Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xPerfectx
Rejestracja: 22.04.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.04.2013 16:00
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 203
- Odwiedzin: 5 821
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 1994
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#359387 [ROZWIĄZANE] Problem z kompresacja sma do amx
Napisane przez xPerfectx w 06.02.2012 14:48
#358154 Jak zmienić ogarniczenie lvl
Napisane przez xPerfectx w 04.02.2012 15:15
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}zamien na
//Wygenerowane na amxx.pl new const LevelXP[] = { 0, 58, 133, 250, 464, 739, 1015, 1379, 1758, 2223, 2806, 3407, 4033, 4707, 5434, 6256, 7124, 8119, 9130, 10213, 11383, 12589, 13859, 15153, 16576, 18037, 19505, 21032, 22653, 24317, 26076, 27887, 29701, 31546, 33447, 35486, 37633, 39834, 42107, 44433, 46830, 49271, 51785, 54300, 56831, 59431, 62063, 64710, 67362, 70163, 73119, 76136, 79156, 82191, 85338, 88503, 91833, 95195, 98580, 102101, 105639, 109184, 112792, 116509, 120265, 124028, 127902, 131799, 135745, 139733, 143801, 147986, 152192, 156439, 160779, 165222, 169694, 174223, 178804, 183396, 188174, 193019, 197938, 202858, 207794, 212837, 217896, 223042, 228206, 233421, 238797, 244249, 249701, 255226, 260827, 266455, 272203, 277976, 283753, 289551, 295441, 301400, 307381, 313469, 319612, 325898, 332241, 338629, 345024, 351438, 357985, 364551, 371136, 377764, 384408, 391176, 397993, 404943, 411910, 418936, 426033, 433196, 440438, 447807, 455213, 462658, 470195, 477803, 485452, 493161, 500949, 508748, 516667, 524623, 532620, 540702, 548843, 557050, 565324, 573652, 581990, 590343, 598750, 607260, 615861, 624526, 633276, 642070, 650896, 659806, 668791, 677806, 686921, 696081, 705297, 714532, 723771, 733106, 742490, 751874, 761377, 770911, 780600, 790294, 800069, 809903, 819793, 829766, 839753, 849827, 860010, 870249, 880506, 890826, 901171, 911581, 921991, 932556, 943159, 953877, 964614, 975401, 986207, 997081, 1007994, 1018933, 1030023, 1041187, 1052466, 1063756, 1075056, 1086393, 1097908, 1109485, 1121105, 1132746, 1144406, 1156119, 1167930, 1179767, 1191659 }Jezeli chcesz inne levele niz 200 to skorzystaj z http://amxx.pl/generator/
#192246 problem z staty
Napisane przez xPerfectx w 28.11.2010 09:08
public showskills(id) { new Skillsinfo[768] show_motd(id, "addons/amxmodx/diablo/staty.html"), player_strength[id], player_strength[id]*2, player_dextery[id], floatround(player_dextery[id]*1.3), player_dextery[id]*3, player_agility[id], player_damreduction[id]*100, player_intelligence[id])
nie zamknoles klamry tutaj
show_motd(id, "addons/amxmodx/diablo/staty.html",
#188808 Czy będzie działać?
Napisane przez xPerfectx w 15.11.2010 15:21
#188708 Czy będzie działać?
Napisane przez xPerfectx w 14.11.2010 21:01
znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id]) { change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) }zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id]) { change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } }ucielo mi ostatnia klamre
#188643 Czy będzie działać?
Napisane przez xPerfectx w 14.11.2010 16:58
new player_ring[33] //ring stats bust +5dodaj pod
new c_redirect[33]znajdz
public add_bonus_redirect(id) { if (player_b_redirect[id] > 0) { if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { change_health(id,player_b_redirect[id],0,"") } } }zamien na
public add_bonus_redirect(id) { if (player_b_redirect[id] > 0) { if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { change_health(id,player_b_redirect[id],0,"") } if (c_redirect[id] > 0) { if (get_user_health(id)+c_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { change_health(id,c_redirect[id],0,"") } } }
teraz damage
pod
new c_redirect[33]dodaj
new c_damage[33]znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } }zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id]) { change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) }i pod
g_haskit[id] = 0dodaj
c_damage[id] = 0 i c_redirect[id] = 0}
#188542 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych
Napisane przez xPerfectx w 14.11.2010 12:43
public add_bonus_explode(id) { if (player_b_explode[id] > 0) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) { new dam = 75-(player_dextery[a]*2) if(dam<1) dam=1 change_health(a,-dam,id,"grenade") Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } } }
na
public add_bonus_explode(id) { if (player_b_explode[id] > 0) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2) { new dam = XX-(player_dextery[a]*2) if(dam<1) dam=1 change_health(a,-dam,id,"grenade") Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } } }
XX --> ilosc damage w ktore zadaje (to jest player_b_explode)
#188480 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych
Napisane przez xPerfectx w 14.11.2010 10:04
#188257 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych
Napisane przez xPerfectx w 13.11.2010 16:37
3.
case XX: { player_item_name[id] = "XXX" player_item_id[id] = 85 add_item_bonus1(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoje Hp Wynosi ZZ",player_item_name[id]) }
Na koniec .sma diblo
public add_item_bonus1(id) { set_user_health(id,ZZ) }
4.XXX --> Nazwa itemku
ZZ -->ilosc hp
case XX: { player_item_name[id] = "XXX" player_item_id[id] = 85 add_item_bonus(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za kazdego przeciwnika zabitego przeciwnika +YYhp",player_item_name[id],player_b_vampire[id]) }
na sam koniec .sma diablo
public add_item_bonus(id) { change_health(id,YY,0,"") }
7.XXX --> nazwa itemku
YY --> ilosc hp po zabiciu
case XX: { player_item_name[id] = "Twoja Nazwa Itemku" player_item_id[id] = rannum set_user_gravity(id, 0.ZZ) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostales Bonus do Gravitacji",player_item_name[id]) }
Nie jestem pewien czy to dziala bo nietestowalem.ZZ --> wartosc procentowa gravitacji czyli no 0.22 to masz 22 procent z 800
Jak cos nie bedzie dzialac napisz postaram sie pomoc/naprawic
#188184 Błąd przy kompilacji - dodawanie nowych klas
Napisane przez xPerfectx w 13.11.2010 13:34
enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100 }
na
enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }
new Race[17][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }
new race_heal[17] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100}
#154236 Jak zmienić obrażenia zadawane kuszą?
Napisane przez xPerfectx w 24.07.2010 16:28
#151553 Jak to zrobić?
Napisane przez xPerfectx w 14.07.2010 07:20
#150582 Lvl na steam id i na nick
Napisane przez xPerfectx w 10.07.2010 09:31
#149302 Prosze o pomoc /klasa
Napisane przez xPerfectx w 04.07.2010 15:05
#149113 Problem z 1001 levl
Napisane przez xPerfectx w 03.07.2010 15:14
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }na
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<500){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<500){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<500){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<500){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xPerfectx
- Regulamin