Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jarek XDD - zdjęcie

Jarek XDD

Rejestracja: 31.08.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.09.2018 20:17
-----

Moje posty

W temacie: Bindy

21.07.2018 22:03

To jest ten kod 

Da radę jakoś dodać żeby nie zmieniało configu ale zeby dzialal pod F każdemu ? 

 

Plugin dziala pod bind klawisz "inscept" 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

const XoWeapon 			= 4;
const XoPlayer         		= 5;
const m_pPlayer 		= 41;
const m_flNextPrimaryAttack	= 46;
const m_flTimeWeaponIdle	= 48;
const m_fInSpecialReload 	= 55;
const m_flNextAttack 		= 83;
const m_pActiveItem 		= 373;

new const PLUGIN[]	= "CS:GO Inspect Weapon";
new const VERSION[] 	= "5.1.1";
new const DATE[] 	= "22 November 2017";

new const wpns_without_inspect = (1 << CSW_C4) | (1 << CSW_HEGRENADE) | (1 << CSW_FLASHBANG) | (1 << CSW_SMOKEGRENADE);
new const wpns_scoped = (1 << CSW_AUG) | (1 << CSW_AWP) | (1 << CSW_G3SG1) | (1 << CSW_SCOUT) | (1 << CSW_SG550) | (1 << CSW_SG552);

new g_deagle_overide[33];

new inspect_anim[] = 
{
	0,	//null
	7,	//p228
	0,	//shield
	5,	//scout
	0,	//hegrenade
	7,	//xm1014
	0,	//c4
	6,	//mac10
	6,	//aug
	0,	//smoke grenade
	16,	//elites
	6,	//fiveseven
	6,	//ump45
	5,	//sg550
	6,	//galil
	6,	//famas
	16,	//usp
	13,	//glock
	6,	//awp
	6,	//mp5
	5,	//m249
	7,	//m3
	14,	//m4a1
	6,	//tmp
	5,	//g3sg1
	0,	//flashbang
	6,	//deagle
	6,	//sg552
	6,	//ak47
	8,	//knife
	6	//p90
}

new Float:idle_calltime[] = 
{
	0.0,	//null
	5.2,	//p228
	0.0,	//shield
	5.0,	//scout
	0.0,	//hegrenade
	4.4,	//xm1014
	0.0,	//c4
	5.1,	//mac10
	3.4,	//aug
	0.0,	//smoke grenade
	4.5,	//elites
	5.2,	//fiveseven
	5.3,	//ump45
	5.2,	//sg550
	3.7,	//galil
	3.4,	//famas
	6.1,	//usp
	5.2,	//glock
	5.0,	//awp
	5.3,	//mp5
	5.5,	//m249
	4.5,	//m3
	4.8,	//m4a1
	5.8,	//tmp
	3.5,	//g3sg1
	0.0,	//flashbang
	4.6,	//deagle
	3.7,	//sg552
	4.4,	//ak47
	4.9,	//knife
	4.2	//p90
}

new V_MODELS[][] = 
{
	"null",
	"models/v_p228.mdl",
	"models/v_shield.mdl",
	"models/v_scout.mdl",
	"models/v_hegrenade.mdl",
	"models/v_xm1014.mdl",
	"models/v_c4.mdl",
	"models/v_mac10.mdl",
	"models/v_aug.mdl",
	"models/v_smokegrenade.mdl",
	"models/v_elite.mdl",
	"models/v_fiveseven.mdl",
	"models/v_ump45.mdl",
	"models/v_sg550.mdl",
	"models/v_galil.mdl",
	"models/v_famas.mdl",
	"models/v_usp.mdl",
	"models/v_glock18.mdl",
	"models/v_awp.mdl",
	"models/v_mp5.mdl",
	"models/v_m249.mdl",
	"models/v_m3.mdl",
	"models/v_m4a1.mdl",
	"models/v_tmp.mdl",
	"models/v_g3sg1.mdl",
	"models/v_flashbang.mdl",
	"models/v_deagle.mdl",
	"models/v_sg552.mdl",
	"models/v_ak47.mdl",
	"models/v_knife.mdl",
	"models/v_p90.mdl"
}

new V_MODELS_ALT[][] = 
{
	"null",
	"models/alt/v_p228.mdl",
	"models/alt/v_shield.mdl",
	"models/alt/v_scout.mdl",
	"models/alt/v_hegrenade.mdl",
	"models/alt/v_xm1014.mdl",
	"models/alt/v_c4.mdl",
	"models/alt/v_mac10.mdl",
	"models/alt/v_aug.mdl",
	"models/alt/v_smokegrenade.mdl",
	"models/alt/v_elite.mdl",
	"models/alt/v_fiveseven.mdl",
	"models/alt/v_ump45.mdl",
	"models/alt/v_sg550.mdl",
	"models/alt/v_galil.mdl",
	"models/alt/v_famas.mdl",
	"models/alt/v_usp.mdl",
	"models/alt/v_glock18.mdl",
	"models/alt/v_awp.mdl",
	"models/alt/v_mp5.mdl",
	"models/alt/v_m249.mdl",
	"models/alt/v_m3.mdl",
	"models/alt/v_m4a1.mdl",
	"models/alt/v_tmp.mdl",
	"models/alt/v_g3sg1.mdl",
	"models/alt/v_flashbang.mdl",
	"models/alt/v_deagle.mdl",
	"models/alt/v_sg552.mdl",
	"models/alt/v_ak47.mdl",
	"models/alt/v_knife.mdl",
	"models/alt/v_p90.mdl"
}

new weapon_classnames[][] =
{
	"weapon_p228",
	"weapon_elite",
	"weapon_fiveseven",
	"weapon_usp",
	"weapon_glock18",
	"weapon_deagle",
	"weapon_ak47",
	"weapon_m4a1",
	"weapon_awp",
	"weapon_mp5navy",
	"weapon_ump45",
	"weapon_galil",
	"weapon_famas",
	"weapon_sg552",
	"weapon_aug",
	"weapon_mac10",
	"weapon_tmp",
	"weapon_scout",
	"weapon_m3",
	"weapon_xm1014",
	"weapon_g3sg1",
	"weapon_sg550",
	"weapon_m249",
	"weapon_knife",
	"weapon_p90"
	
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, "hellmonja");
	
	for(new i = 0; i < sizeof weapon_classnames; i++)
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_classnames[i], "Fw_Weapon_PrimaryAttack", 1);

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "Fw_Deagle_Disable");
	RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Fw_Deagle_Disable");
	
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_aug", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_awp", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_g3sg1", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_scout", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg550", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_sg552", "Fw_Weapon_SecondaryAttack");
	
	register_clcmd("cl_inspect", "Inspect_Weapon");
	register_concmd("inspect", "Inspect_Weapon");
	register_concmd("ver_csgo_inspect", "Code_Version");
}

public Code_Version(id)
{
	console_print(id, "==============================");
	console_print(id, "%s v%s", PLUGIN, VERSION);
	console_print(id, "%s", DATE);
	console_print(id, "==============================");
}

public Fw_Weapon_PrimaryAttack(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	static model[32];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 31);
			
	if(equali(model, V_MODELS[wpn_id]) || equali(model, V_MODELS_ALT[wpn_id]))
	{
		switch(wpn_id)
		{
			case CSW_DEAGLE:
				g_deagle_overide[id] = 1;
			case CSW_AWP, CSW_SCOUT, CSW_M3:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 1.5, XoWeapon);
			case CSW_KNIFE:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 2.0, XoWeapon);
			default:
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, 0.5, XoWeapon);
		}
	}
}

public Fw_Weapon_SecondaryAttack(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	
	if(wpns_scoped & (1 << wpn_id) && cs_get_user_zoom(id) <= 1)
	{
		set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
	
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
		write_byte(0);
		write_byte(pev(id, pev_body));
		message_end();
	}
}

public Fw_Deagle_Disable(weapon)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon);
	remove_task(id)
}

public Deagle_Overide(id)
	g_deagle_overide[id] = 1;
	
public Inspect_Weapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(cs_get_user_shield(id))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if(cs_get_user_zoom(id) > 1)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new wpn_id = get_user_weapon(id);
	
	if(wpns_without_inspect & (1 << wpn_id))
		return PLUGIN_HANDLED

	static weapon; weapon = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem);
	static Float:flNextAttack; flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, XoPlayer);
	static Float:flNextPrimaryAttack; flNextPrimaryAttack = get_pdata_float(weapon, m_flNextPrimaryAttack, XoWeapon);

	if(flNextAttack <= 0 && flNextPrimaryAttack <= 0)
	{	
		static model[32]; pev(id, pev_viewmodel2, model, 31);
		
		if(equali(model, V_MODELS[wpn_id]) || equali(model, V_MODELS_ALT[wpn_id]))
		{	
			new anim = inspect_anim[wpn_id];
			new current_anim = pev(get_pdata_cbase(weapon, m_pPlayer, XoWeapon), pev_weaponanim);

			switch (wpn_id)
			{
				case CSW_USP: if(!cs_get_weapon_silen(weapon)) anim = 17;
				case CSW_M4A1:if(!cs_get_weapon_silen(weapon)) anim = 15;
				case CSW_KNIFE: anim = random_num(8, 10);
				
				case CSW_DEAGLE:
					if(wpn_id == CSW_DEAGLE && g_deagle_overide[id] == 1)
					{
						play_inspect(id, anim);
						remove_task(id);
						g_deagle_overide[id] = 0;
						set_task(idle_calltime[CSW_DEAGLE], "Deagle_Overide", id);
						return PLUGIN_CONTINUE
					}
			}
			
			if(wpn_id == CSW_KNIFE && (current_anim == 8 || current_anim == 9 || current_anim == 10 ))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			if(!get_pdata_int(weapon, m_fInSpecialReload, 4) && current_anim != anim)
			{
				play_inspect(id, anim);
				set_pdata_float(weapon, m_flTimeWeaponIdle, idle_calltime[wpn_id], XoWeapon);
				
			}
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

play_inspect(id, anim)
{
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim);
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id);
	write_byte(anim);
	write_byte(pev(id, pev_body));
	message_end();	
}

W temacie: Modele broni dla vipa

18.07.2018 18:01

te logi są w amxmodx/logs ? Tam nic mi nie wyskoczył error ;/ Na serwer da się wbic z tym pluginem ale nie da rady juz nic sie zrobić drużyn wybrać itd 

 

W temacie: Vip

10.07.2018 17:51

poiwesz jak ? 

szukalem takiego i nie mogę znaleźć

 

 

edit mam temat do zamkniecia

 

 

W temacie: Vip

10.07.2018 15:16

jezeli to jest zintegrowane w jakims pliku do którego nie masz źródła to nic nie zrobisz. 

 

Chyba ze ten vip to jest osobny plugin, wtedy wystarczy go wylaczyc

już wiem dlaczego osobny vip mi nie dziala poprzez kompilator  vipa ponieważ kompilator tworzy pliki pod amx moda 1.8.3 a ja mam wersje 1.8.2 wiesz moze jak skompilować pliki pod  1.8.2 :D ?

W temacie: Vip Generator

09.07.2018 17:09

 

 

 

Nie ma w ogóle tego pluginu w zakladce :) To nwm dobrze jest wgrany na 100 %

@Maciuś20

pobierz plik plugins.ini na komputer otwórz go za pomocą notpada++ wpisz vip.amxx i wgraj na nowo zmień mapę i powinno pomóc ;)

 

nie działa ;/

 

źle dodałeś bo właśnie sprawdziłem i umie wszystko ładnie działa

attachicon.gif20180709002250_1.jpg

attachicon.gif20180709002315_1.jpg

 

jest możliwość że to wina tego że w pluginy bf2.amxx mam pluginy i w tym jest vip ? Bo chchałem sobie zmienić tego Vipa bo jest wgrany razem z pluginem ;d 

 

 

 

configs/bf2 mam vip.inl 

 

 

 

//Bf2 Rank Mod vip File
//Contains all the VIP Sandwich functions.
 
#if defined bf2_vip_included
  #endinput
#endif
#define bf2_vip_included
 
// Daje ammunicje
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
if ( random_num(1, 4) == 1 ) 
{
recharge(kid);
}
}
 
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
 
// Status VIP w tabeli
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && ( softvips[id] || standardvips[id] ) ){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
 
// Darmwy smoke, flesh, noktowizor, defusekit deagle na start
public SpawnedEventPreVip(id){
new mapa[33];
get_mapname(mapa, 32);
if(containi(mapa, "aim_") != -1 || containi(mapa, "he_") != -1 || containi(mapa, "awp_") != -1 || containi(mapa, "ka_") != -1 || containi(mapa, "35hp_") != -1 || containi(mapa, "1hp_") != -1) {
ColorChat(id,GREEN,"^x04[BF2]^x01 VIP: Otrzymywanie broni i kamizelki na mapach:^x03 aim_, he_, awp_, ka_, 35hp_ i 1hp_^x01 jest zablokowane.");
} else {
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
 
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
 
cs_set_user_nvg(id);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
 
if ( standardvips[id] ) 
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
new weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
 
if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
 
new CsArmorType:ArmorType;
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 250 )
{
cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
}
}
 
// Sprawdzanie czy gracz ma VIP
public check_vip(id)
{
new czas = get_systime() / (24*60*60);
 
if ( ( softvip[id] > czas ) || (get_user_flags(id) & 4194304 == 4194304) ) // flaga w
{
softvips[id] = true;
}
 
if ( ( standardvip[id] > czas ) || (get_user_flags(id) & 8388608 == 8388608) ) // flaga x
{
standardvips[id] = true;
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
// Czas VIP do wygasniecia
public viptime(id) 
{
new czas = get_systime() / (24*60*60);
 
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x03 ***^x04 Informacja o Twoich uslugach VIP^x03 ***");
 
if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas == 0 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 Dzisiaj^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas == 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dzien^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else if ( softvips[id] && ( softvip[id]-czas > 1 )  ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Soft VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dni^x01 o godz. 23:59^x01.",softvip[id]-czas);
}
else 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Nie posiadasz aktywnej uslugi^x03 Soft VIP^x01.");
}
 
if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas == 0 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 Dzisiaj^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas == 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dzien^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else if ( standardvips[id] && ( standardvip[id]-czas > 1 ) ) 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Twoj^x03 Standard VIP^x01 wygasa za^x03 %d Dni^x01 o godz. 23:59^x01.",standardvip[id]-czas);
}
else 
{
ColorChat(id,GREEN,"[BF2]^x01 Nie posiadasz aktywnej uslugi^x03 Standard VIP^x01.");
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
// Aktywni VIPowie na serwerze
public vips(user) 
{
new vipnames[33][32];
new message[256];
new id, count, x, len;
 
for(id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(softvips[id] || standardvips[id]) 
get_user_name(id, vipnames[count++], 31);
}
}
 
len = format(message, 255, "^x04[BF2]^x01 Aktywni VIP'owie: ");
 
if(count > 0) 
{
for(x = 0 ; x < count ; x++) 
{
len += format(message[len], 255-len, "^x03%s%s ", vipnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"");
 
if(len > 96 ) 
{
ColorChat(user,GREEN,message);
}
}
ColorChat(user,GREEN,message);
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vip'ow");
ColorChat(user,GREEN,message);
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}