@offtopic Plagiacik ? Miło mi.
@topic Do podstawowego pluginu musiałbyś dorobić natywy na pobieranie i ustawianie tych jbpacków jak byś chciał zrobić to osobnym pluginem
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nltj nie posiada znajomych
Napisane przez Nltj w 07.09.2014 14:57
Napisane przez Nltj w 02.09.2014 17:53
Napisane przez Nltj w 30.08.2014 15:17
public OnGameHudTick(day, count) { if(count != 10) return; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) god_menu(i); } }
Zamien na
public OnGameHudTick(day, count) { if(count != 10 || day != id_bog) return; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) god_menu(i); } }
Napisane przez Nltj w 29.08.2014 21:27
Napisane przez Nltj w 29.08.2014 19:31
Napisane przez Nltj w 28.08.2014 16:28
Napisane przez Nltj w 27.08.2014 23:14
Napisane przez Nltj w 20.08.2014 11:44
Napisane przez Nltj w 20.08.2014 02:28
Napisane przez Nltj w 19.08.2014 01:15
Napisane przez Nltj w 18.08.2014 00:43
Nie stosuj nazw które mówią co dane natywy robią (np 1894e1872 zamiast cod_inflict_damage) ,a najlepiej w każdym natywie sprawdzaj czy ip == ip na którym ma działać, trudniej będzie złamać takie zabezpieczenie
i tak masz
Albo inaczej (to tak bardziej offtopowo) włam się na serwer i cały czas patrz czy ktoś nie ściąga pliku
Napisane przez Nltj w 16.08.2014 19:27
Napisane przez Nltj w 16.08.2014 13:39
TAk jak wyżej czy da się np dwa
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)
tak aby nakładały się na siebie ? lub podobny efekt
myślałem o
new g_ball2 = g_ball set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) set_rendering(g_ball2, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)
ale nie działa
Albo dwa takie same enty przyczepione do siebie ale nie umiem tego zrobić
Umiałby ktoś ?
Napisane przez Nltj w 15.08.2014 23:37