Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kmf!p - zdjęcie

Kmf!p

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44
-----

#734125 Usunięcie gangów i zostawienie samego rankingu

Napisane przez Kmf!p w 31.12.2016 15:03

do zera raczej nie da sie usunac gangow z tego kodu, sql pobiera nazwe gangu oraz czlonkow gangu o ile dobrze widzialem, wiec nie usuniesz tego z sql, mozna to zrobic ale lepiej od nowa napisac kod a nie kazdemu chce sie bawic w takie przerobki. Trzeba by bylo zmienic zapytania do bazy oraz dzialanie calego pluginu moge sie mylic, ale wydaje mi sie ze w tym problem.


  • +
  • -
  • -2


#733751 Migająca wiadomośc na set_hudmessage

Napisane przez Kmf!p w 23.12.2016 17:32

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.35, 0, 1000000.0, 2.1, 0.0, 0.0, -1)

proponuje zmienic kanal jak widzimy wyswietlanie wiadomosci jest na kanale -1 czyli wybiera automatycznie, zapewne plugin ustawia kanal taki sam jak ma cs go mod nie wiem na jakim kanale masz w go mod wyswietlanie ale najlepiej zeby byl inny niz w tym pluginie, proponuje kanal 4, jesli nadal bedzie mrygac to w cs go mod ustaw kanal 3 


  • +
  • -
  • 1


#733675 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 22.12.2016 01:58

ok, sie kompiluje a przez to tez da sie pobrac wartosc renderingu ?

pev(id, pev_renderamt)

moze jakis przyklad, bo jesli da sie to nie trzeba bedzie calego stocka wklejac.


  • +
  • -
  • 1


#733673 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 22.12.2016 00:54

przy tym mam takie bledy:

static iRenderFx, iColor[4], iRenderMode, iRenderAmt;
get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

set_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[0], iColor[1], iColor[2], iRenderMode, iRenderAmt);
iColor[4]
Error: Array sizes do not match, or destination array is too small on line 47
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderAmt" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderMode" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderFx" on line 73
 
 
gdy iColor[3]
Error: Array index out of bounds (variable "iColor") on line 47
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderAmt" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderMode" on line 73
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "iRenderFx" on line 73

  • +
  • -
  • 1


#733671 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 22.12.2016 00:44

Error: Array index out of bounds (variable "iColor") on line 47

get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt);

  • +
  • -
  • 1


#733668 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 22.12.2016 00:28

asiap

podaj jakis przyklad zastosowania tego stocka

stock get_user_rendering(id, iRenderFx, iColor[3], iRenderMode, iRenderAmt)
{
	static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt;
	iRenderFx = pev(id, pev_renderfx);
	pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor);
	iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony
	iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony
	iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski
	iRenderMode = pev(id, pev_rendermode);
	pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt);
	iRenderAmt = floatround(fRenderAmt);
}

przykladowo gracz ma ustawiony rendering na 20

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

jak za pomoca tego stocka get_user_rendering podwoic wartosc renderingu z 20 na 40


  • +
  • -
  • 1


#733646 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 21.12.2016 15:24

ja sie poddaje, mozesz sprubowac podmienic to:

new render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

na to:

new Float:render;
pev(traget, pev_renderamt, render);

gracze widzialni nie powinni byc naswietlani bo jest warunek:

data[1] = render;
if(data[1] < 255.0)

wiec nie wiem jakim cudem ich naswietla, chyba ze zle jest pobierana wartosc "render". Ale to juz nie wiem czemu...


  • +
  • -
  • 1


#733619 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt

Napisane przez Kmf!p w 20.12.2016 18:16

no dobra a wyłącz kolorowe latarki nadal po transferze swieci ta latarka ? moze to wina tych kolorowych latarek i tam trzeba cos zmienic.


  • +
  • -
  • 1


#733606 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt

Napisane przez Kmf!p w 20.12.2016 13:00

moze gracz wlancza latarke w ct i gdy go przeniesie do tt to juz nie uzywa jej dlatego omija warunek, zrobie zeby warunek wykonal sie w nowej rundzie sam ale nie wiem czy to wylaczy wlaczona latarke:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "TT bez latarek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_impulse(100, "cmdImpulse100");
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public ResetHUD(id)
{
	cmdImpulse100(id); // mozna by bylo u gory to podstawic, ale na razie niech bedzie tu
}

public cmdImpulse100(id){
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
                // tu mozna bylo by dac warunek wylanczajacy latarke, problem w tym ze na razie nie znam takiego ;)
		return PLUGIN_HANDLED;
        }
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#733603 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt

Napisane przez Kmf!p w 20.12.2016 12:06

zapewne masz jakis plugin blokujacy latarki na serwerze ? tylko ze nie dziala w tt ? jesli masz wstaw tu moze uda sie cos podkombinowac.


  • +
  • -
  • 1


#733597 Szukam pluginu który blokuje latarki dla tt

Napisane przez Kmf!p w 20.12.2016 00:37

sprawdz poprawke z ostatniego postu:

https://amxx.pl/topi...o-dla-ct/page-2


  • +
  • -
  • 1


#733538 Znikające flagi na serwerze.

Napisane przez Kmf!p w 18.12.2016 16:16

moze wyłącz to

adminslots.amxx        ; rezerwacja slota

w amxx.cfg tez sa komendy od slotow po analizie tego tematu najprawdopodobniej masz 2 sloty zarezerwowane, ukryte tez masz sloty ? nie wiem jak to sie ma do twojego problemu ale moze to miec zwiazek z tym ;)


  • +
  • -
  • 1


#733530 Znikające flagi na serwerze.

Napisane przez Kmf!p w 18.12.2016 14:38

prawie przy pelnym serwerze, to moze cos z rezerwacja slota


  • +
  • -
  • 1


#733510 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 17.12.2016 23:13

wedlug kodu klasa naswietla tylko nie widzialnych chyba ze zle pobiera wartosc zrobilem inaczej, ale nie wiem czy zadziala.

w tej twojej klasie jest wiecej mniejszych bledow niz tylko ten, ale poprawilem np. dhudmesage nie ma kanalow.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#733496 Sprawdze czy gracz jest niewidzialny

Napisane przez Kmf!p w 17.12.2016 18:48

nie bardzo zrozumiale   ;)

do tego zero kodu zeby zobaczyc co mozna poprawic, ale rozumiem i juz znalazlem prawdopodobnie to o czym piszesz czyli klase Mag ;)

problem w tym ze tam jest taki warunek wiec nie wiem czemu ci nie dziala:

if(data[1] < 255.0)

  • +
  • -
  • 1