Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FireMachine
Rejestracja: 26.03.2018Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2024 09:30
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 48
- Odwiedzin: 2 323
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 11, 1995
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdańsk
#750923 Problem z socketami - sklepsms?
Napisane przez FireMachine w 14.07.2018 11:06
#749474 Sprawdzenie czy gracz posiada id skina.
Napisane przez FireMachine w 15.05.2018 13:24
Jako, że nie wiem co dokładnie masz na myśli mam nadzieje że poprawnie
Skiny zapisujesz w postaci
1#2#5#10#8#120# (Mniejsza o kolejność)
Więc wystarczyło by po pobraniu tego stringu zrobić coś takiego
format(string,charsmax(string),"%i#",sz_ID_Skina) if(containi(Skiny_gracza[id],string)>=0) {...}
U ciebie nie zauważyłem separatora "#" który rozdziela przez co wyszuka dla skina 1 może zweryfikować skin 21 (też jedynka)
Swoją drogą takie weryfikowanie też daje w kość serwerowi ciągła weryfikacja stringów.
Z doświadczenia wiem że jak miałby to być GoMod z dużą ilością skinów to lepiej SQL
Jeszcze jedna mała wskazówka jak chcesz ograniczyć wielkość zapisu to możesz stosować system binarny ale wtedy są dodatkowe problemy
- Rozdzielanie skinów na serie po 30
- Dodatkowe utrudnienie w przetrzymywaniu serii i odwołanie się do konkretnej (Wystarczyło by "floatround(NR_SKINU/30.0, floatround_floor);")
- Najlepiej ładowanie z nVault przy logowaniu jak i przy zmianie skinów
- Zapis w tablicy posiadanych skinów lub odwoływanie się binarnie podczas próby wybrania
#749326 Modele broni dla vipa
Napisane przez FireMachine w 06.05.2018 19:53
#749283 Case na minusie
Napisane przez FireMachine w 05.05.2018 19:23
#749270 Pomniejszenie modelu gracza.
Napisane przez FireMachine w 05.05.2018 15:31
#749191 Pytanie mam.
Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 10:02
#749190 Pojedynek na noze jak?
Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 10:00
#749189 Jak włączyć plugin po x czasie od startu rundy?
Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 09:59
W ogóle nie wiem co miałbym dokładnie zrobić. Więc opisze
Tworzysz zmienną typu bool np "dozwolone"
Tworzysz w plugin init by wykrywać start rundy zależy co dokładnie chcesz wykryć
register_event("HLTV", "Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")
Tworzysz funkcje
public Runda()
{
dozwolone=false
set_task(10.0,"Zezwol")
}
public Zezwol()
dozwolone=true
W każdym miejscu gdzie chcesz sprawdzić czy minęło już te 10sekund użyj
if(dozwolone)
#749188 Błąd w pluginie
Napisane przez FireMachine w 04.05.2018 09:47
#749112 Problem z cfg
Napisane przez FireMachine w 02.05.2018 10:11
Podaj jaki masz plugin na amx_bancfg najlepiej pełną jego nazwe, autora i wersje
Co do addons/amxmodx/configs/scm/main.cfg
Wszystkie wymagane pliki załączam w paczce
Załączone pliki
-
Semiclip v3.1.0.rar 37,39 KB 25 Ilość pobrań
#749101 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji
Napisane przez FireMachine w 01.05.2018 20:40
Nie lubię być adwokatem diabła no ale powstrzymać się nie mogę.
Większość osób jak coś unikalnego sprzedaje to taniej jest AMXX niż z SMA (Tak to też łamie licencje)
Większość unikalnych rzeczy typu Sklepy SMS, zabezpieczenia serwerów jak i rozbudowane mody rozpowszechnia się z samym AMXX (Kolejne łamanie licencji)
Macie coś unikalnego za co ludzie płacą lub dajecie wybranym osobom / danej sieci to nie chcielibyście by niepożądane osoby wam to wykradły i tworzy się jakieś luki. (Tak wiem powinno się ich poinformować)
Porównanie z csgomodem jest na miejscu bo także nadaje uprawnienia i też w sposób niejawny. Tak samo jak tu nie byli ludzie poinformowani.
Tak jak tutaj nikt nie ucierpiał (poza obowiązkową zmianą danych) o której każdy został poinformowany.
Co do samego porównania z xSteam to chyba nie ma porównania co ma plugin dawany danym osobom do tego co wykradał dane z każdego serwera który miał pluginy z kompilatora AMXX.PL?
Inna jest kwestia zamkniętego pluginu który jakoś jest zabezpieczony, a inna do włamania do kompilatora i wgranie tam funkcji wykradającej danych.
#748800 Błąd - Automatic knife duel
Napisane przez FireMachine w 23.04.2018 09:34
Poprawiłem już to po zaakceptowaniu walki każdy będzie miał 100 HP
Załączone pliki
-
Automaticknifeduel.sma 9,85 KB 40 Ilość pobrań
Automaticknifeduel.amxx
#748730 Jak dodać sobie lub komuś rangę
Napisane przez FireMachine w 20.04.2018 10:45
Witam, na tej paczce rangi są dawane z statystyk serwerowych csstats.
Jedynie jakbyś chciał to musiałbyś wyedytować je
https://forums.allie...t=64707?t=64707
#748555 Cod Top 15 ZAPIS SQL
Napisane przez FireMachine w 12.04.2018 09:58
#748463 s1 s2 VIP
Napisane przez FireMachine w 08.04.2018 10:08
Błąd naprawiony
w samym jego SMA był problem z warunkiem IF'a
if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id]) ---> if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id])
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: FireMachine
- Regulamin