Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

G[o]Q - zdjęcie

G[o]Q

Rejestracja: 14.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2024 01:04
****-

Moje posty

W temacie: Propozycje zmian w generatorze vip

28.12.2018 20:36


Czy jest to naprawdę potrzebne, skoro nic innego w tych funkcjach nie jest używane?


Tak to sprawia że funkcje mają jedną odpowiedzialność są atomowe i reużywalne na różne sposoby

 


Ja osobiście dążę do maksymalnej możliwej wydajności zachowując przy tym umiarkowaną prostotę kodu,



Tylko te zmiany nie mają żadnego zauważalnego wpływu na wydajność a operacje bitowe są mniej czytelne niż zwykłe funkcje no i rozwiązanie ze zwykłą funkcją jest poprostu bardziej generyczne bo możesz tam uzyć get_max_players

 

To że to nie jest generator dla ludzi znających się na rzeczy nie znaczy że nie może być czytelny, nie oszukujmy się trudno jest zrobić vipa tak żeby był nieoptymalny i miał jakiś większy wpływ na to jak działa serwer

W temacie: Jak wykryć wybuch granatu

24.12.2018 19:25


Który forward?

 

Ham_ItemDeploy

ale whatever nie ma i tak prawdopodobnie nic lepszego niż spawn czy też grenade_throw więc nie ma sensu kombinować

W temacie: Jak wykryć wybuch granatu

24.12.2018 14:18

no to ci wykryje wyciągnięcie granatu a jak zarejestrujesz forward dla klasy grenade? 

z tym deploy to trochę strzał ale np Ham_Spawn dla grenade powinien zadziałać ewentualnie z fakemety spawn

W temacie: Jak wykryć wybuch granatu

24.12.2018 13:09


Deploy złapie tylko moment wyciągania


Na pewno? dla weapon_grenade czy dla grenade? 

W temacie: Jak wykryć wybuch granatu

24.12.2018 02:12

a próbowałeś Ham_Item_Deploy z tym granatem?
ewentualnie z tego co pamietam bylo chyba w csx coś takiego jak grenade_throw