Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 17i8ghy2tg3gg dodana przez kakus002, 28.08.2014 11:44
Typ:



1111
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define DMG_SLASH (1<<2)
 
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Posiada Deagle,1/1 z Knife, Niewidka(25/255), Skoki Grawitacyjne (100/800).";
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !")	
 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
 
	ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
 
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0);
}
 
const m_iTeam = 114
 
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(~damagebits & DMG_BULLET  || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)	return HAM_IGNORED
 
	if(get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,373,5),47,4) > 1.0)	KillPlayer(id,ent,attacker,CSW_KNIFE,HIT_GENERIC,0,damagebits)
	return HAM_IGNORED;
}
 
KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits)
{
	if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker))	return
 
	const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
	const m_LastHitGroup = 75
	const m_bitsDamageType = 76
	const m_fHasTakenHighDamage = 107
	static DeathMsgId
	new msgblock,weaponname[32],effect
	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
 
	set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5)
	set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5)
	set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5)
	set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor)
	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET)
	ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)
	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
	effect = pev(id,pev_effects)
	if(effect & 128)	set_pev(id,pev_effects,effect-128)
 
	new len
	if(get_weaponname(weapon,weaponname,31))
	{
		if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7
		else weaponname = "grenade"
	}
	else if(weapon == 2)	weaponname = "tracktrain"
	else	weaponname = "world"
 
	emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
	ewrite_byte(attacker)
	ewrite_byte(id)
	ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0)
	ewrite_string(weaponname[len])
	emessage_end()
}

Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011