Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Perexx - zdjęcie

Perexx

Rejestracja: 14.03.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.12.2018 20:36
-----

#751596 Tworzę Paczki Pod CS 1.6 Na zamówienie

Napisane przez Perexx w 06.08.2018 17:01

Witam, Tworzę paczki na zamówienie CS 1.6 

Typy Które tworze: CodMod,JailBreak,DD2,DR.

 

Paczki Tworze w miare unikalne lub unikalne zależne od zlecenia

Kontakt: GG: 66157304, lub PW
 


  • +
  • -
  • -1


#739973 Dodatkowe dmg dla klasy

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:55

Biblioteki:

 

 

#include <hamsandwich>

 

Pod includami:

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

 

Rejestrujemy:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

I na koncu sma:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1


#739971 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:46

Łap Wrzechmogącego 


  • +
  • -
  • 1


#739969 Klasy cod mod

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:30

Talib :) 


  • +
  • -
  • 2


#739892 Poszukuję Opiekuna na serwer CodMod

Napisane przez Perexx w 27.05.2017 16:21

WItam poszukuję osoby która zna się na serwerach CodMod

 

Osoby potrzebuję ponieważ nie znam się do końca na pisaniu pluginów Chętni na stanowisko Opiekun Pisać.

 

 

GG:62182435

Lub tutaj na PW


  • +
  • -
  • 2


#739883 Prośba o zwykłą paczkę

Napisane przez Perexx w 27.05.2017 10:15

to nie jest całkiem najzwyklejsza 


  • +
  • -
  • -1


#739882 Szukam Opiekuna na serwer cs 1.6 CodMod 401

Napisane przez Perexx w 27.05.2017 09:48

Witam poszukuję osoby która pomoże mi zrobić Paczkę unikalną do CodModa 401 lvl, ja stawiam Chętni co coś potrafią PW 

 

GG:62182435

 

Steam: http://steamcommunity.com/id/asyQ/

 

Jeśli dałem w złym Poście proszę o przeniesienie.


  • +
  • -
  • 1


#739880 Poszukuję Opiekuna na serwer CodMod

Napisane przez Perexx w 26.05.2017 20:51

Witam Poszukuję Opiekuna na serwer CodMod 401 który umie pisać pluginy autorskie i klasy itp 

 

Można pisać na GG: 62182435

 

Chętni PW


  • +
  • -
  • 1


#739868 Problem związany z frakcjami

Napisane przez Perexx w 25.05.2017 17:59

Witam mam problem ponieważ jak chcę dodac klasę do nowych premium to nie działa mógł by mi ktoś pomóc 

 

 

Link do paczki 

 


  • +
  • -
  • 1


#739857 Prośba o zwykłą paczkę

Napisane przez Perexx w 24.05.2017 19:53

Proszę o zwykłą początkową paczkę z klasami początkowymi  będę bardzo wdzięczny dam +


  • +
  • -
  • 1


#739856 COD Elite 801 by Play

Napisane przez Perexx w 24.05.2017 19:48

Da ktoś linka do zwyklej paczki początkowej z klasami 


  • +
  • -
  • -1


#739854 Poszukuję ekipy do większego projektu

Napisane przez Perexx w 24.05.2017 15:23

Dasz GG?

dajcie ts/gg/steam


  • +
  • -
  • 1


#739753 Klasy cod mod

Napisane przez Perexx w 19.05.2017 20:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium]Rusher";
new const opis[]    = "1/5 z shotguna, widzialność 170/255, + 5 skoków, + 2apteczka";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]Rusher] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Skąpiluj sobie w Kompilatorze            https://amxx.pl/kompilator/


  • +
  • -
  • 2


#737669 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący

Napisane przez Perexx w 17.03.2017 18:48

Jessie sam możesz sobie zrobić w generatorze klas ;) 

https://amxx.pl/generator-klas/


  • +
  • -
  • 2