Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kacorvixon_ - zdjęcie

kacorvixon_

Rejestracja: 06.02.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2021 05:38
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] granat zabija własnego siebie

07.02.2021 14:09

witam, mam plugin na granat który zabija każdego w promieniu x metrow.
niestety nie działa on tak jak powinien bo zabija również mnie i chciałbym wiedzieć co zrobić żeby mnie nie zabijało.

kod:

public act_explode(ent)
{
	if (!pev_valid(ent))
		return;

	new origin[3], Float:forigin[3], colors[4], owner = pev(ent, pev_owner), user_team = get_user_team(owner);

	colors = (user_team == 1) ? { 255, 0, 247, 70} : { 0, 255, 208, 30};
	pev(ent, pev_origin, forigin);
	FVecIVec(forigin, origin);

	new id, Float:distance = float(get_pcvar_num(radius)), Float:porigin[3];

	while (id++ < MaxPlayers)
		if (is_user_alive(id))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_LAVASPLASH);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] - 50);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_BLOODSPRITE);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2] + 20);
			write_short(blood2);
			write_short(blood1);
			write_byte(colors[2]);
			write_byte(30);
			message_end();

			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id);
			write_byte(TE_DLIGHT);
			write_coord(origin[0]);
			write_coord(origin[1]);
			write_coord(origin[2]);
			write_byte(40);
			write_byte(colors[0]);
			write_byte(20);
			write_byte(colors[1]);
			write_byte(8);
			write_byte(60);
			message_end();

			if (user_team != get_user_team(id) || owner == id)
			{
				pev(id, pev_origin, porigin);
				if (get_distance_f(forigin, porigin) <= distance)
					if (fm_is_visible(ent, id))
						ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, owner, (id != owner) ? 30000.0 : 30000.0, 0);
					
						
			}
		}

	emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/sg_explode.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
} 

wywolywanie sprite

13.11.2020 08:50

witam, chciałbym się dowiedzieć jak moge wywołać sprite w pluginie,
posiadam ten plugin; https://amxx.pl/topi...worzenie-stref/
i chce tu wywołać sprite

public box_created(box, const szClass[])
{
 
}
tylko nie wiem jak