============================================== BF2 | Classic Maps | Skiny/Kostiumy | ViP/SViP ============================================== ------------------------------------------------------------ 60 Odznak | 4 poziomy: http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_bronia_snajperska.htm =-| +$ i % na scout |-= Stary BF2 - Szansa na AWP 1/4 | 1/3 | 1/2 | 1/1 Nowy BF - +$ i Szansa na Scout zamiast AWP http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_bronia_szturmowa.htm =-| % na krytyczne |-= Stary Bf2 - Dodatkowe HP - U nas mamy dodatkowe hp za odznake odznake bronia wsparcia Nowy BF - Mały procent na krytyczne trafienie przeciwnika http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_bronia_wsparcia.htm =-| + HP przy odrodzeniu |-= Stary Bf2 - Doatkowe obrażenia - U nas mamy Dodatkowe obrażenia za odznake shotgunami Nowy Bf2 - Dodatkowe HP http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_bronia_wybuchowa.htm =-| +% redukowanie obrażeń |-= Stary BF2 - SIłą rzutu granatami i szansa na HE przy odrodzeniu (w nowym Darmowe granaty są za odznake w walce ogólnej) Nowy Bf - Szansa na redukcje obrażeń http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_czasowa.htm =-| Mniejsza widocznosc na nozu |-= Stary Bf2 - brak Nowy Bf - Niewidocznosc na nozu za spędzony czas na serwerze http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_nozem.htm =-| +% na ciche chodzenie |-= Stary Bf2 - % obrazen zamienia sie w HP Nowy Bf - Ciche chodzenie http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_ogolna.htm =-| Dodatkowe granaty |-= http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_pistoletami.htm =-| +% na odbicie pocisku |-= Stary Bf2 - Szansa na zamrozenie Nowy Bf2 - Szansa na odbicie pocisku http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_shotgunami.htm =-| + obrażenia |-= Stary Bf2 - Niewidocznosc na nozu Nowy Bf2 - dodatkowe obrazenia http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/walka_smg.htm =-| + szybkosc poruszania sie |-= tutaj nic sie nie zmienia jest tak samo Doatkowe odznaki zrobione przeze mnie. http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/odwety.htm =-| + HP za zabicie |-= http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/ordery.htm =-| + DoubleJumpy |-= http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/skrzynie.htm =-| + % na Kose |-= http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/asysty.htm =-| + KEVLAR przy odrodzeniu |-= http://skillsklep.hekko24.pl/bf1/cele_mapy.htm =-| + % na pelny magazynek za zabicie |-= ------------------------------------------------------------ Walutą serwerową są SkillPointy, które możemy zdobyć zabijając wroga bądź za medale na koniec mapy. Na koniec mapy przyznawane są SkillPointy 3 za I miejsce, 2 za II i 1 za III. Medale są zapisywane oraz jest Top15 Medali. ------------------------------------------------------------ Poza odznakami dostępne jest 10 orderów, które zwiekszają szanse na drop SkillPointów. { "Aimboter", "Zabij 2500 razy przez trafienie w glowe" }, +1% { "Aniol Stroz", "Zalicz 500 asyst" }, +2% { "Bomberman", "Podloz 100 bomb" }, +3% { "Saper", "Rozbroj 50 bomb" }, +4% { "Wytrwaly", "Odwiedz serwer 100 razy" }, +5% { "Zasluzony", "Zdobadz 100 medali" }, +6% { "Milioner", "Zarob 1 milion dolarow" }, +7% { "Kuloodporny", "Otrzymaj 50.000 obrazen" }, +8% { "Rambo", "Zadaj 50.000 obrazen" }, +9% { "Niedobitek", "Przetrwaj 1000 rund" } +10% ------------------------------------------------------------ Wprowadziłem system zliczający czas graczy i przyznający graczom Stopnie (jest ich 5) za przekroczenie kolejnych barier czasu gry. System zapisuje także pierwszą i ostatnią wizytę gracza i na tej podstawie wyświetla odpowiednie przywitanie. Wraz ze wzrostem Stopnia mamy większą szanse na drop SkillPointów. { "Przybysz", "Stopien I, Przybysz.", "0" }, +1% { "Bywalec", "Stopien II, Bywalec, powyzej 8 godzin czasu gry.", "8" }, +2% { "Staly Gracz", "Stopien III, Staly Gracz, powyzej 24 godzin czasu gry.", "24" }, +3% { "Bohater", "Stopien IV, Bohater, powyzej 50 godzin czasu gry.", "50" }, +4% { "Legenda", "Stopien V, Legenda, powyzej 100 godzin czasu gry.", "100" } +5% ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ Wraz ze wzrostem Rangi mamy większa szanse na drop Kostiumu w Losowaniu Skinów. Lista rang: "Szeregowy", //0 +0.5% "Starszy Szeregowy", //1 +1% "Kapral", //2 +1.5% "Starszy Kapral", //3 +2% "Plutonowy", //4 +2.5% "Sierzant", //5 +3% "Starszy Sierzant", //6 +3.5% "Mlodszy Chorazy", //7 +4% "Chorazy", //8 +4.5% "Starszy Chorazy", //9 +5% "Chorazy Sztabowy", //10 +5.5% "Podporucznik", //11 +6% "Porucznik", //12 +6.5% "Kapitan", //13 +7% "Major", //14 +7.5% "Podpulkownik", //15 +8% "Pulkownik", //16 +8.5% "General Brygady", //17 +9% "General Dywizji", //18 +9.5% "General Korpusu", //19 +10% "General Armii", //20 +10.5% "Marszalek Polski", //21 +11% "Marszalek Europy", //22 +11.5% "Marszalek Swiata" //23 +12% ------------------------------------------------------------ Poza tym można konfigurować wygląd HUD, z graczy wypadają paczki z bonusami (w tym z losową odznaką). Zmian i nowosci jest na prawdę sporo, więc nie będę wymieniał wszystkiego. ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ Opis VIP ------------------------------------------------------------ * Menu wyboru broni (od 3 rundy) * 300$ za zwykle zabójstwo/500$ za zabójstwo z HS * 10HP za zwykle zabójstwo/15HP za zabójstwo z HS * Deagle z pełnym magazynkiem w rundzie pistoletowej * Deagle + 100 kamizelki + HE w drugiej rundzie * 300$ za podłożenie/rozbrojenie paki * Powitanie przy wejściu na serwer * Darmowy Defuse Kit (dla CT) * Darmowy Smoke (dla TT) * Chat dla VIPów: sayteam* (u*) wiadomość * Status VIP w tabeli punktów * Prefix przed nickiem w chatcie * +10% na Legendarny Skin w losowaniu * Unikatowy model postaci * +15% na SkillPointy za zabicie ------------------------------------------------------------ SVIP dodatkowo posiada: ------------------------------------------------------------ * +20% na Legendarny Skin w losowaniu * +10% na Kostium w losowaniu. * +25% na SkillPointy za zabicie * Ciche bieganie na nozu * Podwojny skok ------------------------------------------------------------ Losowanie darmowego VIP na mape. ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ Sklep za SkillPointy a w nim: - 1x SkillPoint - 16000$ - Skrzynia z Przedmiotami - 80 SP - Losowa Odznaka Nowicjusza - 50 SP - Ulepszanie Odznaki z +1 do +2 | Szansa na ulepszenie: 50% | Koszt: 200 SP z +2 do +3 | Szansa na ulepszenie: 20% | Koszt: 450 SP z +3 do +4 | Szansa na ulepszenie: 7.5% | Koszt: 1000 SP Jednorazowe/1 Runda: - +50% HP - 10 SP - +10 DoubleJumpow - 10 SP - Granaty+AMMO - 5 SP ------------------------------------------------------------ Rynek na którym gracze będą mogli wystawiać Skiny i Kostiumy. <- Ulepszanie Odznaki -> Nazwa: Odznaka za Walke Pistoletami Poziom: (1/4) Nowicjusz Aktualny Bonus: %i Szansy na odbicie pocisku Bonus za Awans: %i Szansy na odbicie pocisku Szansa na Ulepszenie: 50%; Koszt Ulepszenia: %i SkillPointow. 1. << Poprzednia << 2. >> Nastepna >> 3. !! Ulepsz Odznake !! 4. XX Rezygnuje XX