Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1arplsqrc1uek dodana przez 1stADXionC, 23.04.2017 17:33
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
Zwykłe magiczne przedmioty
wytrzymałość: 250
 
 
 
Chameleon:
Przebranie upodobniające Cię do przeciwnika
 
Sword of the Sun
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 2 - 5
 
Amulet of the Sun 
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 6 - 9
 
Knife Ruby 
Trzymając w ręku nóż znikasz co 3 sekundy na ułamek sekundy.
Teleportujesz się na odległość 300m + (15 * Inteligencja)
 
Dagon
Użycie na dany cel wyzwala potężną energię, w postaci czerwonej błyskawicy i zadaje ogromne obrażenia magiczne.
Wciśnij +USE żeby wystrzelić piorun, który porazi znajdujących się w pobliżu przeciwników.
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie mocy itemu.
Możesz użyć tego itemu tylko raz na cała rundę.
Dagon - obrażenia: 20pkt, zasięg: 175m
Im przeciwnik ma większę punkty zręczności, otrzymuję mniejszę obrażenia.
 
Fireball Staff 
Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia.
Zabije wszystko w promieniu 50-100m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.
 
Fireball Scepter
Wystrzeliwujesz Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej punktów inteligencji tym większy obszar rażenia.
Zabije wszystko w promieniu 100-200m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.
 
Bronze Amplifier 
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 1 - 3
 
Silver Amplifier 
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 3 - 6
 
Gold Amplifier 
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 6 - 10
 
Darksel Glove 
Powodują [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = od 1 do 5
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.
 
Darksteel Gaunlet
Powoduje [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = 7 - 9
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.
 
Vampyric Staff 
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 1 - 4
 
Vampyric Amulet 
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 4 - 6
 
Vampyric Scepter 
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 6 - 9
 
Sword
Zadaje większe obrażenia niż nóż
 
Iron Armor 
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia.
X = 3 - 6
 
Mitril Armor 
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia.
X = 6 - 11
 
Godly Armor 
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia.
X = 10 - 15
 
Totem Amulet
Użyj +USE, aby postawić ognisty totem, który wybuchnie po 7 sekundach.
Totem zapali wszystkich w promieniu 250-400m od miejsca gdzie się znajduję.
Jeżeli się palisz możesz się ugasić jedynie trafiając i uszkadzając przeciwnika.
Im masz wyższy poziom zręczności tym mniejsze obrażenia zadaje ci ogień.
 
Techies Scepter 
Możliwość podłożenia niewidzialnych, wybuchających min.
Użyj +USE, aby podłożyć minę.
Gdy mina wybuchnie zabiera 50hp przeciwnikowi i parę punktów inteligencji.
W jednej rundzie możesz podłożyć max 3 miny
 
Iron Spikes 
Trzymając tą rzecz przy sobie, każde twoje bezpośrednie trafienie wroga smoke lecącym w powietrzu natychmiast go zabije.
 
Fire Amulet 
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 2 do 4
 
Fire Rope 
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 3 do 6
 
Chaos Orb 
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 150 - 275
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia.
 
Hell Orb 
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 200 - 400
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
FireShield
Chroni od natychmiastowego zabicia HE i Orbami (Chaos Orb, Hell Orb, Firerope)
Wciśnij +USE by uaktywnić tarczę i zadać obrażenia, spowolnić oraz oślepić wszystkich przeciwników wokół ciebie.
 
Flashbang Necklace
Dzięki niemu stajesz się odporny na oślepienie przez FB
 
Point Booster 
Trzymając ten przedmiot w aktywnym ekwipunku podnosisz wartość wszystkich swoich statystyk o X punktów.
X = 1 - 3
 
Vitality Booster 
Powstaje z ulepszenia Point Booster'a za pomocą runy Vex.
Zwiększa moc Point Boostera o 2 punkty.
 
Nicolas Eye 
Magiczne, niewidzialne oko szpiegowskie.
Użyj +USE aby położyć magiczne oko - dozwolona tylko 1 lokalizacja kamery w czasie trwania 1 mapy.
Używaj ponownie +USE aby włączać i wyłączać podgląd z tejże kamery.
 
Magic Booster 
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.
 
Meekstone
Pozwala na położenie fałszywej paczki i zdalne zdetonowanie jej.
Użyj +USE by położyć pakę i powtórnie wciśnij +USE by ją zdetonować.
Wybuch obejmie obszar 300m.
Kamienia możesz użyć tylko raz w trakcie rundy.
 
Stealth Shoes 
Nosząc te buty nikt nie usłyszy twoich kroków
 
Ghost Rope 
Umożliwia przechodzenie przez ściany i przeszkody.
Wciśnij +USE, aby przechodzić przez ściany przez okres 3 do 6 sekund.
Tylko jeden gracz może użyć Ghost Rope w danym czasie.
 
Magic Hook 
Użyj +USE by wystrzelić hak na odległość nawet do 600m, który przyciągnie każdego do ciebie.
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie szybkości przyciągania haka.
 
Illusionists Cape 
Wciśnij +USE, aby stać się niewidzialnym dla wszystkich przez 7 sekund
Jakiekolwiek obrażenia w tym czasie cię zabijają.
 
Wheel of Fortune 
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 2 do 3
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)
 
Four Leaf Clover 
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 4 do 5
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)
 
Small Angel Wings
Generuje od (1 - 4/10) do (1 - 9/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy
 
Arch Angel Wings 
Generuje od (1 - 1/10) do (1 - 4/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy
 
Gold statue 
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 5 do 10 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 5 do 10 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Daylight Diamond 
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 10 do 20 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 10 do 20 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Blood Diamond 
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Medicine Glar 
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 10 - 20
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.
 
Medicine Totem 
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 25 - 50
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.
 
Sorcerers Ring 
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 3
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny
 
Phoenix Ring 
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 3 - 6
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Invisibility Amor 
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 70 - 110
 
Invisibility Coat 
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 110 - 150
 
Invisibility Rope 
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 150 - 200
 
Stalkers Ring
Pierścień dający ci niewidzialność, ale redukujący twoje HP do 5 punktów.
 
Lothars Edge 
Użyj +USE a staniesz się niewidzialny na X sekund.
X = 4 - 7
Będąc niewidzialnym tracisz możliwości ataku za to zyskujesz niesamowitą prędkość.
Możesz użyć tego przedmiotu tylko raz podczas rundy.
 
Air booster
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.
 
Elemental Booster 
Powstaje z ulepszenia Air Booster
Dodaje możliwość dodatkowego skoku
 
Small Bronze Bag 
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 150 - 500
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
 
Medium Silver Bag 
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 500 - 1.200
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
 
Large Gold Bag 
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 1.200 - 3.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
 
Arabian Boots 
Biegając w tych butach masz 1/X szansy, aby przy trafieniu przeciwnika wykraść mu Y złota.
X = 1 - 5
Y = 500 - 1.000
Użyj +USE aby zamienić 1.000$ na 15 HP.
 
Scout Amplifier 
Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 2 - 3
 
Scout Extender
Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 3 - 4
 
Mag Ring
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Inteligencję o 5 punktów.
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 80m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.
 
Paladyn Ring
Pierścień redukuje od 7 do 17 punktów obrażeń, które otrzymujesz.
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 4
 
Mnich Ring
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 3
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Zabojca Ring
Gdy go nosisz dodaje ci 5 punktów do Wytrzymałości.
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.
 
Barbarian Ring
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Siłę o 5 punktów.
Powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 120 - 330
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Nekromanta Ring
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci oraz daje ci możliwość wykradzenia Y HP za każdym razem, kiedy trafisz przeciwnika.
X = 2 - 4
Y = 3 - 5
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Ninja Ring
Trzymając w ręku nóż teleportujesz się, co 3 sekundy.
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.
 
 
Unikatowe Magiczne przedmioty
wytrzymałość: 350
 
 
Saintly Amulet of the Stars
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 4
 
Saintly Amulet of Power
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Saintly Amulet of Zod
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Saintly Amulet of Life
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 5 - 10
 
Saintly Amulet of the Sun
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie X HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach.
X = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Holy Sword of the Stars
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 4
 
Holy Sword of Power
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Holy Sword of Zod
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Holy Sword of Life
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Gdy masz go przy sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 5 - 10
 
Holy Sword of the Sun
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od X HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach.
X = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Small Staff of the Stars
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
 
Small Staff of Power
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Small Staff of Zod
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Small Staff of Life
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10
 
Small Staff of the Sun
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Bright Rope of the Stars
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
 
Bright Rope of Power
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Posiadanie jej daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Bright Rope of Zod
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Bright Rope of Life
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10
 
Bright Rope of the Sun
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
 
Shiny Scepter of the Stars
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
 
Shiny Scepter of Power
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
 
Shiny Scepter of Zod
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m.
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
 
Shiny Scepter of Life
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Gdy masz ją na sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10
 
Shiny Scepter of the Sun
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011