haka. Illusionists Cape Wciśnij +USE, aby stać się niewidzialnym dla wszystkich przez 7 sekund Jakiekolwiek obrażenia w tym czasie cię zabijają. Wheel of Fortune 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy. X = 2 do 3 Możliwe premie rundy: + 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus) + (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus) + 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus) + 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus) 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus) Four Leaf Clover 1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy. X = 4 do 5 Możliwe premie rundy: + 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus) + (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus) + 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus) + 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus) 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus) Small Angel Wings Generuje od (1 - 4/10) do (1 - 9/10) punktów premii do wyższego skoku. Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu. Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły. Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy Arch Angel Wings Generuje od (1 - 1/10) do (1 - 4/10) punktów premii do wyższego skoku. Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu. Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły. Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy Gold statue Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 5 do 10 HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 5 do 10 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Daylight Diamond Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 10 do 20 HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 10 do 20 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Blood Diamond Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Medicine Glar Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę. Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP X = 10 - 20 Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny. Tarcza odbija wszelkie obrażenia. W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają. Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy. Medicine Totem Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę. Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP X = 25 - 50 Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny. Tarcza odbija wszelkie obrażenia. W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają. Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy. Sorcerers Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 3 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny Phoenix Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 3 - 6 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Invisibility Amor Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 70 - 110 Invisibility Coat Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 110 - 150 Invisibility Rope Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X X= 150 - 200 Stalkers Ring Pierścień dający ci niewidzialność, ale redukujący twoje HP do 5 punktów. Lothars Edge Użyj +USE a staniesz się niewidzialny na X sekund. X = 4 - 7 Będąc niewidzialnym tracisz możliwości ataku za to zyskujesz niesamowitą prędkość. Możesz użyć tego przedmiotu tylko raz podczas rundy. Air booster Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku. Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok. Elemental Booster Powstaje z ulepszenia Air Booster Dodaje możliwość dodatkowego skoku Small Bronze Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 150 - 500 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Medium Silver Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 500 - 1.200 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Large Gold Bag Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 1.200 - 3.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Arabian Boots Biegając w tych butach masz 1/X szansy, aby przy trafieniu przeciwnika wykraść mu Y złota. X = 1 - 5 Y = 500 - 1.000 Użyj +USE aby zamienić 1.000$ na 15 HP. Scout Amplifier Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta X = 2 - 3 Scout Extender Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta X = 3 - 4 Mag Ring Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Inteligencję o 5 punktów. Możesz wystrzelić Piorun Kulisty. Użyj +USE aby wyczarować piorun. Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun. Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 80m. Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy. Paladyn Ring Pierścień redukuje od 7 do 17 punktów obrażeń, które otrzymujesz. Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 4 Mnich Ring Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 3 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach. Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Zabojca Ring Gdy go nosisz dodaje ci 5 punktów do Wytrzymałości. Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku. Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok. Barbarian Ring Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Siłę o 5 punktów. Powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m. X = 120 - 330 Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Nekromanta Ring Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci oraz daje ci możliwość wykradzenia Y HP za każdym razem, kiedy trafisz przeciwnika. X = 2 - 4 Y = 3 - 5 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Ninja Ring Trzymając w ręku nóż teleportujesz się, co 3 sekundy. Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok. Unikatowe Magiczne przedmioty wytrzymałość: 350 Saintly Amulet of the Stars Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 4 Saintly Amulet of Power Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Saintly Amulet of Zod Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Saintly Amulet of Life Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle. X = 5 - 10 Saintly Amulet of the Sun Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi. Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie X HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach. X = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Holy Sword of the Stars Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE. X = 1 do 4 Holy Sword of Power Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci. X = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Holy Sword of Zod Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Holy Sword of Life Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Gdy masz go przy sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle. X = 5 - 10 Holy Sword of the Sun Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika. Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od X HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach. X = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Small Staff of the Stars Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Small Staff of Power Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Small Staff of Zod Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Small Staff of Life Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Small Staff of the Sun Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota. Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50% Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota. X = 2.500 - 5.000 A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50) Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Bright Rope of the Stars Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Bright Rope of Power Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Posiadanie jej daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Bright Rope of Zod Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m. Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Bright Rope of Life Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Bright Rope of the Sun Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP) X = 20 - 50 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu. Shiny Scepter of the Stars Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE. Y = 1 do 4 Shiny Scepter of Power Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci. Y = 2 - 4 Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny. Shiny Scepter of Zod Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m. Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia. Inteligencja zwiększa moc itemu. Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia Shiny Scepter of Life Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Gdy masz ją na sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle. Y = 5 - 10 Shiny Scepter of the Sun Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz. X = 3 - 5 Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach. Y = 1 - 15 Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011