Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HalveS - zdjęcie

HalveS

Rejestracja: 21.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2010 21:44
-----

Moje tematy

Nekro i Mag + stalker

10.12.2009 22:16

Witam.

Mam takie problem, ze w momencie gdy ktos z klasa maga lub nekro ma stalkera i nie ma dodanego zadnego punktu do sily, to w momencie spawnu na starcie rundy od razu dostaje slaya. Gdy doda np 2 pkty w sile to juz jest wszystko ok. Czym to moze byc spowodowane? Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem? Wersja moda 5.8d.

Kod startu rundy:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		set_renderchange(i)	
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
	SpawnPowerup()
}
I jeszcze:
public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		set_user_health(id,get_user_health(id)-player_b_reduceH[id])
	if(player_item_id[id]==17)	//stalker ring
		set_user_health(id,5)
}

[DiabloMod 5.8d] Umiejetnosc maga.

02.12.2009 20:00

Witam.

Mam problem z umiejetnoscia maga, mianowicie w opisie klasy jest podane ze strzelajac zamraza wroga i przez 15 sekund zabiera mu 5hp co 2 sekundy. Umiejetnosc ta nie dziala poprawnie, wrog zostaje spowolniony, ale nie jest mu odejmowane hp.

Przegladajac kod znalazlem funkcje odpowiedzialna za to:
public funcDemageVic(id,attacker) 
{
		id-=GLUTON
		if(get_user_health(id)>10)
		set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
		DoDamage(id, attacker1, 5);
}

Natomiast funkcja odpowiedzialna za wywołanie (moze tu cos nie tak jest?):
public Damage1(id) 
{	
	attacker = get_user_attacker(id)
	if ((is_user_connected(id)) && (id!=0) && (is_user_connected(attacker)) && (attacker!=0))
	{
		weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
		
		if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
		{	
			if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
			{			
				agi=(BASE_SPEED / 2)
				set_speedchange(id)		
				if(DemageTake[id]==0)
				{
					DemageTake[id]=1
					set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
					set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
					set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
				}
			}
		}
         }
}

Czy byłby ktos w stanie pomoc mi w rozwiazaniu tego problemu? :)

[ Dodano: 06-12-2009, 17:54 ]
nikt nie zajmowal sie tym problemem?:(