Bug by mi ktoś skompilować ten plik bo kurde mi wywala błąd.
Dzięki
use_button_once.sma 18.95KB 54 downloads
use_button_once.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Smaku
Rejestracja: 26.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.06.2010 20:55
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 11
- Odwiedzin: 1,634
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: March 13, 1990
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
SS
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Smaku nie posiada znajomych
Moje tematy
Proźba o skompilowanie.
03.04.2010 11:45
Plugin na pokazywanie jakich klawiszy używa gracz.
02.04.2010 12:58
Witam.
Poszukuje pluginu który po śmierci jak się patrzy na graczy to widać jakich klawiszy używają.
:w,s,a,d spacje i ctrl.
Szukałem trochę ale znalazłem coś takiego
[AMXX] Show Keys - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
ale chodzi mi o troszkę inne.
Poszukuje pluginu który po śmierci jak się patrzy na graczy to widać jakich klawiszy używają.
:w,s,a,d spacje i ctrl.
Szukałem trochę ale znalazłem coś takiego
[AMXX] Show Keys - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
ale chodzi mi o troszkę inne.
Problem ze skomplikowaniem pliku sma
01.04.2010 21:15
Witam.
Tak jak w temacie nie mogę skomplikować pliku sama przez www jak również lokalnie.
Na stronie ww pojawia się:
Proszę o pomoc.
Tak jak w temacie nie mogę skomplikować pliku sama przez www jak również lokalnie.
Na stronie ww pojawia się:
A na amx studio:/home/groups/amxmodx/tmp3/php46bNVL.sma(16) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"
Compilation aborted.
1 Error.
A w tej 16 linice co pokazuje błąd mam takie coś:Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Cannot read from file: "colorchat" on line 16
Compilation aborted.
1 Error.
#include <colorchat>
Proszę o pomoc.
Deathrun Manager v3.0.3-Problem
27.03.2010 17:31
Witam.
Tak wiec mój problem polega na tym ze zainstalowałem Deathrun Manager v3.0.3 na serwerze lecz nie działa mi nic z tego pluginu.
W logs
Skorzystałem również z Włącznie / Wyłączanie / Instalacja modułów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lecz nadal to samo.
Tak wiec mój problem polega na tym ze zainstalowałem Deathrun Manager v3.0.3 na serwerze lecz nie działa mi nic z tego pluginu.
W logs
L 03/27/2010 - 17:22:10: -------- Mapchange to deathrun_temple -------- L 03/27/2010 - 17:22:10: [AMXX] Plugin "DeathrunManager.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin. Check modules.ini.
Skorzystałem również z Włącznie / Wyłączanie / Instalacja modułów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lecz nadal to samo.
Plugin na przenikanie przez siebie-przerobienie.
26.03.2010 21:18
Jest to skrypt na przenikanie przez siebie ale przenika każdy czyli tt przez ct a chciałbym żeby tylko tt przez tt a ct przez ct.
dzięki
Pozdro
dzięki
Pozdro
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #pragma semicolon 1 #define DISTANCE 120 new g_iTeam[33]; new bool:g_bSolid[33]; new bool:g_bHasSemiclip[33]; new Float:g_fOrigin[33][3]; new bool:g_bSemiclipEnabled; new g_iForwardId[3]; new g_iMaxPlayers; new g_iCvar[3]; public plugin_init( ) { register_plugin( "(Team-)Semiclip", "1.2", "SchlumPF*" ); g_iCvar[0] = register_cvar( "semiclip_enabled", "1" ); g_iCvar[1] = register_cvar( "semiclip_teamclip", "0" ); g_iCvar[2] = register_cvar( "semiclip_transparancy", "1" ); register_forward( FM_ClientCommand, "fwdClientCommand" ); if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) ) { g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" ); g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" ); g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 ); g_bSemiclipEnabled = true; } else g_bSemiclipEnabled = false; g_iMaxPlayers = get_maxplayers( ); } public fwdPlayerPreThink( plr ) { static id, last_think; if( last_think > plr ) { for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) { if( is_user_alive( id ) ) { if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) ) g_iTeam[id] = get_user_team( id ); g_bSolid[id] = pev( id, pev_solid ) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false; pev( id, pev_origin, g_fOrigin[id] ); } else g_bSolid[id] = false; } } last_think = plr; if( g_bSolid[plr] ) { for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) { if( g_bSolid[id] && get_distance_f( g_fOrigin[plr], g_fOrigin[id] ) <= DISTANCE && id != plr ) { if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[plr] != g_iTeam[id] ) return FMRES_IGNORED; set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT ); g_bHasSemiclip[id] = true; } } } return FMRES_IGNORED; } public fwdPlayerPostThink( plr ) { static id; for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) { if( g_bHasSemiclip[id] ) { set_pev( id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX ); g_bHasSemiclip[id] = false; } } } public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset ) { if( player ) { if( g_bSolid[host] && g_bSolid[ent] && get_distance_f( g_fOrigin[host], g_fOrigin[ent] ) <= DISTANCE ) { if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[host] != g_iTeam[ent] ) return FMRES_IGNORED; set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT ); // makes semiclip flawless if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 1 ) { set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha ); set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 85 ); } else if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 2 ) { set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW ); set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT ); } } } return FMRES_IGNORED; } // is there a better way to detect changings of g_iCvar[0]? public fwdClientCommand( plr ) { // use the forwards just when needed, for good performance if( !get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && g_bSemiclipEnabled ) { unregister_forward( FM_PlayerPreThink, g_iForwardId[0] ); unregister_forward( FM_PlayerPostThink, g_iForwardId[1] ); unregister_forward( FM_AddToFullPack, g_iForwardId[2], 1 ); g_bSemiclipEnabled = false; } else if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && !g_bSemiclipEnabled ) { g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" ); g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" ); g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 ); g_bSemiclipEnabled = true; } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Smaku
- Regulamin