Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Narcyzek - zdjęcie

Narcyzek

Rejestracja: 28.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2013 20:54
-----

Moje tematy

Proszę o szybkie zrobienie Obrońcy, Zombie i Cicho Ciemnego

06.02.2013 15:28

Nazwa: Obrońca
Opis: Odbija 3 pociski w rundzie, 1 rakieta, widzi miny
Bronie: sg550, g3sg1
Staty:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20

Nazwa: Zombie
Opis: Ma przebranie zombie(daje wam wolny wybór) 1/1 z kosy PPM/LPM
Bronie: wali łapami, lub kosa co dacie
Staty:
Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 80

Nazwa: Cicho Ciemny
Opis: 3sec niewidzialności, 10% więcej obrazen z Famas, widzi niewidzialnych.
Staty:
Zdrowie: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10


Najbardziej mi zależy na obrońcy i ogólnie aby moce się zgadzały - Nowy Cod jbc.

[ROZWIĄZANE] kompilacja silnika

27.10.2012 00:43

Postępowałem wg. tego poradnika http://amxx.pl/topic...regeneracja-hp/ i podczas kompilacji takie oto błędy:


QTM_CodMod.sma(78) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(545) : error 017: undefined symbol "regeneracjap_gracza"
QTM_CodMod.sma(545) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(545) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(545) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(545) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.

Proszę o skompilowanie, dam " +" :)

dodanie 2statystyk niewidzialność i regeneracja hp

20.10.2012 15:35

Mógłby mi ktoś dodać niewidzialność i regeneracje hp do codmoda, przy czym:
niewidzialność liczona 0.05, a regeneracja 0.2
tj:
niewidzialność: "255-(IlośćNiewidzialności[id]*0.05)"; czyli byłoby 255-(100*0.05)=255-5 przy 100niewidzialności =200
regeneracja "damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/500.0) "; czyli 100dmg *(100/500)= 100*0.2 przy 100 regeneracji=20hp


dam +, dziękuję

klasa dmg+0.5int

19.10.2012 18:07

prosiłbym o przerobienie tej klasy (załącznik) na klasę z dodatkowym 10dmg + 0.1int (czyli 1/10 inteligencji) do fast exp coda... bo +int zadaje za dużo przy np. 4k int 4k z naboju

Przeróbka misje/questy v4

13.10.2012 08:11

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu(bo to nie jest bug, ani problem)

Mógłby ktoś przerobić ten plugin(link: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/) aby misje zapisywały się na klasach(po zmianie klasy wczytuje misję wybraną na tej klasie), bo gdy wybiorę misje z wyższego przedziału, zmienie klasę na gorszą i dokończę misje(np. brakuje 1frag) to dostaje dużo expa. Po za tym, żeby można było powtarzać te misje.. bo jak sie wykona całą stronę kończąc na wielu klasach to misje nie mają znaczenia ;/


Innym też z pewnością się przyda.
Dam plusa i dziękuje ;]