Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FinalRing - zdjęcie

FinalRing

Rejestracja: 19.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2018 15:59
-----

Moje posty

W temacie: Problem z kompilacją

08.11.2018 23:28

w public pokaz informacje usówasz to co dotyczy perków 

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}  

W temacie: Problem z vip

07.11.2018 23:16

bez kodu się nie obejdzie, ale pewnie nie ma w nim funkcji dodającej broń graczowi 

W temacie: Problem z kompilacją

07.11.2018 23:15

chcesz całkowicie perk usunąć czy tylko możliwość jego zdobycia? 

W temacie: Problem z round sound

07.11.2018 23:13

właśnie musisz dać ścieżkę do roundsoundów i oprócz tego zmienić ich nazwy na takie jakie masz zapisane w pliku "ini", no i nie zapomnij usunąć tych starych rs'ów

W temacie: plugin z dźwiękami double kill,monster kill, killing spree itp.

06.11.2018 12:20

https://amxx.pl/topi...ake-sounds-v30/

 

plugin działa w 100% 

 

Instrukcja instalacji:

1.Pobieramy

2.QuakeSounds.amxx wgrywamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins oraz dopisujemy w addons/amxmodx/confing/plugins-codmod.ini

3.Do addons/amxmodx/confings wgrywamy plik quakesounds.ini

4.Do folderu cstrike/sounds wgrywamy tylko folder quakesound bez tego folder sound, w którym się on znajduje