Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kmf!p - zdjęcie

Kmf!p

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44
-----

Moje posty

W temacie: Najlepszy gracz na danej klasie

08.10.2020 13:25

To może być i tak jak piszesz coś ala codtop15, co do tego co piszesz też zdaję sobie sprawę o tym tylko właśnie w tym problem że nie umiem wyciągnąć tego najlepszego gracza/graczy którzy mają najwyższy poziom na danej klasie. Jak możesz to zrób na bazie codtop15 że top 15 snajperów, komandosów czy to trzeba oddzielnie dla każdej klasy, bo to nawet było by lepsze niż tylko jeden gracz. Choć nie ukrywam że jedno i drugie było by dobre.

W temacie: Najlepszy gracz na danej klasie

08.10.2020 10:25

Może napiszę prościej chcę tylko wczytać najlepszego gracza na danej klasie z pliku "CodMod.vault" w którym wszystko jest. Później na początku mapy wczytać tylko gracza i wyświetlić mu informację bez zapisu.

public "po wyborze klasy"(id){

	LoadTop();
}

LoadTop(){
        
        i tu pętlami wyszukać tego gracza z pliku CodMod.vault w którym są zapisani wszyscy gracze jakie mają klasy i jaki poziom.
}

W temacie: Najlepszy gracz na danej klasie

08.10.2020 08:27

Wolałbym aby to było w silniku cod`a bo być może chciałbym pokazać to w hud, a osobny nvault to też raczej oddzielna linijka w hud(dorzucenie pod spód). Najlepiej dorzucić najlepszego gracza na danej klasie do nvault cod. Czyli dodać go tu:

public ZapiszDane(id)
{
	if(!klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(doswiadczenie_gracza[id] <= 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
		
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%i-cod", identyfikator, typ_zapisu);
	nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajDane(id)
{		
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
	
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%i-cod", identyfikator, typ_zapisu);
	

	if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
	{
		format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-cod", nazwa_gracza[id]);
		nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
	}

	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	 
	new danegracza[6][32];
	
	parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
	
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I właśnie do tego potrzebuje aby ktoś wyciągnął poprzez pętle czy inaczej tego najlepszego gracza na danej klasie. Żeby to było w silniku cod bo chce mu później wyświetlić w hud informacje.

 

Mogę podać kod na codtop15 na całym cod tylko że to właśnie idzie w oddzielny plik, a mi trzeba w silniku.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <nvault_util>

#define PLUGIN "CoD:MW3 - Top 15"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Czaso Umilacz"

#define MAX_TOP 15

new	top_cmd[32],
	vault_name[32];
	
new	top_string[1512];

new 	top_name[MAX_TOP+1][64],
	top_class[MAX_TOP+1][32],
	top_poziom[MAX_TOP+1],
	top_doswiadczenie[MAX_TOP+1];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterCvars();
	RegisterCmds();
	LoadTop();
}

public CodTop15(id){
	show_motd(id, top_string, "CoD:MW3 - TOP 15");
}

RegisterCvars(){
	register_cvar("cod_top15_cmd", "/codtop15");
	register_cvar("cod_top15_save_file", "CodMod");
	
	get_cvar_string("cod_top15_cmd", top_cmd, 31);
	get_cvar_string("cod_top15_save_file", vault_name, 31);
}

RegisterCmds(){
	new temp[64];
	format(temp, 63, "say %s", top_cmd);
	
	register_clcmd(temp, "CodTop15");
}

LoadTop(){
	new key[64], data[32], timestamp, pos, vault = nvault_util_open(vault_name);
	new num = nvault_util_count(vault);
	
	new dane[6][32], name[64], class[64], trash[16], poziom, doswiadczenie, temp = get_cvar_num("cod_savetype");
	format(trash, 15, "-%i-cod", temp);
	
	for(new i = 1; i <= num; i ++){
		pos = nvault_util_read(vault, pos, key, 63, data, 31, timestamp)
		
		replace_all(data, 255, "#", " ");
		
		parse(data, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31, dane[5], 31);
		
		split(key, name, 63, class, 63, "-");
		
		replace_all(class, 63, trash, "");  
		
		poziom = max(1, str_to_num(dane[1]));
		doswiadczenie = str_to_num(dane[0]);	
		
		for(new j = 0; j < MAX_TOP; j ++){
			if(doswiadczenie >= top_doswiadczenie[j]){
				for(new k = MAX_TOP; k > j; k --){
					copy(top_name[k], 31, top_name[k-1]);
					copy(top_class[k], 31, top_class[k-1]);
					
					top_poziom[k] = top_poziom[k-1];
					top_doswiadczenie[k] = top_doswiadczenie[k-1];
				}
				
				copy(top_name[j], 63, name);
				copy(top_class[j], 31, class);
				
				top_poziom[j] = poziom;
				top_doswiadczenie[j] = doswiadczenie;
				
				break;
			}
		}
	}
	
	new len = format(top_string, 1511, "<html><body bgcolor=^"#666666^">");
	
	len += format(top_string[len], 1511 - len, "<center><b><font size=6 color=#00CD00>CoD:MW3 - TOP 15</b><hr size=1 color=#00CD00><table style=^"color:#FFFFFF;width:750%^">");
	len += format(top_string[len], 1511 - len, "<tr style=color:#00cd00;><td>Miejsce<td>Gracz<td>Klasa<td>Poziom<td>Doswiadczenie");
	
	for(new l = 0; l < MAX_TOP; l ++){
		if(equal(top_name[l], ""))
			break;
		
		len += format(top_string[len], 1511 - len, "<tr><td>%i.<td>%s<td>%s<td>%i<td>%i", l+1, top_name[l], top_class[l], top_poziom[l], top_doswiadczenie[l]);
	}
	
	len += format(top_string[len], 1511 - len, "</table><hr size=1 color=#00CD00><font size=3 color=#FFFFFF>TOP 15 by<font color=#00cd00> Czaso Umilacz</center></body></html>");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

W temacie: Najlepszy gracz na danej klasie

07.10.2020 22:44

nvault.

Nie chce tego zapisywać tylko to wyświetlać nawet w hud, raczej poprzez pętle żeby było na bieżąco aktualizowane lub przynajmniej po śmierci czy nowej rundzie.

Ewentualnie dodać w ZapiszDane, a później wczytywać. Jak lepiej...

Aby była zmienna na najlepszego gracza wyciągnięta. czy zapis czy wyświetlanie jej to już może sam zrobię.