Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FireMachine - zdjęcie

FireMachine

Rejestracja: 26.03.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2024 09:30
-----

#750923 Problem z socketami - sklepsms?

Napisane przez FireMachine w 14.07.2018 11:06

Strona na którą wysyłany jest socket działa i nie wyskakują błędy przynajmniej jawne. Także o stawianym hosting bo tylko on może się sam zaktualizować i np. Blokować socket lub jakąś chmura blokując żądania uznające je za spam lub dos
  • +
  • -
  • 1


#749474 Sprawdzenie czy gracz posiada id skina.

Napisane przez FireMachine w 15.05.2018 13:24

Jako, że nie wiem co dokładnie masz na myśli mam nadzieje że poprawnie
 
Skiny zapisujesz w postaci 
 
1#2#5#10#8#120#  (Mniejsza o kolejność)
 
Więc wystarczyło by po pobraniu tego stringu zrobić coś takiego
 

format(string,charsmax(string),"%i#",sz_ID_Skina)
if(containi(Skiny_gracza[id],string)>=0)
{...}

 
U ciebie nie zauważyłem separatora "#" który rozdziela przez co wyszuka dla skina 1 może zweryfikować skin 21 (też jedynka)
 
Swoją drogą takie weryfikowanie też daje w kość serwerowi ciągła weryfikacja stringów.
Z doświadczenia wiem że jak miałby to być GoMod z dużą ilością skinów to lepiej SQL 
 
 
Jeszcze jedna mała wskazówka jak chcesz ograniczyć wielkość zapisu to możesz stosować system binarny ale wtedy są dodatkowe problemy
- Rozdzielanie skinów na serie po 30 
- Dodatkowe utrudnienie w przetrzymywaniu serii i odwołanie się do konkretnej (Wystarczyło by "floatround(NR_SKINU/30.0, floatround_floor);")
- Najlepiej ładowanie z nVault przy logowaniu jak i przy zmianie skinów

- Zapis w tablicy posiadanych skinów lub odwoływanie się binarnie podczas próby wybrania


  • +
  • -
  • 1


#749326 Modele broni dla vipa

Napisane przez FireMachine w 06.05.2018 19:53

Wrzuć oba pluginy to scalimy to


  • +
  • -
  • 1


#749283 Case na minusie

Napisane przez FireMachine w 05.05.2018 19:23

Tak może być.

Wartości minusowe nie wpływają na SWITCH


  • +
  • -
  • 2


#749270 Pomniejszenie modelu gracza.

Napisane przez FireMachine w 05.05.2018 15:31

Jeszcze drobna uwaga do tego

Poza zmianą samego modelu trzeba zmniejszyć jego "szkielet" z całymi hitbox'ami, bo jak każdy wie model ich nie zmienia

Niestety nie wiem i zostawiam to zagadnienie do osób bawiących się ent'ami

 


  • +
  • -
  • 1


#749191 Pytanie mam.

Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 10:02

Polecam użyć komendy amx_plugins i sprawdzić czy wszystkie działają poprawnie


  • +
  • -
  • 2


#749190 Pojedynek na noze jak?

Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 10:00

O co ci dokładnie chodzi?

Model noża wyglądający jak banan?


  • +
  • -
  • 1


#749189 Jak włączyć plugin po x czasie od startu rundy?

Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 09:59

W ogóle nie wiem co miałbym dokładnie zrobić. Więc opisze

 

Tworzysz zmienną typu bool np "dozwolone"

Tworzysz w plugin init by wykrywać start rundy zależy co dokładnie chcesz wykryć

register_event("HLTV", "Runda", "a", "1=0", "2=0") 

register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")

 

Tworzysz funkcje

public Runda()

{

dozwolone=false

set_task(10.0,"Zezwol")
}

public Zezwol()

dozwolone=true

 

W każdym miejscu gdzie chcesz sprawdzić czy minęło już te 10sekund użyj

if(dozwolone)


  • +
  • -
  • 1


#749188 Błąd w pluginie

Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 09:47

Spróbuj tego

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#749112 Problem z cfg

Napisane przez FireMachine w 02.05.2018 10:11

Podaj jaki masz plugin na amx_bancfg najlepiej pełną jego nazwe, autora i wersje

 

Co do  addons/amxmodx/configs/scm/main.cfg

Wszystkie wymagane pliki załączam w paczce

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#749101 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji

Napisane przez FireMachine w 01.05.2018 20:40

Nie lubię być adwokatem diabła no ale powstrzymać się nie mogę.

 

 

Większość osób jak coś unikalnego sprzedaje to taniej jest AMXX niż z SMA (Tak to też łamie licencje)

 

Większość unikalnych rzeczy typu Sklepy SMS, zabezpieczenia serwerów jak i rozbudowane mody rozpowszechnia się z samym AMXX (Kolejne łamanie licencji)

 

Macie coś unikalnego za co ludzie płacą lub dajecie wybranym osobom / danej sieci to nie chcielibyście by niepożądane osoby wam to wykradły i tworzy się jakieś luki. (Tak wiem powinno się ich poinformować)

 

Porównanie z csgomodem jest na miejscu bo także nadaje uprawnienia i też w sposób niejawny. Tak samo jak tu nie byli ludzie poinformowani.

Tak jak tutaj nikt nie ucierpiał (poza obowiązkową zmianą danych) o której każdy został poinformowany. 

 

Co do samego porównania z xSteam to chyba nie ma porównania co ma plugin dawany danym osobom do tego co wykradał dane z każdego serwera który miał pluginy z kompilatora AMXX.PL?

Inna jest kwestia zamkniętego pluginu który jakoś jest zabezpieczony, a inna do włamania do kompilatora i wgranie tam funkcji wykradającej danych.


  • +
  • -
  • 1


#748800 Błąd - Automatic knife duel

Napisane przez FireMachine w 23.04.2018 09:34

Poprawiłem już to po zaakceptowaniu walki każdy będzie miał 100 HP

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#748730 Jak dodać sobie lub komuś rangę

Napisane przez FireMachine w 20.04.2018 10:45

Witam, na tej paczce rangi są dawane z statystyk serwerowych csstats. 
Jedynie jakbyś chciał to musiałbyś wyedytować je 

 

https://forums.allie...t=64707?t=64707


  • +
  • -
  • 1


#748555 Cod Top 15 ZAPIS SQL

Napisane przez FireMachine w 12.04.2018 09:58

Twoje życzenie jest niewykonalne tak jakbyś tego chciał.

 

Nie można tego zrobić bo ten plugin nie robi żadnego zapisu jedynie pobiera dane ale z głównego "Silnika" Cod moda  to znaczy z jego pliku nVault


  • +
  • -
  • 1


#748463 s1 s2 VIP

Napisane przez FireMachine w 08.04.2018 10:08

Błąd naprawiony

w samym jego SMA był problem z warunkiem IF'a

 

if(!is_user_connected(id) &&  !g_Vip[id])   ---> if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id])

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id])      
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1