Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Razor14 - zdjęcie

Razor14

Rejestracja: 19.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2016 14:26
-----

Moje tematy

[KOSZ] Przekierowanie

27.05.2016 10:12

Cześć,

 

Wiecie może jak na dzień dzisiejszy zrobić przekierowanie na inny serwer? Czy jest to w ogóle możliwe? setti jak i valve podobno coś blokowało i pluginy nie działają

Brak wymogu flagi

22.05.2016 21:10

Witam, 

 

Edytując bf2, dodałem dla testów moce odznak dla admina z immunitetem tak  (przykład na dawanie broni itd) : 

public give_userweapon(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) {
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new bool:givenitem = false;

	new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
	if ( assaultlevel )
	
	{
		new hp;
		hp = 100 + (assaultlevel*10);

		set_user_health(id, hp);

		givenitem = true;
	}

	new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

	if ( sniperlevel )
	{
		if ( random_num(1, (7-sniperlevel)) == 1 )
		{
			new weaponName[32];
			new weaponID = get_user_weapon(id);

			if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
			{
				
				fm_give_item(id, "weapon_scout");
			}
			else
			{
				
				fm_give_item(id, "weapon_awp");
			}

			if ( weaponID )
			{
				
				get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
				engclient_cmd(id, weaponName);
			}

			givenitem = true;
		}
	}
	
	new explosionlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES];

	if ( explosionlevel )
	{
		if ( random_num(1, (7-explosionlevel)) == 1 )
		{
			
			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");

			givenitem = true;
		}
	}

	new CsArmorType:ArmorType;

	switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 13 .. 18:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}
		
		case 19 .. 24:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 150 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}
		
		case 25 .. 34:
		{
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )
			{
				
				cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 35 .. 48:
		{
			
			cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}

	if ( givenitem )
		screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}
}

Problem w tym, że dopisuję to do badgepowers.inl i gdy kompiluję z tym bf2rank do mocy nadal nie jst wymagana flaga... Ktoś wie w czym jest problem?

[KOSZ] Dodanie menu

19.05.2016 21:22

Witam,

 

Mam pewne pytanie, chcę dodać wybór skinów w menu, skiny ustawiają / pobierają się w taki sposób : 

 

public WeaponModel(Weapon, id) {
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
new WeaponID = cs_get_weapon_id(Weapon);
if(Player > 32 || Player < 1
|| WeaponID < 1 || WeaponID > 30)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}




for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS; Num++)
{
if(Num == WeaponID)
{
for(new x; x < Already[WeaponID]; x++)
{
if(KillPoints[WeaponID][Player] >= Skin[WeaponID][x])
{
if(containi(vSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1)
{
set_pev(Player, pev_viewmodel2, vSkinMdl[WeaponID][x]);
}
if(containi(pSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1)
{
set_pev(Player, pev_weaponmodel2, pSkinMdl[WeaponID][x]);
}
}
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public LoadSkins() {
new File;
File = fopen(SkinsFile, "rt");


if(File)
{
new Line[256], Type[32], Data[5][64];
while(!feof(File))
{
fgets(File, Line, 255);


if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 5)
continue;


parse(Line, Type, 31);


for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS+1; Num++)
{
if(Already[Num] >= SKINSPERWEAPONS)
continue;


if(equali(Type, WeaponNames[Num]))
{
parse(Line, Data[0], 63, Data[1], 63, Data[2], 63, Data[3], 63, Data[4], 63);
copy([Num][Already[Num]], 63, Data[1]);
copy(pSkinMdl[Num][Already[Num]], 63, Data[2]);
copy(SkinName[Num][Already[Num]], 31, Data[4]);
Skin[Num][Already[Num]] = str_to_num(Data[3]);
Already[Num]++;
}
}
}
fclose(File);
}
}

Jak zrobić do tego menu, aby można było wybrać model z nazwą wpisaną w SkinName i modelem pSkinmdl / vSkinMdl?

+ żeby najlepiej to było w osobnej funkcji i blokowało funkcję "WeaponModel"? najlepiej poprzez zmienną dla gracza blokuj 0/1 przypisaną po id

Jeżeli znajdzie się ktoś chętny do pomocy to dziękuję :)