Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 156d6r3w6019m dodana przez corel, 30.11.2013 01:46
asdasdas
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122.
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Cicho Ciemny (SUPER PREMIUM)"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 35% wiecej obrazen z m4, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_advance(cod_get_classid("CichoCiemny"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Wybrales klase %s - zyczymy milej gry :) ", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy"); // Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.4); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "Wylacz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public Wylacz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_M4A1) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.35, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Dodanych wklejek: 11179
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011