Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Death_Player - zdjęcie

Death_Player

Rejestracja: 27.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2014 20:12
-----

Moje tematy

Czyszczenie bazy co x czasu

30.10.2011 11:51

Witam, wpadłem na pomysł tylko nie potrafię go zrealizować samemu, konkretnie w bazie można tworzyć datę utworzenia przy poszczególnych klasach, oraz jeżeli utworzone to aktualizacja daty ostatniego wyjścia z serwera, ważne żeby aktualizowało się to dla każdej zrobionej klasy, a potem np: w statach zrobić opcję że (dzisiaj jest 04.06.2011r.) czyści wszystkie klasy, które nie były aktualizowane od 21.05.2011r.

Czy ktoś dałby radę to zrobić ?

[ROZWIĄZANE] Resetowanie

18.10.2011 14:57

Witam, mam pytanie ponieważ w menu, przy wyborze klas oczywiście w kodzie, trzeba resetować umijętności.
przykład:

public PokazMeni(id, key)
{

g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id]=0
c_shake[id]=0

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
if(jakamapa("aim_") && jakamapa("fy_") && jakamapa("aa_"))
{
player_class[id] = Ninja
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
PokazKlasy(id)
}
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}

set_renderchange(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Czy dałoby radę te wyzerowania od "g_haskit[id] = 0", przesunąć do jakiegoś innego publica, i zamiast 10 linijek wywołać tą funkcje ?

Potrzebny warunek

04.09.2011 11:31

Witam, potrzebuję warunku, żeby bez niego zdolność nie mogła zostać użyta, konkretnie żeby nie móc użyć zdolności teleportu klasy 10 sekund od rozpoczęcia rundy.
Warunek do tego
if(is_user_alive(id) && player_class[id] == Wampir && halflife_time()>4)
o teraz spojrzałem a kod i widzę "halflife_time()>4" czy to może mieć coś z tym wspólnego ?

Jak zablokować klasy na danej mapie ?

15.07.2011 09:41

Witam, jest problem bo chyba klasyczna blokada klas na danych mapach nie działa, i trzeba jakąś nową zrobić, ma ktoś jakiś pomysł ?

Dodano 15 lipiec 2011 - 10:17:
Może jakoś ustawić cvar'a a potem jakoś każdej klasie przypisać jakąś literkę, a przy wyborze klas walnąć jakiegoś if'a że jeśli cvar zawiera tą literkę to kontynuuj.

Kolory \y \r itd..

14.07.2011 20:35

Witam, mam problem znalazłem takie cos

^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

Wszystko fajnie no ale kurde dali szary a nie ma zielonego -.- Czy ktoś może mi dać gotowca jak zrobić kolor zielony w menu ?