Testowałem pare minut temu, nadal uważam, że amxmodmenu jest poręczniejsze. Ogólnie tutaj chodzi o to, że i tak czy tak trzeba wchodzić w amxmodmenu - spowalnia prace adminowi.
Bindy mi nie wadzą, tutaj chodzi o to, że ciężej je zapamiętać nawet do zbindowania. Typowy Kowalski będzie kopiował każdy bind po kolei, a jak są krótkie, typu: amx_ctmenu/ttmenu czy tmenu, to nawet on sobie z tym poradzi i zapamięta.
No właśnie, to zależy od serwera. Ale weź to też trochę na inny rozum. Właściciel serwera chyba wie co ma robić i kogo banować, nawet jeżeli jest to admin jego serwera czy też współwłaściciel/opiekun serwa. Chodzi mi bardziej o to, żeby w pluginie było coś na wzór "Admin z ADMIN_IMMUNITY (flaga a) może banować adminów oraz innych z tą samą flagą)." Zwykli admini nie będą mogli, jedynie z daną flagą - a. "chciał nie chciał i tak wchodzisz w amxmodmenu" a no widzisz, bzdurne jest to twierdzenie. Twój plugin powinien to ułatwiać.
Próbowałem z botami normalnie - nie wyrzuca ich, może to tylko u mnie, jakiś cs inny :& Poprzez Twoje menu również próbowałem, i tak jak pisałeś - wyrzuciło każdego bota.
Ok, super, wielkie dzięki. Trochę jaśniej. Zweryfikuję co napisałeś a i może postaram się to uwzględnić w kolejnej wersji (co do ograniczeń banowania/karania, nazw bindów oraz tego przechodzenia). Na takowe opinie liczyłem, dzięki raz jeszcze!
P.S. jedyne co się nie zgadzam ni w ząb to z tym, że amxmodmenu jest poręczniejsze, oj to to nie.. Lista graczy bez alfabetycznego porządku (damit! przy 32 graczach to katorga odnajdywać konkretny nick), wybór kary, później gracza, więcej poziomów do przejścia nim się osiągnie cel, brak informacji co do tego co zostało wybrane w poprzednim menu/kroku, brak szybkiego przejścia do menu karania konkretnego gracza, niemożność karania wszystkich żyjących graczy naraz (mowa o slayu). Nie nazywaj przyzwyczajenia poręcznością!