Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

#3Skille Grease'M - zdjęcie

#3Skille Grease'M

Rejestracja: 27.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2017 23:06
-----

#684935 [Pro BaseBuilder] Zombie Mod v7.2 [23/09/2014]

Napisane przez #3Skille Grease'M w 26.01.2015 19:53

Poprawiłem silnik dodałem parę rzeczy. Jeszcze ładniej śmiga :)
  • +
  • -
  • 1


#672125 Poziom nie usuwa się jeśli z większego ustawi się mniejszy

Napisane przez #3Skille Grease'M w 26.11.2014 12:16

Bynajmiej ja ci nie pomoge bo widać że nie myślisz (Nie obrażam cię) 1.Pierw tak jak napisał playaz44 Nic więcej nie mam do powiedzienia ;)
  • +
  • -
  • -1


#671621 Brak admina po dodaniu

Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 17:40

Musi być to któryś problem z opisanych w tym temacie.
  • +
  • -
  • -1


#671617 [ROZWIĄZANE] Błędnie wyświetlana godzina,klasa,zdrowie.

Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 17:35

Na górze dodaj:

 

#define nazwa_forum "twojanazwaforum"

 

potem zamień na to:

[Godzina : %s]^n[Forum :%s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %i]", Time, nazwa_forum,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp)

 

 

 

lub 

 

bez dodawania #define

 

 

[Godzina : %s]^n[Forum : Twojanazwa]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %/ %i]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %i]", Time,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp)

 

ten bez dodawania define jest podobny do mojego niczym się nie różni jedynie dodałeś Forum..
 


  • +
  • -
  • 1


#671596 [ROZWIĄZANE] Błędnie wyświetlana godzina,klasa,zdrowie.

Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 16:50

podmień to w HUD
[Godzina : %s]^n[Forum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp)

  • +
  • -
  • 1


#671592 Brak admina po dodaniu

Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 16:37

w plugins.ini masz takie coś jak

;admin.amxx; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

zobacz cz masz przed nimi ;

 

 

Może też to być wina jakiegoś pluginu.

 

jeżeli to coś nie da

 

Reinstalnij serwer.


  • +
  • -
  • -1


#671454 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:10

Sora że tak długo i z błedami robie ale internet 0,02mg na s Poprawiony SpeedHakcer

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "SpeedHacker";
new const opis[]    = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 90;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#671452 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:04

Talib
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
        
new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]    = "1/4 z deagla";
new const bronie    = (1<= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#671450 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:03

Lotnik

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Lotnik";
new const opis[]    = "Zmniejszona grawitacja, 1/13 z pompy, 1/9 z galil'a";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 1


#671447 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:54

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)    
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Otrzymuje awp 150dmg(+int)";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "X3nO");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ALL))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
    
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

łap spedchackera

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "SpeedHacker";
new const opis[]    = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 90;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#671442 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:47

ninja premium łapaj

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = " [PREMIUM] Ninja";
new const opis[]    = "niewidka spada do 20 1/1 z noza";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[ [PREMIUM] Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#671438 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM] Kapitan";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 1/3 z he.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM] Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
   
    return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
            
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#671421 [KOSZ] Klasa od poziomu

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 17:53

Do codmod.inc dodaj

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

a to gotowa klasa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Mistrz Skoczkow";
new const opis[] = "Posiada 2x skok Awansuje ze skoczka wymagany 150 lvl";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Skoczek"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#671360 [KOSZ] CSDM 2.1

Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 13:38

do server.cfg dopisz
csdm_active 1

  • +
  • -
  • 1


#665410 Boty na serwer

Napisane przez #3Skille Grease'M w 28.09.2014 13:50

Przerób Zwyczajne Boty :) Pokąbinuj aż coś wyjdzie

Ja mało znam się na tych botach :D


  • +
  • -
  • -1