Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Niscree
Rejestracja: 20.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2015 00:38
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 174
- Odwiedzin: 9 097
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 13, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
- Steam 76561198005151524
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#325849 AMXX BanSystem
Napisane przez Niscree w 23.11.2011 16:59
Można zrobić 2 osobne pluginy 1 by pobierał to id nonsteamowych graczy a drugi byłby po prostu zwykłym systemem banowania a jego źródło mogłoby być opublikowane
w tedy każdy by mógł sobie zedytować na własne potrzeby
@sebul
haha ośmieszanie się cz.2 ? xdd
#325157 AMXX BanSystem
Napisane przez Niscree w 21.11.2011 21:44
@sebul
proszę nie poniżaj się...
@Ojciec Dyrektor
za darmo chyba nie dostane ?
@sebul
nie wiem czego ty próbujesz
i nie wiem czy nie zapomniałeś pomyśleć z fusów mam to wywróżyć misiu ?
@sebul
i co jest źle sformułowane ?
nie mówiłem że podam to teraz od razu :f
@sebul
nic takiego nie napisałem
#325117 AMXX BanSystem
Napisane przez Niscree w 21.11.2011 20:20
Zdradzę, że będzie zaimplementowana metoda banowania na config w nowej, ulepszonej wersji, którego sposobu nikt nie pozna ponieważ .sma nie zostanie nikomu upublicznione, dlatego też system będzie bardzo skuteczny.
Myślę że znajdzie sie frajer który pozna metodę banowania i ją opublikuje ;]
A muszę cie zapewnić że bardzo łatwo jest poznać taką metodę
Chociaż w przypadku neobans nikt jeszcze tego nie zrobił więc tu można liczyć na to samo
#263827 Wyskocznia na duchu.
Napisane przez Niscree w 28.06.2011 18:09
działa na wszystko co wymienione w tym temacie
Załączone pliki
-
DRM_triggers&entities_fix.amxx 28,3 KB 8 Ilość pobrań
#259922 Monster Mod + Exp
Napisane przez Niscree w 18.06.2011 08:25
#243799 Hud Timeleft
Napisane przez Niscree w 30.04.2011 20:41
HudTimeleft v1
______by Niscree
Plugin podmienia czas rundy na timeleft(czas do końca mapy).
Przydatne na mody w których czas rundy nie jest do niczego potrzebny(np. surf, kz, deathrun, deathmatch).
Instalacja:
Do wyboru 2 sposoby:
1. Ściągamy hudtimeleft.amxx, wrzucamy go do folderu "plugins" a do "plugins.ini" dopisujemy "hudtimeleft.amxx"
lub
2. Ściągamy timeleft.amxx i podmieniamy go z już istniejącym w folderze "plugins"
Źródło: TimeLeft w HUD
Załączone pliki
-
timeleft.amxx 9,28 KB 26 Ilość pobrań
-
hudtimeleft.amxx 2,45 KB 26 Ilość pobrań
-
timeleft.sma 6,69 KB 325 Ilość pobrań
timeleft.amxx -
hudtimeleft.sma 720 bajtów 407 Ilość pobrań
hudtimeleft.amxx
#230537 Przekształcenie na html da rade?
Napisane przez Niscree w 27.03.2011 11:39
#229956 Szukam antycheat i hltv
Napisane przez Niscree w 26.03.2011 10:51
#227617 Monster Mod + Exp
Napisane przez Niscree w 20.03.2011 15:21
agrunt apache barney bigmomma bullsquid gargantua hassassin headcrab hgrunt houndeye islave icthyosaur leech controller nihilanth scientist snark zombieradzę nie dodawać zbyt durzo do precachu bo serwer może się crashować
Instalacja:
Wgrywamy wszystkie pliki przez ftp
do metamod/plugins.ini dopisujemy:
dla linuxa
linux addons/monster/dlls/monster_mm_i386.sodla windowsa(lepsza stabilniejsza wersja )
win32 addons\monster\dlls\monster_mm.dlldo amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy:
Monster_Cfg.amxx exp_mod.amxx
Dodawanie spawnów:
stajemy (lub włazimy na friluku) w miejsce gdzie ma respić się monster
i w konsoli wpisujemy:
monster_cfgdalej wybieramy jaki monster ma się respić
czas co jaki ma się respić i pod jakim kątem (w którą stronę ma się odwrócić)
następnie trzeba przeładować mapę
Cvary:
mxp_agrunt_xp 15 mxp_apache_xp 20 mxp_barney_xp 15 mxp_bigmomma_xp 25 mxp_bullsquid_xp 5 mxp_controller_xp 15 mxp_gargantua_xp 50 mxp_headcrab_xp 3 mxp_houndeye_xp 5 mxp_hassassin_xp 15 mxp_hgrunt_xp 15 mxp_scientist_xp 1 mxp_islave_xp 10 mxp_snark_xp 1 mxp_zombie_xp 0
Jeżeli nie posiadasz diablo z natywami(tymi by QTM. Peyote) dodaj ten kod na samym końcu sma
{
register_native("db_get_user_xp", "native_get_user_xp", 1)
register_native("db_set_user_xp", "native_set_user_xp", 1)
register_native("db_get_user_level", "native_get_user_level", 1)
register_native("db_set_user_level", "native_set_user_level", 1)
register_native("db_get_user_class", "native_get_user_class", 1)
register_native("db_set_user_class", "native_set_user_class", 1)
register_native("db_get_user_item", "native_get_user_item", 1)
register_native("db_set_user_item", "native_set_user_item", 1)
}
public native_get_user_xp(id)
{
return player_xp[id]
}
public native_set_user_xp(id, amount)
{
player_xp[id]=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
public native_get_user_level(id)
{
return player_lvl[id]
}
public native_set_user_level(id, amount)
{
native_set_user_xp(id, LevelXP[amount])
}
public native_get_user_class(id)
{
return player_class[id]
}
public native_set_user_class(id, class)
{
g_haskit[id] = 0
player_class[id] = class
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
}
public native_get_user_item(id)
{
return player_item_id[id]
}
public native_set_user_item(id, item)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "None"
player_b_gamble[id] = 0 //Because gamble uses reset skills
if (player_b_extrastats[id] > 0)
{
SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])
}
if(player_ring[id]>0) SubtractRing(id)
player_ring[id]=0
reset_item_skills(id)
set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)
write_hud(id)
set_renderchange(id)
set_gravitychange(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0.0)
{
client_cmd(id,"sensitivity %f",player_b_oldsen[id])
player_b_oldsen[id] = 0.0
}
award_item(id, item)
}
Mod i pluginy nie są moje tylko pozbierane i przerobione przeze mnie
Źródło: http://nahaju.net/to...-moda-vt931.htm
Załączone pliki
-
cstrike.rar 645,9 KB 705 Ilość pobrań
#224991 Anty KZ Hack by Niscree
Napisane przez Niscree w 13.03.2011 15:32
i juz chyba naprawiłem Oo
z zaznaczeniem na "chyba"
testowałem u siebie na serwie i działało
berix dzienx za pomoc
ogólnie sporo pomagasz (zgłaszasz bugi)
łap +
już wrzucam update
Dodano 13 marzec 2011 - 15:37:
hmmm i naprawiłem juz powinno działać
Dodano 14 marzec 2011 - 08:40:
następna aktualizacja
#223534 Anty KZ Hack by Niscree
Napisane przez Niscree w 09.03.2011 20:32
to przy okazji powiem ci i innym że nie polecam tago pluga co tam u was na kreedz jest
nie dla tego że jest zły ale:
Wykrywanie * Kz Hack (zhyk kzhack) * Bhop Hack * slowmoa sprawdziłem kod + specjalnie (żeby nie było ) pofatygowałem się i postawiłem serwa z tym plugiem i wykrywa on tylko cvary
i jakby co nie offtopuje tylko ludzi do mojego pluga przekonuje
#223324 Anty KZ Hack by Niscree
Napisane przez Niscree w 09.03.2011 15:29
Anty KZhack
_________by Niscree v5
Opis:
Plugin wykrywa cheaty typu "KZHack".
Większość wersji tych hacków(8) wykrywa jeszcze zanim cheater zdąży wejść na serwer .
Niestety powstaje coraz więcej wersji i nie idzie tego ogarnąć więc ten plugin wykrywa także większość "kzhackowych" skryptów np. slowmo, auto strefy, auto bhop, fastrun itd itp
Plugin działa na 2 protokoły(47/48)
Moduły
<cstrike> <fakemeta> <engine>
Cvary:
nsc_kz_punish "1" //Typ kary // 0 - info na czacie // 1 - info na czacie i kick // 2 - info na czacie i ban nsc_kz_btime "0" //Czas bana nsc_kz_btype "0"//Typ bana //0 - SID - zalecane(kzh działa tylko na steam lub na nowych pathach na których sid jest generowane :F) //1 - IP //2 - AMXBANS nsc_kz_log "1" //Logi do pliku "data/ANTY_KZH_BY_NISCREE.txt nsc_kz_bhop "1" //wykrywanie autobh // 0 - wyłączone // 1 - włączone // 1+ - ile razy ma wykryć u gracza autobh(dla 100% pewności) nsc_kz_skrypty "1" //wykrywanie skryptów // 0 - wył. // 1 - wł.
Changelog:
v1.0 - Powstanie pluginu
v1.1 - dodano wykrywanie nowych Kzhacków
v2 - dodano nowe kzh + wykrywanie autobh
v2.01 - powody banów
v2.1 - naprawa banowania przez amxbans
v2.2 - optymalizacja + rozpoznawanie typu kzh w logach i w powodzie bana
v2.3 - optymalizacja banowania za autobh i naprawienie buga
v2.4 - naprawa banowania przez amx_bans + dodatkowa optymalizacja wykrywania auto bh
v3 - mega aktualizacja skryptu wykrywającego auto bh
szansa na zbanowanie czystego gracza ? 1/100000 w extremalnych warunkach
Tyle nagadałem a pewnie znowu znajdziecie mase bugów liczę na waszą pomoc
v4 - kolejna aktualizacja skryptu wykrywającego autobhop + wykrywanie innych "kzhackowych" skryptów.(strefy,fastrun,slowmo itp.)
v4.1 - dodano nowe kzhacki do wykrycia i dodatkowo na będzie można zobaczyć serwery używające tego anty link
+optymalizacja kodu
v5 - Integracja z Dproto (sprawdzanie protokołu)
- dodano skrypty xhacka
- Nazwa pluginu zamiast nazwy serwera jako banujący admin
- mała optymalizacja
v5.1 - bugfix
v5.2 - bugfix (już nie powinno lagować niektórych graczy i nie powinno być problemów z wyborem teamu)
Źródło(i aktualizacje) http://nahaju.net/to...960ee60dea#5225
Załączone pliki
-
Anty_Kzh_by_Niscree.amxx 15,22 KB 147 Ilość pobrań
-
Anty_Kzh_by_Niscree.sma 9,52 KB 1358 Ilość pobrań
Anty_Kzh_by_Niscree.amxx
#218082 Dziwny problem który wyłącza serwer.
Napisane przez Niscree w 21.02.2011 22:48
#218081 Problem SurfSki2
Napisane przez Niscree w 21.02.2011 22:47
rozłóż to sobie na pare komend (tak ja mam u siebie na serwie )
np /broni2 /bronie3 itd
albo zrób wyświetlanie w motd
edit
ewentualnie tak spróbuj
"Odblokuj LEVEL 4 ^nA dostaniesz za***iste USP^nOdblokuj LEVEL 4^nA JpGlock^nOdblokuj LEVEL 5^nA SuperMega Katane^nOdblokuj LEVEL 10A dostaniesz WyjebaneElites^nOdblokuj LEVEL4 RewolwerDeagle^nOdblokuj LEVEL 15A dostaniesz PierogaHe^nOdblokuj LEVEL 20A Dostaniesz SuperShotgana^nOdblokuj LEVEL 25A dostaniesz JpShotganXM^nOdblokuj LEVEL 30A dostaniesz SuperM4^nOdblokuj LEVEL 35A dostaniesz SuperWyjebaneAk")
Dodano 22 luty 2011 - 15:52:
Łap
Załączone pliki
-
SurfXPMod.sma 11,76 KB 32 Ilość pobrań
SurfXPMod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Niscree
- Regulamin