Opis sytuacji:
Podmieniam plugin i włączam serwer, w amxx.cfg są określone cvary:
diablo_classes1 = "abcdefgh"
diablo_classes2 = "abcdef"
diablo_classes3 = "abc"
Menu wyboru kolejnych menu wskakuje po paru sekundach, jednak przekierowanie do pozostałych 3 menu nie działa.
Po usunięciu cvarów z amxx.cfg i zmienieniu mapy sytuacja taka sama.
Po usunięciu cvarów z amxx.,cfg i zresetowaniu serwera, działają mena 1 i 2, 3 już nie. Klasa wskakuje z menu 1 i 2.
Mam flagę dostępu do kp.
Nie masz już pomysłów co z tym nie tak ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Death_Player
Rejestracja: 27.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2014 20:12
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 325
- Odwiedzin: 6 933
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 41 lat
- Urodziny: Marzec 1, 1983
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
25
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Death_Player nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: Czyszczenie bazy co x czasu
01.11.2011 08:57
W temacie: Czyszczenie bazy co x czasu
31.10.2011 09:05
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), 1023, "PressedKlasy")
register_menucmd(register_menuid("Lok"), 1023, "PokazMeni")
register_menucmd(register_menuid("mat"), 1023, "pokazpremium")
Tylko o to chodzi ?
W temacie: Czyszczenie bazy co x czasu
30.10.2011 21:58
Podmieniłem kod, i teraz tak:
Na początku włącza mi się menu 1 i 2, 3 już nie, dalej nie wskakuje klasa, więc przypomniało mi się że nie dałem cvarów do amxx.cfg. Po dodaniu cvarów
diablo_classes1 = "abcdefgh"
diablo_classes2 = "abcdef"
diablo_classes3 = "abc"
Po wyborze któregokolwiek menu już nic się nie pokazuje.
Z kolei po usunięciu cvarów, i ustaleniu ich podczas gry, klasa nie wskakuje.
Do tego jedna mała uwaga, można zrobić żeby w menu 2 nie było numerków o 9 do 16 ? typu (1<<(i-1)+(i-1)
Na początku włącza mi się menu 1 i 2, 3 już nie, dalej nie wskakuje klasa, więc przypomniało mi się że nie dałem cvarów do amxx.cfg. Po dodaniu cvarów
diablo_classes1 = "abcdefgh"
diablo_classes2 = "abcdef"
diablo_classes3 = "abc"
Po wyborze któregokolwiek menu już nic się nie pokazuje.
Z kolei po usunięciu cvarów, i ustaleniu ich podczas gry, klasa nie wskakuje.
Do tego jedna mała uwaga, można zrobić żeby w menu 2 nie było numerków o 9 do 16 ? typu (1<<(i-1)+(i-1)
W temacie: Czyszczenie bazy co x czasu
30.10.2011 21:24
Ehh jest problem z tym. Jak przechodzę z jednego menu do drugiego to pokazuje się tylko jeden napis albo nic.
Spoiler
public select_class(id)
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wStrona1 (8 klas darmowych do wyboru)^n\r2. \wStrona2 (6 klas darmowych do wyboru)^n\r3. \wPremium(3 klasy \rplatne \wdo wyboru)^n^n\r xxx.pl")
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}
public select_class_menu(id, key)
{
asked_klass[id] = 0;
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id)
}
case 2:
{
pokazpremiumm(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id) {
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[10], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes1", flags, 9);
new keys = read_flags(flags);
formatex(text, 511, "\yStrona 1:^n");
for(i=1; i<9; i++)
formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
formatex(text, 511, "^n\rxxx.pl^n");
show_menu(id, keys, text);
}
public PokazMeni(id, key)
{
asked_klass[id] = 0;
resetuj(id);
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
LoadXP(id, player_class[id])
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
LoadXP(id, player_class[id])
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id) {
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[10], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes2", flags, 6);
new keys = read_flags(flags);
formatex(text, 511, "\yStrona 2:^n");
for(i=9; i<16; i++)
formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
formatex(text, 511, "^n\rxxx.pl^n");
show_menu(id, keys, text);
}
public PressedKlasy(id, key)
{
asked_klass[id] = 0;
resetuj(id);
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Berserk
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Ball
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Goniec
LoadXP(id, player_class[id])
kasa[id] = 1
}
case 3:
{
player_class[id] = Kowal
LoadXP(id, player_class[id])
c_shake[id]=15
}
case 4:
{
player_class[id] = Szkieletor
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Izual
LoadXP(id, player_class[id])
c_oslepiacz[id] = 8
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public pokazpremiumm(id)
{
asked_klass[id]=0
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[10], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes3", flags, 3);
new keys = read_flags(flags);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)
formatex(text, 511,"\yPremium:^n\rDostep: \yWlaczony^n");
else
formatex(text, 511,"\yPremium:^n\rDostep: \dWylaczony^n");
for(i=16; i<20; i++)
formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
formatex(text, 511, "^n\rxxx.pl^n");
}
public pokazpremium(id, key)
{
asked_klass[id] = 0;
resetuj(id);
switch(key)
{
case 0:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)
{
player_class[id] = Satan
LoadXP(id, player_class[id])
}
else info(id);
}
case 1:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)
{
player_class[id] = Elf
LoadXP(id, player_class[id])
}
else info(id);
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B)
{
player_class[id] = Wampir
LoadXP(id, player_class[id])
g_haskit[id] = 1
c_vampire[id]=random_num(5,15)
}
else info(id);
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public info(id)
{
client_print(id, print_chat, "[DM]Mozesz wykupic dostep do klas wiecej info na gadu xxx.")
client_print(id, print_chat, "[DM]Klasy premium kosztuja xxxzl SMS lub xzl przelewem i sa dozywotnio!!!")
client_print(id, print_chat, "[DM]Nalezy zapoznac sie z /kpregulamin przed zakupem klas.")
pokazpremiumm(id)
}
public resetuj(id)
{
g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_shake[id] = 0
}
W temacie: Czyszczenie bazy co x czasu
30.10.2011 20:45
o spojrzałem teraz,
Pobawię się szcze chwilę z tym menu. jak co to napisze.
formatex(text, 511, "\yWybierz Klase -^n"); // Chciałem podmienić Wybierz klase czyli tytuł na tytuł strony.
for(i=9; i<16; i++)formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]); // a próbowałem to gdzieś tu wstawić.
// czyli jak chce dać coś pod menu to
formatex(text, 511, "^nTekst");
Pobawię się szcze chwilę z tym menu. jak co to napisze.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Death_Player
- Regulamin