Mnie natomiast interesuje mechanika fps bug block'a - dlaczego ograniczenie jest ustawione akurat na 131 fps? Czy wówczas jest 100% szansa że nie zostaniemy zblokowani na surfie? Co jeżeli ustawie sobie dajmy na to 132 fpsy?
Mogę śmiało rzec, że będzie mi się grało tak samo stąd nie rozumiem skąd wynika ten przedział <100;131>.
Czy szansa na zblokowanie jest proporcjonalna do liczby fpsów? Fajnie by było jakby była opracowana jakaś tabelka.
- 131 fps - 0% na zblokowanie/s jazdy
- 200 fps - 23% na zblokowanie/s jazdy
- 333 fps - 37% na zblokowanie/s jazdy
Grając na 500 fpsach nie mogę sobie pozwolić na surfowanie, więc często muszę obniżać progi fpsów, najoptymalniej jednak dla mnie jest, mając 144 fps, bo tyle Hz ma mój monitor (czy wtedy mogę mieć bloka? hmm)
tl;dr: ciekawy jestem właściwości tej blokady
Wiadomo tylko że to czy się zblokujesz zależne jest od fpsów i danego surfa. Na róznych mapach inaczej ten próg wygląda. Np znam mapę na której przy 131 ciągle się blokujesz ,ale przy 150 fpsach już jest dużo mniej bloków. Ja pisząc o tym progu 131 fpsow chodzilo mi bardziej o surf_ski_2.
Ja np surfuje na 150 fpsach. Czemu? Ponieważ zbyt czesto to ja surfa nie dotykam. Umiem sie rozpedzac tak mocno że surfu uzywam jedynie by sie wybic w gore więc i szansa na to ze sie zblokuje jest mniejsza.
Ale co do twojego pytania. 131 fpsow nie gwarantuje ze sie nie zblokujesz ale równoważy profity z wybijania się z wadami jakimi są fps bugi. Wieksza ilosc u wiekszosci graczy powoduje fps bugi co kilkanascie sekund i o ile nie gracie na surfie z autorespawnem to moze to byc bardzo denerwujace.