Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Harsay - zdjęcie

Harsay

Rejestracja: 05.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2018 17:57
****-

#504597 Ruletka

Napisane przez Harsay w 21.01.2013 12:21

Usunąłem tutor, teraz edytowałem żeby sprawdzało czy wysyła do gracza podłączonego oraz czy nie jest hltv ponieważ wywalało errory Index out ouf bound 4

Znalazłem błąd w formatowaniu tekstu w pluginie kasyno.
ColorChat(i, RED, "%s prazegral w kasynie %d dolarow ^x01[^x04RULETKA^x01]", get_pcvar_num(c_kasyno));

Zjadłeś name :)

ColorChat(i, RED, "%s prazegral w kasynie %d dolarow ^x01[^x04RULETKA^x01]", name, get_pcvar_num(c_kasyno));

I przez taki błąd mój serwer szlak trafiał :)

@edit

Błąd podobny w pluginie granaty:

ColorChat(i, GREEN, "%s ma teraz %d HE, %d FB i %d SG ^x01[^x04RULETKA^x01]", he, fb, sg);

Znowu zjadłeś name

ColorChat(i, GREEN, "%s ma teraz %d HE, %d FB i %d SG ^x01[^x04RULETKA^x01]", name, he, fb, sg);

Prawdopodobnie w kilku innych też tak może być.
  • +
  • -
  • 1


#393843 Którą wersję AMXX wybrać? 1.8.1 vs. 1.8.2

Napisane przez Harsay w 08.04.2012 11:33

1.8.1 ponieważ 1.8.2 jest jeszcze "budowany"

1.8.2 jest na amxmodx.org http://www.amxmodx.org/snapshots.php
  • +
  • -
  • 1


#393750 Problem z ultimate_sounds

Napisane przez Harsay w 08.04.2012 09:19

Dobra... może chmody ustaw na 777.
PPM na folder z pluginami i (chyba) ustawienia dostępu i zmień liczby
  • +
  • -
  • 1


#393742 Niebieskie info o serverach - xREDIRECT

Napisane przez Harsay w 08.04.2012 09:06


redirect_announce_deadpos_x -1.0

redirect_announce_deadpos_y -1.0


  • +
  • -
  • 1


#393711 AMXBANS niech ktos to wytłumaczy normalnymi słowami ...

Napisane przez Harsay w 08.04.2012 07:48

Jeżeli masz serwer only steam to pobierz:

http://amxx.pl/topic...bilna-oryginal/

Jeżeli steam+nonsteam (dproto):

http://amxx.pl/topic...guracja-dproto/ - Masz tam jeszcze wytłumaczone co w dproto.cfg trzeba zrobić

Tutaj masz sposób instalacji (tego łatwiej nie można wytłumaczyć...):
http://amxx.pl/topic...alacja-amxbans/

Jak czegoś dalej nie rozumiesz (jakiegoś podpukntu) to wal śmiało :)
  • +
  • -
  • 1


#393672 [ROZWIĄZANE] Nie kompiluje mi sie *.sma

Napisane przez Harsay w 07.04.2012 23:53

Wszystko w porządku ale w lini 416 i 417 masz nierówne odstępy.
Użyj reindent w amxx studio lub notepad++ (textfx plugin)

@edit
Wyręczę Ciebie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#393439 [ROZWIĄZANE] Dwa takie same eventy

Napisane przez Harsay w 07.04.2012 18:45

Sprawdziłem i nic się nie działo, ale nie widzę sensu w robieniu dwóch tych samych eventów ;)
  • +
  • -
  • 1


#391999 Rock The Next Map

Napisane przez Harsay w 05.04.2012 19:00

Rock The Next Map by Harsay

opis
Plugin umożliwiający wymuszenie zmiany mapy na kolejną z cyklu przez graczy za pomocą komendy rtnm.
Przydatne na serwery gdzie jest używany mapcycle.
Wersja: 1.0

cvary
rtnm_percentage "70" // Procent graczy potrzebny do wymuszenia
rtnm_minplayers "2"  // Minimalna ilość graczy aby móc wymuszać
rtnm_waittime "10"  // Ile minut po starcie mapy można zacząć wymuszać (0 - wyłącza)
rtnm_wait "1"  // Czy plugin ma czekać do końca rundy po wymuszeniu (1 - tak | 0 - nie)
rtnm_adtime "60" // Co ile sekund ma wyświetlać się informacja o dostepnej komendzie (0 - wyłącza)
rtnm_prefix "[RTNM]" // Prefix przed kazda informacja z pluginu

komendy
rtnm // Gracz oddaje glos za wymuszeniem

konfiguracja
Do folderu plugins wrzucamy plik RockTheNextMap.amxx
W pliku plugins.ini usuwamy wszystkie mapchoosery i na koniec dopisujemy RockTheNextMap.amxx
Pamiętaj że plugin nextmap.amxx jest wymagany!

inne informacje
Changelog:
v0.9
  • pierwsza publikacja
Są błędy w pluginie?
Może coś zmienić/dodać?
Napisz w tym temacie to postaram się to poprawić/dodać/zmienić


v1.0
teraz ilosc graczy do wymuszenia jest poprawnie zliczana

:)
download




  • +
  • -
  • 2


#287221 Timers czyli funkcje czasowe cz. 1 - CreateTimer()

Napisane przez Harsay w 23.08.2011 20:36

Timers czyli funkcje czasowe cz. 1 - CreateTimer()


Wprowadzenie
Timer pozwala na wykonywanie funkcji po jakimś czasie. Jest to odpowiednik set_task z amxx.

Teraz zajmiemy się jedną podstawową funkcją.

CreateTimer() - Tworzy timer :) - a oto jego składnia
native Handle:CreateTimer(Float:interval, Timer:func, any:data=INVALID_HANDLE, flags=0);

interval - Czas podany w sekundach. np. 1.0 czyli 1 sekunda.
func - Nazwa funkcji która ma być wywołana po upływie czasu
data - wartość albo uchwyt
flags - Czyli poprostu flaga w tej części będziemy używać
  • TIMER_REPEAT - Timer będzie się powtarzał aż nie zostanie zwrócone Plugin_Stop

Jednorazowy timer
Jak sama nazwa wskazuje timer jednorazowy wykona funkcję jeden raz po określonym czasie. Tutaj macie przykład:
public OnPluginStart() 
{
	CreateTimer(5.0, DawajInfo) // tworzymy timer
}
 
public Action:DawajInfo(Handle:timer)
{
	PrintToServer("Testowa informacja w konsoli serwera wywolana przez timer")
}
W tym przykładzie gdy plugin zostanie uruchomiony to po 5 sekundach zostanie napisana informacja w konsoli serwera.

Powtarzający się timer
W tym przykładzie co 3 sekundy będzie powtarzana funkcja PrintMsg (dzięki flagi TIMER_REPEAT) aż do momentu gdy NumPrinted będzie miało wartość 5 i zwrócone zostanie Plugin_Stop a przy okazji wyświetli wiadomość w konsoli serwera :)
DajWiadomosc()
{
	CreateTimer(3.0, PrintMsg, _, TIMER_REPEAT)
}
 
public Action:PrintMsg(Handle:timer)
{
	static NumPrinted = 0
	if (NumPrinted++ >= 5)
	{
		PrintToServer("Wiadomosc!!!")
		NumPrinted = 0
 
		return Plugin_Stop
	}
 
	return Plugin_Continue
}

Nie jest to nic trudnego ale mam nadzieję że pomogłem :)
  • +
  • -
  • 6


#268485 Prosba o naprawienie bledow w pliku .sma

Napisane przez Harsay w 10.07.2011 19:36

OMG... set_user_gravity(id, (set_user_gravity id, 0.7)))

Naprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#267955 Prosba o naprawienie bledow w pliku .sma

Napisane przez Harsay w 08.07.2011 20:12

Te błędy które są u marko1525 nic nie robią.
Pokazują się gdy zabraknie np. tabulatora itp.
  • +
  • -
  • 1


#267574 Problem z protokołem 48

Napisane przez Harsay w 07.07.2011 20:28

W dproto masz zablokowany dostęp dla graczy ze starym nonsteamem (47p).

Możesz dać zawartość pliku dproto.cfg?
  • +
  • -
  • 1


#266905 Pobieranie tekstu

Napisane przez Harsay w 06.07.2011 09:32

Nie.

@edit
poczekaj...
register_clcmd ( "say ^"!", "SprawdzCoNapisal" )

Wtedy powinno zareagować. Jeżeli nie to zaraz napiszę jak trzeba

@edit2
Jednak nie. Sekunda...

@edit3
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Sprawdz Co Napisal"
#define VERSION "0.0.0.0.1"
#define AUTHOR "Harsay"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd ( "say", "SprawdzCoNapisal" )
}


public SprawdzCoNapisal(id) {
	new said[192]
	read_args ( said, 191 )
	
	if ( containi ( said, ! ) != -1 ) // Sprawdzamy czy tekst zawiera ! Jezeli nie zwroci -1 tp nie wywola client_print
		client_print(0, print_chat, "[Sprawdz Co Napisal] Ktos napisal - %s", said)
}

Zdaje mi się że ! musi być na początku a ten kod pokaże tekst zawierający w każdym miejscu.

Więc containi musi zwrócić 0
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Sprawdz Co Napisal"
#define VERSION "0.0.0.0.1"
#define AUTHOR "Harsay"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd ( "say", "SprawdzCoNapisal" )
}


public SprawdzCoNapisal(id) {
	new said[192]
	read_args ( said, 191 )
	
	if ( containi ( said, ! ) == 0 )
		client_print(0, print_chat, "[Sprawdz Co Napisal] Ktos napisal - %s", said)
}

  • +
  • -
  • 1


#266894 Pobieranie tekstu

Napisane przez Harsay w 06.07.2011 09:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Sprawdz Co Napisal"
#define VERSION "0.0.0.0.1"
#define AUTHOR "Harsay"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd ( "say", "SprawdzCoNapisal" )	
}


public SprawdzCoNapisal(id) {
	new said[192] // wiem że w tym zapisuje się ciąg znaków
	read_args ( said, 191 ) // a tutaj chyba odczytuje zmienną
	
	client_print(0, print_chat, "[Sprawdz Co Napisal] Ktos napisal - %s", said)
}

Na takiej zasadzie działa swear replacement. A co do wyjaśnień to się tylko domyślam xD

Szkoda że nie jest read_args opisane w dokumentacji na amxx.pl
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > read_args

Ale raczej służy do odczytywania ciągu znaków ;P

@edit
Działa na 100%
Steam Community :: hry mix óń :: Screenshots
  • +
  • -
  • 1


#266043 Client Checker (1.0.1)

Napisane przez Harsay w 04.07.2011 09:22

Client Checker (1.0.1) by Crazed
Źródło: Client Checker (1.0.1) [Update 02-25-2007] SQL Support - AlliedModders

Dołączona grafika
Plugin stworzony przez Crazed który potrafi:
  • sprawdzić rate graczy
  • sprawdzić cvary graczy (które są ustawione w konfiguracji)
  • pokazać informację o podłączonym graczu.
  • wyrzucać graczy za zły ping (zmodyfikowany kod HPK)
  • ustawić u gracza cvary/rate na poprawne

Dołączona grafika
cc_connectmsg - Pokazuje informacje gdy ktoś wchodzi/wychodzi
cc_showgeoip - Pokazuje kraj gracza który się podłącza
cc_ratecheck - Czy ma sprawdzać rate gracza.
cc_cvarcheck - Czy ma sprawdzać cvary gracza (do ustawienia w pliku konfiguracyjnym)
cc_pingcheck - Kickowanie za zły ping
cc_writelog - Czy ma zapisywać do logów informacje.
cc_chkdelay - Co ile sekund plugin ma sprawdzać ustawienia u graczy.
cc_maxping - Maksymalny ping
cc_maxpingwarns - Ile maksymalnie może gracz dostać ostrzeżen za ping.
cc_minupdaterate - Minimalne dozwolone cl_updaterate
cc_mincmdrate - Minimalne dozwolone cl_cmdrate
cc_minrate - Minimalne dozwolone rate
cc_messagetype - Pokazuje informacje o złych ustawieniach
        0 = Nikomu
        1 = Adminom
        2 = Sprawdzonemu graczowi i adminom
        3 = Wszystkim
cc_agreemenu - Czy ma być menu z akceptacją
cc_agreetimeout - Ile czasu ma gracz do akceptacji
cc_maxitems - Ilośc cvarów sprawdzanych podczas jednego sprawdzania (wiem źle to napisałem ;p)
cc_writecfg - Czy ma zapisywać dokonywane zmiany przez plugin do konfiguracji gracza.
cc_maxinvalid - Maksymalna ilość błędnych ustawień aby wyrzucić gracza.
cc_showinfo - Pokazuje informacje o pluginie w konsoli.
cc_sqlhost - SQL server hostname(:port)
cc_sqluser - SQL username
cc_sqlpass - SQL password
cc_sqldbname - Nazwa bazy danych do użycia (standardowo: ClientChecker)
cc_daystosave - Jak długo akceptacja ma być zapisywana (dni)

Dołączona grafika
Ustawienia pliku konfiguracyjnego który sprawdza i wymusza cvary
cvar {
max_value - Używać tylko do wartości numerycznych (maksymalna wartość)
min_value - Używać tylko do wartości numerycznych (minimalna wartość)

set_value - Wartość która zmieni błędną wartość

equal_to - Wartość nie może być równa
!equal_to - Wartość musi być równa
contains - Wartość zawiera.
!contains - Wartość nie zawiera.
regex - Use a regex pattern (http://www.troubleshooters.com/codec...rl/perlreg.htm) ([quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote])
}
Przykłady:
gl_polyoffset { // cvar
max_value 4 // maksymalna wartość
set_value 4 // ustawiana wartość gdy będzie błędna
}

max_smokepuffs { // cvar
min_value 120 // minimalna wartość
set_value 120 // ustawiana wartość gdy będzie błędna
}

name { // cvar
contains ***,shit,cunt // zawiera
set_value BANNED_NAME // zmienia nick na BANNED_NAME
}

Dołączona grafika
Plik sql.txt
Plik sql.txt zawiera strukturę bazy danych która jest potrzebna aby działał support sql w pluginie.

Wersja amxx
Działa na 1.7 i wyższym! (Polecam na najnowszym używać)

Dołączona grafika
Załączony plik  ClientChecker.amxx   34,1 KB  26 Ilość pobrań

Załączony plik  ClientChecker.sma   34,28 KB  318 Ilość pobrań
  ClientChecker.amxx
Załączony plik  ClientChecker_SQL.amxx   36,2 KB  14 Ilość pobrań

Załączony plik  ClientChecker_SQL.sma   34,28 KB  227 Ilość pobrań
  ClientChecker_SQL.amxx
Załączony plik  sql.txt   487 bajtów  257 Ilość pobrań

Załączony plik  ClientChecker.zip   66,16 KB  303 Ilość pobrań


Plugin działa na steam i non steam (protokół 48)
  • +
  • -
  • 2