Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kemsan - zdjęcie

Kemsan

Rejestracja: 08.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.02.2011 23:05
-----

Moje tematy

Counter Fortress

21.09.2010 20:23

Dołączona grafika
Witam! Po rocznej absencji w sprawie moda chciałbym znów napisać temat i przedstawić coś nad czym działam spory czas, a za skończenie biorę się dopiero teraz - mianowicie TF2 mod dla Counter Strike 1.6 (ofc. nazwa modu to Counter Fortress).
Mod napisany jest w Pawn - AMXX i może współpracować z innymi pluginami.

Co oferuje?
Praktycznie przeniesionego TF2 do silnika HL1 - CS 1.6, odwzorowałem większość rzeczy z tf'a - prócz komend radiowych (nie są one potrzebne, prócz sławnego MEDIC!) oraz tauntów, bo to jest praktycznie niewykonywalne. Wszystko inne - począwszy on sentry, skończywszy na ubercharge jest i działa.

Co w przyszłości?
W przyszłości mam zamiar dodać achievementy i bronie dodatkowe - na początek zrobię coś innego - nie "wydam" paczek tych od VALVE ( czyli Medic update itd.) tylko nowiuśkie bronie prosto z mego dłuta - w końcu wyróżniać się trza!

3x filmiki na zachętę (2 filmik pokazuje stary wygląd sentry, 3 pokazuje już normalny :) )
http://www.youtube.com/watch?v=N4ud_VsUPxs
http://www.youtube.com/watch?v=lAg1DKl5tJE
http://www.youtube.com/watch?v=ju76K_p333M
http://www.youtube.com/watch?v=um_-OsRhbBw

Niestandardowe modele graczy

08.03.2010 19:52

Witam,
Tworzę sobie plugin na serwer 4FUN który pozwala zamieniać graczy w przedmioty np Beczkę, Worek itd. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że modele psują gracza tzn:
Dołączona grafika
Po lewej stronie Gracz, a po prawej gracz zamieniony w Worek, dolna kreska obrazuje ziemie. Jak widać gracz normalnie dotyka stopami ziemi, worek również powinien dotykać lecz on unosi się nad ziemią. Nie mam pomysłu jak zrobić tak by gracz zamieniony w worek został na ziemi i nie unosił się, a teraz odwrotnie - gracz zamieniony w lampę zagłębia się w ziemie zamiast wystawać z niej na 5 m wzwyż. Nie mam żadnego pomysłu jak to naprawić - może utworzyć Entity którym gracz będzie mógł sterować? Drugą sprawą są bronie po zamienieniu w np Worek, leżą lub unoszą się one nad nim, czy da się je ukryć? Myślałem nad zamianą modelu broni na taki pusty.
Pozdrawiam.

Team Fortress 2 Mod (zapowiedź)

01.01.2010 01:49

Dołączona grafika

Witam, aktulanie jestem na etapie tworzenia TF2 (dla niekumatych: http://www.teamfortress.com/) Mod'a dla Counter Strike 1.6

W obecnej wersji są takie klasy jak:
- Scout - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Soldier - tylko bronie, nie posiadam modelu
- Heavy - j/w
- Pyro - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Demoman - tylko bronie(sticky bomb szwankuje, nie chce się kleić :P)
- Medic - muszę dorobić UberCharge, ale oprócz tego wszystko jest(modelu nie ma;p)
- Sniper - do dorobienia jest Sniper Charge, prócz tego wszystko jest(j/w nie ma modelu)
- Spy - muszę dodać Elektro Saper(potrzebny "modelarz" który go stworzy)
- Enginer - jeszcze nie rozpocząłem prac(mam podstawkę)

Wszystko jest jak w TF2 (po stworzeniu pierwszych map, dodam paczki z HP oraz Nabojami :) )

Tutaj film prezentujący plugin:
- nie ma dźwięku, przez głupie YT ;/

Pozdrawiam :D