Witam, mam pytanko.
Co może być przyczyną tego, że wszystkie pluginy na serwerze normalnie działają, a główny silnik nie?
Używam silnika Cypisa 1.0.6a - serwer świeżo po reinstalacji.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kalyente nie posiada znajomych
07.02.2015 14:47
Witam, mam pytanko.
Co może być przyczyną tego, że wszystkie pluginy na serwerze normalnie działają, a główny silnik nie?
Używam silnika Cypisa 1.0.6a - serwer świeżo po reinstalacji.
05.02.2015 15:52
http://amxx.pl/topic...ów-innych-osób/
Czy można przerobić ten plugin tak żeby tylko CT miało wyciszone strzały?
Jeśli tak to proszę o pomoc
01.02.2015 07:46
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Ozywianie graczy", "1.0", "naXe") register_clcmd("amx_ozyw", "OzywMenu") } public OzywMenu(id) { if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) return 1 new nick[64], menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "HandleOzywMenu") for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(is_user_alive(i) || i == id) continue new num[3] get_user_name(i, nick, 63) num_to_str(i, num, 2) menu_additem(menu, nick, num) } menu_setprop(menu, 2, "Poprzednia strona") menu_setprop(menu, 3, "Nastepna strona") menu_setprop(menu, 4, "Wyjdz") menu_display(id, menu) return 1 } public HandleOzywMenu(id, menu, item) { if(item == -3) return new data[3], acces, kogo menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, _, _, kogo) kogo = str_to_num(data) if(!is_user_alive(kogo)) { new admin[64]; get_user_name(id, admin, 63) new nick[64]; get_user_name(kogo, nick, 63) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, kogo) client_print(0, 3, "Admin: %s ozywil gracza: %s", admin, nick) log_amx("Admin: %s <%s> ozywil gracza: %s", admin, nick) } OzywMenu(id) }
Mam problem z pluginem, mianowicie menu do ożywiania wyłapuje HLTV, gdy nacisne na HLTV to automatycznie crashuje się serwer.
Czy można to jakoś naprawić?
31.01.2015 09:07
public ColorMenu(id) { new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle") menu_additem(sub, "Czerwony") menu_additem(sub, "Niebieski") menu_additem(sub, "Bialy") menu_additem(sub, "Zielony") menu_additem(sub, "Zolty") menu_additem(sub, "Rozowy") menu_additem(sub, "Blekitny") menu_additem(sub, "Usun kolor") menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz") menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, sub) return PLUGIN_HANDLED } public ColorMenu_Handle(id, sub, item) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { switch(item) { case 0: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick) ColorMenu(id) } case 1: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick) ColorMenu(id) } case 2: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick) ColorMenu(id) } case 3: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick) ColorMenu(id) } case 4: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick) ColorMenu(id) } case 5: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick) ColorMenu(id) } case 6: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick) ColorMenu(id) } case 7: { get_user_aiming(id, kogo[id], body) if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) { client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0) get_user_name(kogo[id], nick, 31) client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick) ColorMenu(id) } case 9: return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
12.12.2014 15:02
Przychodzę z pytaniem/prośbą, czy można ten plugin przerobić tak, aby gold ak-47 miał tylko prowadzący strażnik z flagą n (czyli supervip)?
Jeśli tak, to proszę o pomoc, z góry dziękuje.