Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kalyente - zdjęcie

Kalyente

Rejestracja: 25.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2015 21:10
-----

Moje tematy

Wszystkie pluginy działają oprócz silnika [Jailbreak Cypis]

07.02.2015 14:47

Witam, mam pytanko.

Co może być przyczyną tego, że wszystkie pluginy na serwerze normalnie działają, a główny silnik nie?

Używam silnika Cypisa 1.0.6a - serwer świeżo po reinstalacji.

 

 

Wyciszenie strzałów innych graczy (Tylko CT)

05.02.2015 15:52

http://amxx.pl/topic...ów-innych-osób/

 

Czy można przerobić ten plugin tak żeby tylko CT miało wyciszone strzały?

 

Jeśli tak to proszę o pomoc :)

[ROZWIĄZANE] Ożywianie gracza - HLTV JEST NA LIŚCIE

01.02.2015 07:46

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Ozywianie graczy", "1.0", "naXe")

register_clcmd("amx_ozyw", "OzywMenu")
}

public OzywMenu(id) {
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return 1

new nick[64], menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "HandleOzywMenu")
for(new i = 1; i <= 32; i++) {
if(is_user_alive(i) || i == id) continue

new num[3]
get_user_name(i, nick, 63)
num_to_str(i, num, 2)
menu_additem(menu, nick, num)
}
menu_setprop(menu, 2, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, 3, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, 4, "Wyjdz")
menu_display(id, menu)
return 1
}

public HandleOzywMenu(id, menu, item) {
if(item == -3) return

new data[3], acces, kogo
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, _, _, kogo)
kogo = str_to_num(data)

if(!is_user_alive(kogo)) {
new admin[64]; get_user_name(id, admin, 63)
new nick[64]; get_user_name(kogo, nick, 63)

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, kogo)
client_print(0, 3, "Admin: %s ozywil gracza: %s", admin, nick)
log_amx("Admin: %s <%s> ozywil gracza: %s", admin, nick)
}
OzywMenu(id)
}

Mam problem z pluginem, mianowicie menu do ożywiania wyłapuje HLTV, gdy nacisne na HLTV to automatycznie crashuje się serwer.

 

Czy można to jakoś naprawić?

Oznaczenie gracza kolorem - zrobienie pluginu z kodu

31.01.2015 09:07

Witam, w pewnym silniku znalazłem kod do oznaczania gracza kolorem, chciałbym zrobić z niego plugin, aczkolwiek nie wiem jak.
 

public ColorMenu(id) {
        new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
        menu_additem(sub, "Czerwony")
        menu_additem(sub, "Niebieski")
        menu_additem(sub, "Bialy")
        menu_additem(sub, "Zielony")
        menu_additem(sub, "Zolty")
        menu_additem(sub, "Rozowy")
        menu_additem(sub, "Blekitny")
        menu_additem(sub, "Usun kolor")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, sub)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
                return PLUGIN_HANDLED
        if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
                switch(item) {
                        case 0: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 1: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 2: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 3: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 4: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 5: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 6: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 7: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 9: return PLUGIN_HANDLED
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

[Pytanie/Prośba][Jailbreak-Cypis] Gold Ak-47 tylko dla prowadzącego/supervipa

12.12.2014 15:02

Przychodzę z pytaniem/prośbą, czy można ten plugin przerobić tak, aby gold ak-47 miał tylko prowadzący strażnik z flagą n (czyli supervip)?

 

Jeśli tak, to proszę o pomoc, z góry dziękuje.