Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 17i8ghy2tg3gg dodana przez kakus002, 28.08.2014 11:44
1111
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_SLASH (1<<2) new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Posiada Deagle,1/1 z Knife, Niewidka(25/255), Skoki Grawitacyjne (100/800)."; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 90; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT."); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "^x01[Menu_Klas] ^x04 Klasa Stworzona Przez LosT'a. Milej Zabawy !") entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 100.0/800.0); } const m_iTeam = 114 public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED if(get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,373,5),47,4) > 1.0) KillPlayer(id,ent,attacker,CSW_KNIFE,HIT_GENERIC,0,damagebits) return HAM_IGNORED; } KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits) { if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker)) return const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG const m_LastHitGroup = 75 const m_bitsDamageType = 76 const m_fHasTakenHighDamage = 107 static DeathMsgId new msgblock,weaponname[32],effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5) set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5) set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5) set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor) msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET) ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) effect = pev(id,pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id,pev_effects,effect-128) new len if(get_weaponname(weapon,weaponname,31)) { if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7 else weaponname = "grenade" } else if(weapon == 2) weaponname = "tracktrain" else weaponname = "world" emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) ewrite_byte(attacker) ewrite_byte(id) ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0) ewrite_string(weaponname[len]) emessage_end() }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011