Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nosek - zdjęcie

Nosek

Rejestracja: 30.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2010 15:29
-----

Moje tematy

Nowe klasy - menu

19.02.2010 11:01

public select_class(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[12]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,11)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase : ^n")
	
	for(new i=0;i<10;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. \y%s  \wLevel: \r%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	show_menu(id, keys, text) 
}

Co zrobic zeby zamiast 10 na ostatniej klasie pokazywalo 0?

Klasa, Item, Uzycie

10.02.2010 12:35

Czy da sie jakos skombinowac aby klasa wybrany item uzywala pod innym przyciskiem? np. zamiast E uzywala R.

Nie chodzi mi zeby bylo to przy all itemach tylko przy wybranym itemie i wybranej klasie.

Staralem sie to zrobic tak i nie trybi:

W prethinku:

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) player_b_firetotem[id]=1


A druga sprawa dlaczego nie smigaja te moce:

Mag: • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek'

Zabojca: jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry.

No i zdolnosc lowcy.

Wszystko z tego codu:


new clip,ammo
			new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)
		
			if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{			
					agi=(BASE_SPEED / 2)
					set_speedchange(id)		
					if(DemageTake[id]==0)
					{
						DemageTake[id]=1
						set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
						set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
						set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
					}
				}
			}
				
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					new ori[3]
					trace_bool[attacker]=id
					get_user_origin(id,ori)
					
					new parms[5];
					
					for(new i=0;i<3;i++)
					{
						parms[i] = ori[i] 
					}
					parms[3]=attacker
					parms[4]=id
					set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
				}
			}
		}
	}
}


Diablomod 5.9l

Pare problemow i pytan

08.02.2010 23:54

Witam.

Czy znalazl ktos latke na blad przez ktory moce klas na pistoletach nie dzialaja? Np. Spowalnianie przez maga.

Jak wywolac aby postac mogla chodzic po scianie? (Item - podchodzisz do sciany wciskasz E i chodzisz po scianie)

Czy zmiana modelu gracza np. na gremlina (maly) bedzie dzialac? Chodzi mi o to czy hitboxy rowniez sie dostosuja.

Wersja 5.9l

Wbudowanie itemu w dana klase

06.02.2010 18:11

Witam.

Otoz chcialem wbudowac jakis item w dana klase w celu "ulepszenia"

Zrobilem to nastepujaco:

public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag		
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
                        player_b_inv[id] = 150
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	}

Ok tak dziala wszystko.

Natomiast gdy gracz wpisze /drop owa zdolnosc sie rowniez dropuje z itemem. Jak sprawic aby zdolnosc sie nie dropowala? Diablo 5.9l.

Latarka & Kusza

01.02.2010 16:59

Witam.

Na forum znalazlem jak zrobic aby wsrod itemow znalazla sie Latarka oraz Kusza. Oczywiscie itemy dzialaja jak nalezy.

Moje pytanie jest nastepujace:

Jak zrobic, ze gdy posiadamy X item latarka/kusza nie jest w stanie nas naswietlic/zranic.

Z gory dziekuje za odpowiedz :)