Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PiraT_ - zdjęcie

PiraT_

Rejestracja: 20.07.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2023 20:52
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu expected token

12.08.2023 08:22

Cześć!

 

Mam problem z kompilacją pluginu. Otóż mój kompilator amx 1.8.2 po przekompilowaniu pluginu pokazuje mi następujący błąd. Czy wie ktoś jak go naprawić?

addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(26) : error 029: invalid expression, assumed zero
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(26) : error 001: expected token: "]", but found ";"
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 001: expected token: ";", but found "["
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 029: invalid expression, assumed zero
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : warning 215: expression has no effect
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : error 001: expected token: ";", but found "]"
addons\amxmodx\scripting\zp_killcount.sma(38) : fatal error 107: too many error messages on one line


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <nvault>

#define iKiller

new kill[32];
new g_save;

public plugin_init()
{
    register_plugin("Kill Count", "1.0", "ureac");
    register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a", "");
    g_save = nvault_open("kills");
    return 0;
}

public Event_DeathMsg()
{
    if (is_user_alive(iKiller) && cs_get_user_team(iVictim))
    {
        kill[iKiller]++;
    }
    return 0;
}
public plugin_natives()
{
    register_native("get_user_kills", "native_kills", 1);
    return 0;
}

public native_kills(id)
{
    return kill[id][0][0];
}

public client_disconnect(id)
{
    save(id);
    return 0;
}

public client_putinserver(id)
{
    set_task(2.00, "save_kills", id, "", 0, "", 0);
    return 0;
}

public save_kills(id)
{
    load(id);
    return 0;
}

public save(id)
{
    new vaultkey[64];
    new vaultdata[256];
    new name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
    format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
    nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata);
    return 0;
}

public load(id)
{
    new vaultkey[64];
    new vaultdata[256];
    new name[33];
    get_user_name(id, name, 32);
    format(vaultkey, 63, "%s-/", name);
    format(vaultdata, 255, "%i#", kill[id]);
    nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255);
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new kill1[32];
    parse(vaultdata, kill1, 31);
    kill[id] = str_to_num(kill1);
    return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[ZP] Aim info

14.10.2022 11:02

Witam!

Czy ktoś może mi pomóc w dodaniu informacji o klasie (człowiek, nemezis, klasy zombie) do aim info?

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

new g_status_sync

public plugin_init()
{
	register_plugin("Aim Info [Human/Zombie]", "1.1", "*PIRATE*xXx")
	
	register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
	register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
	
	
	g_status_sync = CreateHudSyncObj()
}
	
public showStatus(id)
{
	if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id))
		return;
	
	new name[32], pid = read_data(2)
	
	get_user_name(pid, name, 31)
	
	if (zp_get_user_zombie(pid) == 1)
        {
	        set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 5.7, 0.01, 0.01, -1)
	        ShowSyncHudMsg(id, g_status_sync, "[ %s ]^n[Zdrowie: %d| Armor: %d | Klasa: |AP: %d]", name, get_user_health(pid), get_user_armor(pid), zp_get_user_ammo_packs(pid))
        }
        else
        {
	        set_hudmessage(0, 157, 240, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 5.7, 0.01, 0.01, -1)
	        ShowSyncHudMsg(id, g_status_sync, "[ %s ]^n[Zdrowie: %d| Armor: %d| Klasa: | AP: %d]", name, get_user_health(pid), get_user_armor(pid), zp_get_user_ammo_packs(pid))
        }
}

public hideStatus(id)
	ClearSyncHud(id, g_status_sync)