Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nosek - zdjęcie

Nosek

Rejestracja: 30.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2010 15:29
-----

#125520 Ujemne punkty (int,sila,zrecznosc, zwinnosc)

Napisane przez Nosek w 13.04.2010 10:18

public SubtractStats(id,amount)

{

if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount

else  player_strength[id]=0



if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount

else player_dextery[id]=0



if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount

else player_agility[id]=0



if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount

else player_intelligence[id]=0



player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]	

if(player_point[id]<0) player_point[id]=0



}

  • +
  • -
  • 1


#119313 Problem z pistoletem

Napisane przez Nosek w 17.03.2010 16:56

W wersji 5.9l (i moze wczesniejszych) jest to wylaczone przez autorow.
  • +
  • -
  • 1


#119152 Nagle zaczoł spadać LvL

Napisane przez Nosek w 16.03.2010 15:36

Skompiluj lokalnie.
  • +
  • -
  • 1


#119151 Komenda /daj

Napisane przez Nosek w 16.03.2010 15:34

Wyszukiwarka jest za darmo.

Przekazywanie item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#118447 Zabójca

Napisane przez Nosek w 13.03.2010 15:45

Bo w 5.9l jest to wylaczone?

jak dobrze pamietam to

//new weapon, clip, ammo

na

new weapon, clip, ammo

I dalej sie juz trzeba bawic.
  • +
  • -
  • 1


#117900 Zabójca-wybijanie.

Napisane przez Nosek w 10.03.2010 23:25

case Mnich:
                {
                        change_health(id,XX,0,"")
                        show_hudmessage(id, "[Mnich] Leczenie.")
                }


Za XX liczba o ile hp.
  • +
  • -
  • 2


#117794 Pomoc w anty itemach.

Napisane przez Nosek w 10.03.2010 16:19

Zeby bylo we wszystkich musisz wszedzie dopisac.

Na latarke

new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id,index1,bodypart1) 
		if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		if (player_b_NAZWATWOJEGOITEMU[index1] == 0 && player_class[id]== Mag)
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
		}

  • +
  • -
  • 1


#117792 Funkcja

Napisane przez Nosek w 10.03.2010 16:16

Pewnie baza danych brak/zla konf
  • +
  • -
  • 1


#117791 HP

Napisane przez Nosek w 10.03.2010 16:13

W public write_hud(id) zmien na

if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
                format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

  • +
  • -
  • 2


#117703 Grawitacja , widzialnosc , regeneracja

Napisane przez Nosek w 10.03.2010 01:09

1. Tak jak w kodzie Barbarzyncy
2. i 3. Tak jak w kodzie Ninji

Wszystko jest w sma.
  • +
  • -
  • 1


#116921 Problem przy kompilacji

Napisane przez Nosek w 06.03.2010 22:38

Nie

{
case xxx:
}

Tylko

}
case xxx:
{

  • +
  • -
  • 1


#116916 Nowe Itemki

Napisane przez Nosek w 06.03.2010 22:35

Nie zwiekszyles zakresu losowania:

new rannum = random_num(1,68)

Czyli twoje nowe itemy nie mialy szans na wylosowanie. Czyli jak np. dodajemy 1 item to zamiast 68 wpisujesz 69 itd.
  • +
  • -
  • 1


#114164 Diablo

Napisane przez Nosek w 23.02.2010 21:03

Jest mozliwosc za free,

On zrobi za free:

http://amxx.pl/ghoscik-m7407.html
  • +
  • -
  • -2


#111303 Item nie dodaje obrażeń ;/

Napisane przez Nosek w 11.02.2010 22:30

Jezeli sie nie myle to standardowo jest:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

A powinno byc:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}


Brakuje minusika.
  • +
  • -
  • 2


#111271 Item - pytanie z zamkniętego tematu

Napisane przez Nosek w 11.02.2010 21:27

player_item_name[id] = "Lajt"

		player_b_wall[id] = 1

		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: chodzisz po scianach",player_item_name[id],g_WallClimb[id])


  • +
  • -
  • 1