Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kusek - zdjęcie

Kusek

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.11.2020 23:29
*****

Moje tematy

Pomoc przy wybraniu części

03.03.2014 17:45

Potrzebuje pomocy przy zakupie część, skrzynke mam starą, graficzną(radeoin 4670 ddr3) i dysk zostają.

 

Co na temat tych część?

http://asus.strefama...a78l-m-lx3.html

http://allegro.pl/pr...4008732306.html

http://allegro.pl/a-...4009888627.html

 

 

 

 

http://allegro.pl/a8...4018667391.html

albo ten zestawik

[ROZWIĄZANE] Switch...case...DEFAULT

02.03.2014 13:58

Siemanko, mam problem z kodem c++. A mianowicie mam w jednym programie trzy funkcje switch...case. Default z drugiego switchu pojawia się w switchu trzecim.

#include <iostream>
#include <conio.h>

using namespace std;

//deklaracja zmiennych
int wybor1, wyrobpole, wyborobw; //zmienne do wyboru co chce uzytkownik robic
int bok1, bok2,bok3; //na pole i obwod prostokata, kwadratu, trojkata
int wysokosc; //do obliczenia pola trojkata

int main(){
cout<<"Co chcesz wykonac?"<<endl;
cout<<"1. Obliczyc obwod"<<endl;
cout<<"2. Obliczyc pole"<<endl;
cin>>wybor1;

switch(wybor1){
case 1:{
cout<<"Na jakiej figurze?"<<endl;
cout<<"1. Kwadrat"<<endl;
cout<<"2. Prostokat"<<endl;
cout<<"3. Trojkat"<<endl;
cin>>wyborobw;
break;
}
case 2:{
cout<<"Na jakiej figurze?"<<endl;
cout<<"1. Kwadrat"<<endl;
cout<<"2. Prostokat"<<endl;
cout<<"3. Trojkat"<<endl;
cin>>wyrobpole;
break;
}
default: {
cout<<"Sa tylko dwie opcje, 1 albo 2!"<<endl;
return 0;
break;
}
}

switch(wyborobw){
case 1: {
cout<<"Podaj bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Obwod twojego kwadratu to: "<<4*bok1 <<endl;
break;
}
case 2: {
cout<<"Podaj dluzszy bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Podaj krotszy bok: ";
cin>>bok2;
cout<<"Obwod twojego prostokatu to: "<<2*bok1+2*bok2 <<endl;
break;
}
case 3: {
cout<<"Podaj pierwszy bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Podaj drugi bok: ";
cin>>bok2;
cout<<"Podaj trzeci bok: ";
cin>>bok3;
cout<<"Obwod twojego trojkata to: "<<bok1+bok2+bok3 <<endl;
break;
}
default: {
cout<<"Sa tylko trzy opcje, 1, 2 lub 3! obw"<<endl;
return 0;
break;
}
}

switch(wyrobpole){
case 1: {
cout<<"Podaj bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Pole twojego kwadratu to: "<<bok1*bok1 <<endl;
break;
}
case 2: {
cout<<"Podaj dluzszy bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Podaj krotszy bok: ";
cin>>bok2;
cout<<"Pole twojego prostokatu to: "<<bok1*bok2 <<endl;
break;
}
case 3: {
cout<<"Podaj bok: ";
cin>>bok1;
cout<<"Podaj wysokosc: ";
cin>>wysokosc;
cout<<"Pole twojego trojkata to: "<<(bok1+wysokosc)/2 <<endl;
break;
}
default:{
cout<<"Sa tylko trzy opcje, 1, 2 lub 3! pole"<<endl;
return 0;
break;
}
return 0;
}

getch();
}