Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QTM. Peyote - zdjęcie

QTM. Peyote

Rejestracja: 26.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2014 22:14
*****

Moje posty

W temacie: CODMod 2.0 temat ogólny

27.11.2013 20:15

projekt kontynuowany czy nagły zapał i koniec ?

Jak najbardziej kontynuowany ;D

W temacie: set_user_maxspeed zmienia się po zmianie broni lub strzale

17.11.2013 14:04

Bądź też po prostu ustaw bonusową kondycję przy rozpoczęciu działania:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+230)

a po zakończeniu odliczania zabierz:

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-230) 

Takie rozwiązanie na pewno nie będzie kolidowało z codmodem. 

 

Ładny awatar.

 

//Chociaż nie, wycofuję się mam inną wersję coda ;D

 

POWYŻSZE ROZWIĄZANIE NIE DZIAŁA W CODMOD 1.0.

 

W temacie: Problem z perkami

16.11.2013 16:14

Mały błąd w codmodzie- ten błąd występuje przy zarejestrowaniu większej ilości perków niż zadefiniowano w:

#define MAX_ILOSC_PERKOW 120

wystaczy zmienić to na

#define MAX_ILOSC_PERKOW 300

(lub jakąkolwiek inną wartość [prawie :D])

 

i wszystko gra ;)

W temacie: CODMod 2.0 temat ogólny

06.11.2013 12:46

Co oczywiście zwiększa zużycie CPU, tworząc nowe zmienne. Pytanie do autora, będzie Pan używać Array'e Trie, czy zwykłe ?

Zwykłe, taki kod będzie łatwiejszy do modyfikacji dla przeciętnych użytkowników.

(Ew. jak się dowiem, że serwery nie dają rady to można zmienić ;D)

W temacie: CODMod 2.0 temat ogólny

27.10.2013 11:31

 

 

Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.

 

Obym nie zapomniał ;D

 

 

Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.

 

Jeszcze nie wiem jak zapis zrobię, ale prawdopodobnie to będzię możliwe do zrobienia.
 

 

System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.

 

Statystyki zostaną takie jak były.