Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

matipolak - zdjęcie

matipolak

Rejestracja: 29.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2011 15:44
-----

Moje posty

W temacie: Jak zrobić by klasa nie mogła posiadać itemów

25.12.2010 10:00

Thx patryk4815, +1
proszę moda o zamkniecie tematu

W temacie: [Cod] Problemy w działaniu niekturych itemków i klas

06.09.2010 16:31

dzięki + 4u

W temacie: [COD]Problemy i pytania

02.09.2010 20:56

GHW Weapon Replacement 1.3 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

to dla modeli

W tym co podałem max. to wszystkie liczby jakie tam znajdziesz 100 to jest maksymalna liczba pkt :P.

łap sma

W temacie: CoD mod

02.09.2010 17:17

to co wyżej dodałem to wycinek twojego sma dokładniej klas
tu masz 6 klas

new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"DarkWizard",
"DarkLord",
"Elf",
"Summoner(vip)",
"MagicGladiator",
"DarkKnight"
};

a np. tu masz 10 klas

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };


wnioski wyciągnij sam

W temacie: CoD mod

02.09.2010 14:42


enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 90, 140, 120, 120, 140, 120, 100, 110, 100, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.5, 1.2, 1.2, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 60, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"DarkWizard",
"DarkLord",
"Elf",
"Summoner(vip)",
"MagicGladiator",
"DarkKnight"
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje Scout i deagle, 90hp bazowe,2 FireBalle na E, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 60 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 150% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 120hp bazowe, 120 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M3, 120hp bazowe, 120% biegu, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 140hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 120 hp bazowe",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X