#include #define PLUGIN "Losowe Dzwieki Knife" #define VERSION "B-1.0" #define AUTHOR "Skull" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "Dzwieki_Knifa", "a", "4&kni"); } public plugin_precache() { /* Jeśli dodajesz kolejne dźwięki to nie zapomnij tutaj go równiesz dodać do pobrania! Pamiętaj że "spk" otwarza tylko dźwięki wav! "spk" nie otworzy ci dźwięku z formatem "mp3" ! Jeśli chciałbyś używać również "mp3" to zastąp to: "spk" Tym: "mp3 play" oraz format: "wav" zmień na: "mp3" Nie musisz używać tylko: "wav" lub: "mp3" ! Możesz używać tego i tego! */ precache_sound("misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 1 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ precache_sound("misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 2 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ precache_sound("misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 3 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ } public Dzwieki_Knifa() { /* Tyle ile dodasz dźwięków to na taką cyfre musisz zmienić (tam gdzie jest 3) Pamiętaj o prawidłowiej kolejności w: "case" (czyli 1, 2, 3, itp) W miejsce "nazwa.wav" wpisz nazwe dźwięków tak jak się nazywają! Pamiętaj że "spk" otwarza tylko dźwięki wav! "spk" nie otworzy ci dźwięku z formatem "mp3" ! Jeśli chciałbyś używać również "mp3" to zastąp to: "spk" Tym: "mp3 play" oraz format: "wav" zmień na: "mp3" Nie musisz używać tylko: "wav" lub: "mp3" ! Możesz używać tego i tego! */ new id_zabojcy = read_data(1); new id_owiary = read_data(2); switch(random_num(1,3)) /* Cytat: ,,(tam gdzie jest 3)'' Czyli tutaj :) */ { case 1: { /* Tutaj ustaw takie same dźwięki jeśli chcesz żeby zabójca i owiara usłyszała te sam dźwięki! */ client_cmd(id_zabojcy, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 1 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ client_cmd(id_owiary, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 1 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ } case 2: { /* Tutaj ustaw takie same dźwięki jeśli chcesz żeby zabójca i owiara usłyszała te sam dźwięki! */ client_cmd(id_zabojcy, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 2 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ client_cmd(id_owiary, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 2 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ } case 3: { /* Tutaj ustaw takie same dźwięki jeśli chcesz żeby zabójca i owiara usłyszała te sam dźwięki! */ client_cmd(id_zabojcy, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 3 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ client_cmd(id_owiary, "spk misc/nazwa.wav"); /* Dźwięk: 3 - Tutaj w miejscu: "nazwa.wav" ustaw taką samą nazwę jak się nazywa ten dźwięk! */ } } }