Każda postać ma innym tryb rozwoju czyli ma możliwośc rozwoju tylko swoich elitarnych umiejętności, które w bardzo dużym stopniu polepszają rozgrywkę i dają przewagę nad rywalem. Prościej mówiąc, rozwój to ulepszenie skilli, które dana klasa ma wbudowane. Przed zakupem rozwoju dobrze jest się zastanowić, który jest najważniejszy a który sprawą podrzędną tak aby w pierwszym rzędzie brać tylko te, które są znacznie przydatne. Rozwój postaci mamy na stałe czyli nie znika po czasie, niektóre z nich można ulepszać wielokrotnie dając większe efekty. Niżej znajduję się opis klas wraz z możliwym rozwojem. [ 1 ] Klasa: Mag Rozwój postaci: Zamrażające Pociski, Pole Latarki, Stamina Zamrażające Pociski: Zwiększa ilośc możliwych do naładowania pocisków [ 300 Many ] Pole Latarki: Powiększa pole naświetlania [ 250 Many ] Stamina: Szybsze ładowanie paska [ 250many ] [ 2 ] Klasa: Druid Rozwój postaci: Regeneracja Życia, Fiolka Lecznicza, Stamina Regeneracja Życia: Zwiększa regenerowane HP [ 380 Many] Fiolka lecznicza: Zwiększa HP po jej użyciu [ 250 Many ] Stamina: Szybsze ładowanie [ 250 Many ] [ 3 ] Klasa: Paladyn Rozwój postaci: Magiczne Pociski, Long Jumpy, Platynowa Zbroja Magiczne Pociski: Zwiększa ilość posiadanych pocisków [ 350 Many ] Long Jumpy: Zwiększa ilość skoków [ 250 Many ] Platynowa Zbroja: Zwiększa % szansy na odbicie pocisku [ 400 Many ] [ 4 ] Klasa: Barbarzyńca: Rozwój postaci: Magiczny Pancerz, HP za zabicie, Pancerz za zabicie Magiczny Pancerz: Zwiększa ilość ładowanych pocisków do odbicia [ 300 Many ] HP za zabicie: Zwiększa ilość hp, które dostajemy po zabiciu wroga [ 250 Many ] Pancerz za zabicie: Zwiększa ilość pancerza, którego otrzymujemy po zabiciu [ 100 Many ] [ 5 ] Klasa: Nekromanta Rozwój postaci: Wysysanie HP, Wysysanie energii, Wysysanie HP Wysysanie HP: Zwiększa ilość wysysanego Hp przy strzale we wroga [ 150 Many ] Wysysanie energii: Dostajemy więcej HP [ 150 Many ] Wysysanie HP: Zwiększa ilość naszego HP przy zżeraniu zwłoków [ 200 Many ] [ 6 ] Klasa: Ninja Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Noże do rzucania: Zwiększa ilość noży [ 120 Many ] Noże do rzucania: Zwiększa zadane DMG przy rzucaniu nożem [ 150 Many ] Niewidzialność: Zmniejsza naszą niewidzialność [ 400 Many ] [ 7 ] Klasa: Zabójca Rozwój postaci: Noże do rzucania, Noże do rzucania, Niewidzialność Noże do rzucania: Zwiększa ilość posiadanych noży [ 120 Many ] Noże do rzucania: Zwiększa DMG przy rzucie nożem [ 250 Many ] Niewidzialnośc: Zmniejsza niewidzialność ( załadowaną ) [ 400 Many ] [ 8 ] Klasa: Łowca Rozwój postaci: Tropienie, Kusza, Granaty Tropienie: Zwiększa procentowo szansę na tropienie wroga podczas strzału [ 300 Many ] Kusza: Większe obrażenia z kuszy [ 250 Many ] Granaty: Zwiększa możliwość posiadanych pułapek [ 400 Many ]