puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
zmień na:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0+player_intelligence[id]*2, 0.5);
Tym sposobem będziesz zadawał obrażenia: 50 + wartość w inteligencję razy dwa.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Death_Player nie posiada znajomych
Napisane przez Death_Player w 16.07.2011 14:01
Napisane przez Death_Player w 14.07.2011 20:35
Napisane przez Death_Player w 21.12.2010 19:00
Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)
Napisane przez Death_Player w 29.06.2010 06:32
public client_connect(id)
// reset_item_skills(id) - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0
player_lvl[id] = X
player_point[id] = X
player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
player_point[id]-=X
public reset_skill(id)
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1
Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 11:04
Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 10:16
Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 09:58
Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 07:26