Cześć,
Wiecie może jak na dzień dzisiejszy zrobić przekierowanie na inny serwer? Czy jest to w ogóle możliwe? setti jak i valve podobno coś blokowało i pluginy nie działają
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Razor14 nie posiada znajomych
27.05.2016 10:12
Cześć,
Wiecie może jak na dzień dzisiejszy zrobić przekierowanie na inny serwer? Czy jest to w ogóle możliwe? setti jak i valve podobno coś blokowało i pluginy nie działają
22.05.2016 21:10
Witam,
Edytując bf2, dodałem dla testów moce odznak dla admina z immunitetem tak (przykład na dawanie broni itd) :
public give_userweapon(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new bool:givenitem = false; new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]; if ( assaultlevel ) { new hp; hp = 100 + (assaultlevel*10); set_user_health(id, hp); givenitem = true; } new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER]; if ( sniperlevel ) { if ( random_num(1, (7-sniperlevel)) == 1 ) { new weaponName[32]; new weaponID = get_user_weapon(id); if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) ) { fm_give_item(id, "weapon_scout"); } else { fm_give_item(id, "weapon_awp"); } if ( weaponID ) { get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName)); engclient_cmd(id, weaponName); } givenitem = true; } } new explosionlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_EXPLOSIVES]; if ( explosionlevel ) { if ( random_num(1, (7-explosionlevel)) == 1 ) { fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); givenitem = true; } } new CsArmorType:ArmorType; switch (numofbadges[id]) { case 6 .. 11: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 ) { cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 13 .. 18: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 ) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 19 .. 24: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 150 ) { cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 25 .. 34: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 ) { cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 35 .. 48: { cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } if ( givenitem ) screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash } }
Problem w tym, że dopisuję to do badgepowers.inl i gdy kompiluję z tym bf2rank do mocy nadal nie jst wymagana flaga... Ktoś wie w czym jest problem?
19.05.2016 21:22
Witam,
Mam pewne pytanie, chcę dodać wybór skinów w menu, skiny ustawiają / pobierają się w taki sposób :
public WeaponModel(Weapon, id) { new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4); new WeaponID = cs_get_weapon_id(Weapon); if(Player > 32 || Player < 1 || WeaponID < 1 || WeaponID > 30) { return HAM_SUPERCEDE; } for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS; Num++) { if(Num == WeaponID) { for(new x; x < Already[WeaponID]; x++) { if(KillPoints[WeaponID][Player] >= Skin[WeaponID][x]) { if(containi(vSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1) { set_pev(Player, pev_viewmodel2, vSkinMdl[WeaponID][x]); } if(containi(pSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1) { set_pev(Player, pev_weaponmodel2, pSkinMdl[WeaponID][x]); } } } } } return HAM_IGNORED; } public LoadSkins() { new File; File = fopen(SkinsFile, "rt"); if(File) { new Line[256], Type[32], Data[5][64]; while(!feof(File)) { fgets(File, Line, 255); if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 5) continue; parse(Line, Type, 31); for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS+1; Num++) { if(Already[Num] >= SKINSPERWEAPONS) continue; if(equali(Type, WeaponNames[Num])) { parse(Line, Data[0], 63, Data[1], 63, Data[2], 63, Data[3], 63, Data[4], 63); copy([Num][Already[Num]], 63, Data[1]); copy(pSkinMdl[Num][Already[Num]], 63, Data[2]); copy(SkinName[Num][Already[Num]], 31, Data[4]); Skin[Num][Already[Num]] = str_to_num(Data[3]); Already[Num]++; } } } fclose(File); } }
Jak zrobić do tego menu, aby można było wybrać model z nazwą wpisaną w SkinName i modelem pSkinmdl / vSkinMdl?
+ żeby najlepiej to było w osobnej funkcji i blokowało funkcję "WeaponModel"? najlepiej poprzez zmienną dla gracza blokuj 0/1 przypisaną po id
Jeżeli znajdzie się ktoś chętny do pomocy to dziękuję